-
Autonomia nauczyciela : uwarunkowania prawne i rozwijanie kompetencji nauczycieli do bycia autonomicznyms. 11 - 26CZYSTY TEKST
Joanna Madalińska-Michalak, Autonomia nauczyciela : uwarunkowania prawne i rozwijanie kompetencji nauczycieli do bycia autonomicznym , Forum Oświatowe, 2019 / Tom 31 / Numer 2(62), s. 11 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Madalińska-Michalak", title = "Autonomia nauczyciela : uwarunkowania prawne i rozwijanie kompetencji nauczycieli do bycia autonomicznym ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2019 / Tom 31 / Numer 2(62)", pages = "11 - 26" }
-
Sustainability and University : Re-Orienting Higher Education, Re-Orienting Teachings. 27 - 40CZYSTY TEKST
Adrianna Nizińska, Ewa Kurantowicz, Sustainability and University : Re-Orienting Higher Education, Re-Orienting Teaching , Forum Oświatowe, 2019 / Tom 31 / Numer 2(62), s. 27 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Nizińska, Ewa Kurantowicz", title = "Sustainability and University : Re-Orienting Higher Education, Re-Orienting Teaching ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2019 / Tom 31 / Numer 2(62)", pages = "27 - 40" }
-
Evaluation of a Classroom Anxiety Scale for Secondary-School Studentss. 43 - 60CZYSTY TEKST
Milosh Raykov, Victor Martinelli, Evaluation of a Classroom Anxiety Scale for Secondary-School Students , Forum Oświatowe, 2019 / Tom 31 / Numer 2(62), s. 43 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Milosh Raykov, Victor Martinelli", title = "Evaluation of a Classroom Anxiety Scale for Secondary-School Students ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2019 / Tom 31 / Numer 2(62)", pages = "43 - 60" }
-
Kształtowanie nauczycieli do edukacji włączającej w Polsces. 61 - 79CZYSTY TEKST
Beata Papuda-Dolińska, Kształtowanie nauczycieli do edukacji włączającej w Polsce , Forum Oświatowe, 2019 / Tom 31 / Numer 2(62), s. 61 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Papuda-Dolińska", title = "Kształtowanie nauczycieli do edukacji włączającej w Polsce ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2019 / Tom 31 / Numer 2(62)", pages = "61 - 79" }
-
Body Re-Education in Teacher Continuing Educations. 83 - 93CZYSTY TEKST
Gisselle Tur Porres, Ires Correa Washington, Body Re-Education in Teacher Continuing Education , Forum Oświatowe, 2019 / Tom 31 / Numer 2(62), s. 83 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Gisselle Tur Porres, Ires Correa Washington", title = "Body Re-Education in Teacher Continuing Education ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2019 / Tom 31 / Numer 2(62)", pages = "83 - 93" }
-
«Dobrze ten schował, kto schował w pamięci» : Bo «wspomnienie» też «jest formą spotkania»s. 97 - 103CZYSTY TEKST
Małgorzata Mikołajczak-Woźniak, «Dobrze ten schował, kto schował w pamięci» : Bo «wspomnienie» też «jest formą spotkania», Forum Oświatowe, 2019 / Tom 31 / Numer 2(62), s. 97 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Mikołajczak-Woźniak", title = "«Dobrze ten schował, kto schował w pamięci» : Bo «wspomnienie» też «jest formą spotkania»", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2019 / Tom 31 / Numer 2(62)", pages = "97 - 103" }
-
Pedagogika i «mówienie własnym głosem» : (czyli rozważania: w kręgu racjonalności - pytania o rzeczywistość)s. 105 - 110CZYSTY TEKST
Maria Reutt, Pedagogika i «mówienie własnym głosem» : (czyli rozważania: w kręgu racjonalności - pytania o rzeczywistość) , Forum Oświatowe, 2019 / Tom 31 / Numer 2(62), s. 105 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Reutt", title = "Pedagogika i «mówienie własnym głosem» : (czyli rozważania: w kręgu racjonalności - pytania o rzeczywistość) ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2019 / Tom 31 / Numer 2(62)", pages = "105 - 110" }