-
Sprawozdanie z Szóstego Międzynarodowego Kongresu ISCAR "Cultural-Historical Activity Reaserch facing crisis contexts: challenges and perspectives", Natal, Brazylia, 30 lipca - 7 sierpnia 2021s. 153 - 156CZYSTY TEKST
Beata Zamorska, Przemysław Gąsiorek, Sprawozdanie z Szóstego Międzynarodowego Kongresu ISCAR "Cultural-Historical Activity Reaserch facing crisis contexts: challenges and perspectives", Natal, Brazylia, 30 lipca - 7 sierpnia 2021 , Forum Oświatowe, 2022 / Tom 35 / Numer 2(68), s. 153 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Zamorska, Przemysław Gąsiorek", title = "Sprawozdanie z Szóstego Międzynarodowego Kongresu ISCAR "Cultural-Historical Activity Reaserch facing crisis contexts: challenges and perspectives", Natal, Brazylia, 30 lipca - 7 sierpnia 2021 ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2022 / Tom 35 / Numer 2(68)", pages = "153 - 156" }
-
Education as Cultural Migration : Organic Transformations in the Developmental Knots of Activitys. 11 - 27CZYSTY TEKST
Beata Zamorska, Przemysław Gąsiorek, Education as Cultural Migration : Organic Transformations in the Developmental Knots of Activity , Forum Oświatowe, 2022 / Tom 35 / Numer 2(68), s. 11 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Zamorska, Przemysław Gąsiorek", title = "Education as Cultural Migration : Organic Transformations in the Developmental Knots of Activity ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2022 / Tom 35 / Numer 2(68)", pages = "11 - 27" }
-
Assessment as Learning : Use of Reflection Videos in the Massive Open Online Course to Enhance Learning and Digital Identity among Pre- and In- Service Teachers in Norways. 31 - 52CZYSTY TEKST
Irina Engeness, Magnus Nohr, Assessment as Learning : Use of Reflection Videos in the Massive Open Online Course to Enhance Learning and Digital Identity among Pre- and In- Service Teachers in Norway , Forum Oświatowe, 2022 / Tom 35 / Numer 2(68), s. 31 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Irina Engeness, Magnus Nohr", title = "Assessment as Learning : Use of Reflection Videos in the Massive Open Online Course to Enhance Learning and Digital Identity among Pre- and In- Service Teachers in Norway ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2022 / Tom 35 / Numer 2(68)", pages = "31 - 52" }
-
"Pomiędzy rolami" : narracje Polek czasu politycznej, ekonomicznej i kulturowej transformacjis. 69 - 86CZYSTY TEKST
Agnieszka Paczkowska, "Pomiędzy rolami" : narracje Polek czasu politycznej, ekonomicznej i kulturowej transformacji , Forum Oświatowe, 2022 / Tom 35 / Numer 2(68), s. 69 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Paczkowska", title = ""Pomiędzy rolami" : narracje Polek czasu politycznej, ekonomicznej i kulturowej transformacji ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2022 / Tom 35 / Numer 2(68)", pages = "69 - 86" }
-
Współpraca w kulturze organizacyjnej zespołów nauczycielskich - przegląd wybranych raportów z badańs. 87 - 100CZYSTY TEKST
Małgorzata Joanna Karwasz, Współpraca w kulturze organizacyjnej zespołów nauczycielskich - przegląd wybranych raportów z badań , Forum Oświatowe, 2022 / Tom 35 / Numer 2(68), s. 87 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Joanna Karwasz", title = "Współpraca w kulturze organizacyjnej zespołów nauczycielskich - przegląd wybranych raportów z badań ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2022 / Tom 35 / Numer 2(68)", pages = "87 - 100" }
-
Postawy studenów wobec wymuszonej edukacji zdalnej w pandemii COVID-19 a amiany w ich podejściu do uczenia sięs. 101 - 115CZYSTY TEKST
Monika Maciejewska, Postawy studenów wobec wymuszonej edukacji zdalnej w pandemii COVID-19 a amiany w ich podejściu do uczenia się , Forum Oświatowe, 2022 / Tom 35 / Numer 2(68), s. 101 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Maciejewska", title = "Postawy studenów wobec wymuszonej edukacji zdalnej w pandemii COVID-19 a amiany w ich podejściu do uczenia się ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2022 / Tom 35 / Numer 2(68)", pages = "101 - 115" }
-
Warsztat pracy głosem nauczycieli w ujęciu holistycznym i procesowyms. 119 - 142CZYSTY TEKST
Anna Jankowska, Anna Wach, Warsztat pracy głosem nauczycieli w ujęciu holistycznym i procesowym , Forum Oświatowe, 2022 / Tom 35 / Numer 2(68), s. 119 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jankowska, Anna Wach", title = "Warsztat pracy głosem nauczycieli w ujęciu holistycznym i procesowym ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2022 / Tom 35 / Numer 2(68)", pages = "119 - 142" }
-
XI Ogólnopolski Zjazd Pedagogiczny "Przesilenie. Budujemy lepszy świat w sobie i pomiędzy nami", Poznań, 20-22 września 2022s. 145 - 151CZYSTY TEKST
Monika Maciejewska, XI Ogólnopolski Zjazd Pedagogiczny "Przesilenie. Budujemy lepszy świat w sobie i pomiędzy nami", Poznań, 20-22 września 2022, Forum Oświatowe, 2022 / Tom 35 / Numer 2(68), s. 145 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Maciejewska", title = "XI Ogólnopolski Zjazd Pedagogiczny "Przesilenie. Budujemy lepszy świat w sobie i pomiędzy nami", Poznań, 20-22 września 2022", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2022 / Tom 35 / Numer 2(68)", pages = "145 - 151" }
-
"Singapur - azjatycki tygrys edukacyjnych reform : fenomen makropolityki oświatowej", Inetta Nowosad, Kraków 2022 : [recenzja]s. 159 - 172CZYSTY TEKST
Eugenia Potulicka, Inetta Nowosad, "Singapur - azjatycki tygrys edukacyjnych reform : fenomen makropolityki oświatowej", Inetta Nowosad, Kraków 2022 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2022 / Tom 35 / Numer 2(68), s. 159 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Eugenia Potulicka, Inetta Nowosad", title = ""Singapur - azjatycki tygrys edukacyjnych reform : fenomen makropolityki oświatowej", Inetta Nowosad, Kraków 2022 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2022 / Tom 35 / Numer 2(68)", pages = "159 - 172" }