-
CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, "NAUCZYCIEL I SZKOŁA" ma pięć lat , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 5 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = ""NAUCZYCIEL I SZKOŁA" ma pięć lat ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "5 - 10" }
-
CZYSTY TEKST
Wojciech Kojs, Nauczyciel i szkoła : kilka uwag o przemianach funkcji , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 13 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Kojs", title = "Nauczyciel i szkoła : kilka uwag o przemianach funkcji ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "13 - 22" }
-
Psychologiczne teorie rozwoju człowieka a realizm jego życia psychicznego : szkic teoretycznys. 23 - 31CZYSTY TEKST
Kazimierz M. Czarnecki, Psychologiczne teorie rozwoju człowieka a realizm jego życia psychicznego : szkic teoretyczny , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 23 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz M. Czarnecki", title = "Psychologiczne teorie rozwoju człowieka a realizm jego życia psychicznego : szkic teoretyczny ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "23 - 31" }
-
CZYSTY TEKST
Alicja Kycia, Nauczyciel na miarę XXI wieku : w świetle prasy pedagogicznej , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 32 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Kycia", title = "Nauczyciel na miarę XXI wieku : w świetle prasy pedagogicznej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "32 - 38" }
-
CZYSTY TEKST
Antoni Smołalski, Uposażenie nauczycieli w średniowiecznej Polsce , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 39 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Antoni Smołalski", title = "Uposażenie nauczycieli w średniowiecznej Polsce ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "39 - 45" }
-
CZYSTY TEKST
Stanisław Kaczor, Wyższe szkoły zawodowe w realizacji idei kształcenia ustawicznego , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 46 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kaczor", title = "Wyższe szkoły zawodowe w realizacji idei kształcenia ustawicznego ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "46 - 49" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosław Czapka, O nowy wymiar kierowania menedżerów oświaty , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 50 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Czapka", title = "O nowy wymiar kierowania menedżerów oświaty ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "50 - 55" }
-
CZYSTY TEKST
Andrzej Misiołek, Problemy oceny niektórych zagrożeń ekologicznych , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 56 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Misiołek", title = "Problemy oceny niektórych zagrożeń ekologicznych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "56 - 58" }
-
CZYSTY TEKST
Teresa Wróblewska, Przemiany kulturowe i cywilizacyjne w dobie integracji europejskiej , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 59 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Wróblewska", title = "Przemiany kulturowe i cywilizacyjne w dobie integracji europejskiej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "59 - 66" }
-
CZYSTY TEKST
Jan Łysek, Zachowania agresywne uczniów , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 67 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Łysek", title = "Zachowania agresywne uczniów ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "67 - 72" }
-
CZYSTY TEKST
Ryszard Radwiłowicz, Maria Radwiłowiczowa, Przekaz a problemowość : zagadnienie stale aktualne , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 75 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Radwiłowicz, Maria Radwiłowiczowa", title = "Przekaz a problemowość : zagadnienie stale aktualne ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "75 - 91" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Wojnowska, W poszukiwaniu istoty integracji , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 92 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wojnowska", title = "W poszukiwaniu istoty integracji ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "92 - 96" }
-
CZYSTY TEKST
Gabriela Paprotna, Problemy współpracy przedszkola z rodziną w świetle przemian edukacyjnych , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 97 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Paprotna", title = "Problemy współpracy przedszkola z rodziną w świetle przemian edukacyjnych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "97 - 104" }
-
CZYSTY TEKST
Kazimierz Misiołek, O nową jakość w relacjach między partnerami procesu edukacyjnego w szkole , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 105 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Misiołek", title = "O nową jakość w relacjach między partnerami procesu edukacyjnego w szkole ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "105 - 107" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Nurt ludowy w twórczości dziecięcej Janiny Porazińskiej , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 108 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Nurt ludowy w twórczości dziecięcej Janiny Porazińskiej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "108 - 117" }
-
CZYSTY TEKST
Pelagia Morejko, Klasyfikacja i klasyfikowanie , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 118 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Pelagia Morejko", title = "Klasyfikacja i klasyfikowanie ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "118 - 123" }
-
CZYSTY TEKST
Mariola Skiba, Uczeń i nauczyciel w nauczaniu zintegrowanym , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 127 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Skiba", title = "Uczeń i nauczyciel w nauczaniu zintegrowanym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "127 - 130" }
-
CZYSTY TEKST
Jan Konior, Oś liczbowa i jej rola w nauczaniu szkolnym matematyki , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 131 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Konior", title = "Oś liczbowa i jej rola w nauczaniu szkolnym matematyki ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "131 - 143" }
-
CZYSTY TEKST
Erwin Gondzik, Przyspieszanie rozwoju talentów w reformującej się oświacie , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 144 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Erwin Gondzik", title = "Przyspieszanie rozwoju talentów w reformującej się oświacie ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "144 - 147" }
-
Wpływ programu psychoedukacyjnego "Hej, zabawo" na dzieci bierne i zahamowanes. 151 - 154CZYSTY TEKST
Joanna Blaut, Joanna Palacz, Wpływ programu psychoedukacyjnego "Hej, zabawo" na dzieci bierne i zahamowane , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 151 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Blaut, Joanna Palacz", title = "Wpływ programu psychoedukacyjnego "Hej, zabawo" na dzieci bierne i zahamowane ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "151 - 154" }
-
Scenariusz zintegrowanych działań pedagogicznych w klasie II : j. polski, matematyka, plastykas. 155 - 184CZYSTY TEKST
Elżbieta Dryja, Mariola Jarczyk-Biernacka, Scenariusz zintegrowanych działań pedagogicznych w klasie II : j. polski, matematyka, plastyka , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 155 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Dryja, Mariola Jarczyk-Biernacka", title = "Scenariusz zintegrowanych działań pedagogicznych w klasie II : j. polski, matematyka, plastyka ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "155 - 184" }
-
Refleksje na temat wyboru tekstu literackiego i możliwości jego wykorzystania w kształtowaniu świadomości literackiej uczniów w młodszym wieku szkolnym : na przykładzie wybranego wydania baśni "Stoliczku nakryj się" oraz jej przekształceńs. 185 - 190CZYSTY TEKST
Elżbieta Szefler, Refleksje na temat wyboru tekstu literackiego i możliwości jego wykorzystania w kształtowaniu świadomości literackiej uczniów w młodszym wieku szkolnym : na przykładzie wybranego wydania baśni "Stoliczku nakryj się" oraz jej przekształceń , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 185 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Szefler", title = "Refleksje na temat wyboru tekstu literackiego i możliwości jego wykorzystania w kształtowaniu świadomości literackiej uczniów w młodszym wieku szkolnym : na przykładzie wybranego wydania baśni "Stoliczku nakryj się" oraz jej przekształceń ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "185 - 190" }
-
Integracja muzyki i plastyki a rozwój wrażliwości estetycznej dzieci w wieku przedszkolnyms. 191 - 204CZYSTY TEKST
Mirosław Kisiel, Integracja muzyki i plastyki a rozwój wrażliwości estetycznej dzieci w wieku przedszkolnym , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 191 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Kisiel", title = "Integracja muzyki i plastyki a rozwój wrażliwości estetycznej dzieci w wieku przedszkolnym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "191 - 204" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Nowicka, Program innowacyjny upowszechniania wiedzy z zakresu ekologii , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 205 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Nowicka", title = "Program innowacyjny upowszechniania wiedzy z zakresu ekologii ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "205 - 210" }
-
Rozwój pedagogiki ogólnej : inspiracje i ograniczenia kulturowe oraz poznawczes. 213 - 222CZYSTY TEKST
Małgorzata Bogaj, Rozwój pedagogiki ogólnej : inspiracje i ograniczenia kulturowe oraz poznawcze , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 213 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Bogaj", title = "Rozwój pedagogiki ogólnej : inspiracje i ograniczenia kulturowe oraz poznawcze ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "213 - 222" }
-
Konferencja naukowa na temat "Reforma systemu edukacji - wyzwania, szanse, zagrożenia" : Wólka Milanowska, 15-17 października 1999 rokus. 223 - 225CZYSTY TEKST
Mirosława Parlak, Konferencja naukowa na temat "Reforma systemu edukacji - wyzwania, szanse, zagrożenia" : Wólka Milanowska, 15-17 października 1999 roku , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 223 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Parlak", title = "Konferencja naukowa na temat "Reforma systemu edukacji - wyzwania, szanse, zagrożenia" : Wólka Milanowska, 15-17 października 1999 roku ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "223 - 225" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Kaliszewska, Nauczyciele akademiccy na przełomie tysiącleci , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 226 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kaliszewska", title = "Nauczyciele akademiccy na przełomie tysiącleci ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "226 - 230" }
-
"Szkoła polska u progu nadchodzącego wieku", oprac. P. Kowolik, Kraków 1999 : [recenzja]s. 231 - 235CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Urszula Macioł-Kisiel, "Szkoła polska u progu nadchodzącego wieku", oprac. P. Kowolik, Kraków 1999 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 231 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Urszula Macioł-Kisiel", title = ""Szkoła polska u progu nadchodzącego wieku", oprac. P. Kowolik, Kraków 1999 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "231 - 235" }
-
"Motywacje szkolne dzieci w młodszym wieku", Maria Węglińska, Szczecin 1999 : [recenzja]s. 236 - 237CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Maria Węglińska, "Motywacje szkolne dzieci w młodszym wieku", Maria Węglińska, Szczecin 1999 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 236 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Maria Węglińska", title = ""Motywacje szkolne dzieci w młodszym wieku", Maria Węglińska, Szczecin 1999 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "236 - 237" }
-
"Zintegrowana edukacja w klasach I-III", oprac. Elżbieta Misiorna, Ewa Ziętkiewicz, Poznań 1999 : [recenzja]s. 238 - 239CZYSTY TEKST
Maria Burtowy, Elżbieta Misiorna, Ewa Ziętkiewicz, "Zintegrowana edukacja w klasach I-III", oprac. Elżbieta Misiorna, Ewa Ziętkiewicz, Poznań 1999 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 238 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Burtowy, Elżbieta Misiorna, Ewa Ziętkiewicz", title = ""Zintegrowana edukacja w klasach I-III", oprac. Elżbieta Misiorna, Ewa Ziętkiewicz, Poznań 1999 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "238 - 239" }
-
CZYSTY TEKST
Sławomir Dzikowski, Mirosław Kisiel, "Etiudy na keyboard", Sławomir Dzikowski, Kielce 1999 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 240 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Dzikowski, Mirosław Kisiel", title = ""Etiudy na keyboard", Sławomir Dzikowski, Kielce 1999 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "240 - 241" }
-
Prof. zw. dr hab. Krystyna Duraj-Nowakowa : pedagog: pedeutolog, dydaktyk i metodologs. 245 - 250CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Prof. zw. dr hab. Krystyna Duraj-Nowakowa : pedagog: pedeutolog, dydaktyk i metodolog , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 245 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Prof. zw. dr hab. Krystyna Duraj-Nowakowa : pedagog: pedeutolog, dydaktyk i metodolog ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "245 - 250" }
-
CZYSTY TEKST
Edward Polański, Mój życiorys naukowy , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 251 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Polański", title = "Mój życiorys naukowy ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "251 - 255" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Erwin Gondzik : nauczyciel akademicki, działacz oświatowy , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 256 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Erwin Gondzik : nauczyciel akademicki, działacz oświatowy ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "256 - 258" }
-
CZYSTY TEKST
Dariusz Herman, Dr Piotr Kowolik : pedagog, nauczyciel akademicki i wychowawca , Nauczyciel i Szkoła, 2000 / Tom 2 (9), s. 259 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Herman", title = "Dr Piotr Kowolik : pedagog, nauczyciel akademicki i wychowawca ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2000 / Tom 2 (9)", pages = "259 - 263" }