-
Nauczanie projektowania - symulacja realnej praktyki zawodowejs. 7 - 26CZYSTY TEKST
Wojciech Kosiński, Nauczanie projektowania - symulacja realnej praktyki zawodowej, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 7 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Kosiński", title = "Nauczanie projektowania - symulacja realnej praktyki zawodowej", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "7 - 26" }
-
Interdyscyplinarne projektowanie wnętrz mieszkalnychs. 27 - 34CZYSTY TEKST
Eugenia Agranowicz-Ponomariowa, Jadwiga Żarnowiecka, Interdyscyplinarne projektowanie wnętrz mieszkalnych, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 27 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Eugenia Agranowicz-Ponomariowa, Jadwiga Żarnowiecka", title = "Interdyscyplinarne projektowanie wnętrz mieszkalnych", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "27 - 34" }
-
200 lat geometrii wykreślnej w Polsces. 35 - 42CZYSTY TEKST
Joanna Arlet, Piotr Arlet, 200 lat geometrii wykreślnej w Polsce, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 35 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Arlet, Piotr Arlet", title = "200 lat geometrii wykreślnej w Polsce", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "35 - 42" }
-
Progres jako system : elementy procesu dyplomowego w WSG w Bydgoszczys. 43 - 52CZYSTY TEKST
Robert Barełkowski, Progres jako system : elementy procesu dyplomowego w WSG w Bydgoszczy, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 43 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Barełkowski", title = "Progres jako system : elementy procesu dyplomowego w WSG w Bydgoszczy", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "43 - 52" }
-
Pęknięcie struktury : nauczanie architektury w czasach przesilenias. 53 - 68CZYSTY TEKST
Robert Barełkowski, Pęknięcie struktury : nauczanie architektury w czasach przesilenia, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 53 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Barełkowski", title = "Pęknięcie struktury : nauczanie architektury w czasach przesilenia", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "53 - 68" }
-
Poszukując indywidualnościs. 69 - 76CZYSTY TEKST
Agnieszka Błażko, Małgorzata Skrzypek-Łachińska, Poszukując indywidualności, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 69 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Błażko, Małgorzata Skrzypek-Łachińska", title = "Poszukując indywidualności", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "69 - 76" }
-
Popularyzacja architektury z przełomu XIX i XX w. jako elementu tożsamości kulturowej miast, na przykładzie Bydgoszczys. 77 - 82CZYSTY TEKST
Daria Bręczewska-Kulesza, Popularyzacja architektury z przełomu XIX i XX w. jako elementu tożsamości kulturowej miast, na przykładzie Bydgoszczy, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 77 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Daria Bręczewska-Kulesza", title = "Popularyzacja architektury z przełomu XIX i XX w. jako elementu tożsamości kulturowej miast, na przykładzie Bydgoszczy", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "77 - 82" }
-
Nauczanie architektury i urbanistyki a wybrane uwarunkowania prawnes. 83 - 92CZYSTY TEKST
Elżbieta Czekiel-Świtalska, Nauczanie architektury i urbanistyki a wybrane uwarunkowania prawne, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 83 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Czekiel-Świtalska", title = "Nauczanie architektury i urbanistyki a wybrane uwarunkowania prawne", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "83 - 92" }
-
Specyfika regionalna w aspekcie procesu kształcenias. 93 - 106CZYSTY TEKST
Lechosław Czernik, Specyfika regionalna w aspekcie procesu kształcenia, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 93 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Lechosław Czernik", title = "Specyfika regionalna w aspekcie procesu kształcenia", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "93 - 106" }
-
Wykorzystanie programu Google Earth w kontekście nauczania urbanistykis. 107 - 110CZYSTY TEKST
Klara Czyńska, Wykorzystanie programu Google Earth w kontekście nauczania urbanistyki, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 107 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Klara Czyńska", title = "Wykorzystanie programu Google Earth w kontekście nauczania urbanistyki", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "107 - 110" }
-
Nauczanie urbanistyki w świetle dynamiki zmian i stanu polskiej przestrzenis. 111 - 118CZYSTY TEKST
Helena Freino, Nauczanie urbanistyki w świetle dynamiki zmian i stanu polskiej przestrzeni, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 111 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Helena Freino", title = "Nauczanie urbanistyki w świetle dynamiki zmian i stanu polskiej przestrzeni", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "111 - 118" }
-
Architektura cyfrowa - o miejscu technologii informatycznych w kształceniu architektonicznyms. 119 - 128CZYSTY TEKST
Maria Helenowska-Peschke, Architektura cyfrowa - o miejscu technologii informatycznych w kształceniu architektonicznym, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 119 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Helenowska-Peschke", title = "Architektura cyfrowa - o miejscu technologii informatycznych w kształceniu architektonicznym", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "119 - 128" }
-
Architektura między mediamis. 129 - 132CZYSTY TEKST
Beata Juchniewicz, Architektura między mediami, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 129 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Juchniewicz", title = "Architektura między mediami", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "129 - 132" }
-
Co architekt umieć powinien?s. 133 - 140CZYSTY TEKST
Jadwiga Kiernikiewicz-Wieczorkiewicz, Janusz Wieczorkiewicz, Co architekt umieć powinien?, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 133 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Kiernikiewicz-Wieczorkiewicz, Janusz Wieczorkiewicz", title = "Co architekt umieć powinien?", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "133 - 140" }
-
Nauczanie planowania przestrzennego w praktyces. 141 - 148CZYSTY TEKST
Piotr Kowalski, Nauczanie planowania przestrzennego w praktyce, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 141 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowalski", title = "Nauczanie planowania przestrzennego w praktyce", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "141 - 148" }
-
Uczyć teorii architekturys. 149 - 154CZYSTY TEKST
Romuald Loegler, Uczyć teorii architektury, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 149 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Loegler", title = "Uczyć teorii architektury", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "149 - 154" }
-
Przestrzeń wspólna/granica : współczesne i tradycyjne narzędzia plastyczne w nauczaniu projektowania i projektowaniu architektonicznyms. 155 - 160CZYSTY TEKST
Dorota Łuczewska, Przestrzeń wspólna/granica : współczesne i tradycyjne narzędzia plastyczne w nauczaniu projektowania i projektowaniu architektonicznym, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 155 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Łuczewska", title = "Przestrzeń wspólna/granica : współczesne i tradycyjne narzędzia plastyczne w nauczaniu projektowania i projektowaniu architektonicznym", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "155 - 160" }
-
Wirtualne metody nauczania w odniesieniu do przedmiotu techniki komputerowe w projektowaniu CADs. 161 - 168CZYSTY TEKST
Robert Mazur, Wirtualne metody nauczania w odniesieniu do przedmiotu techniki komputerowe w projektowaniu CAD, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 161 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Mazur", title = "Wirtualne metody nauczania w odniesieniu do przedmiotu techniki komputerowe w projektowaniu CAD", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "161 - 168" }
-
Internet w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na przedmiocie zarządzanie miastamis. 169 - 182CZYSTY TEKST
Elżbieta Czekiel-Świtalska, Wojciech Pęski, Adam Zwoliński, Internet w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na przedmiocie zarządzanie miastami, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 169 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Czekiel-Świtalska, Wojciech Pęski, Adam Zwoliński", title = "Internet w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na przedmiocie zarządzanie miastami", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "169 - 182" }
-
Wizualizacja - element warsztatu współczesnego architektas. 183 - 190CZYSTY TEKST
Małgorzata Rogińska-Niesłuchowska, Wizualizacja - element warsztatu współczesnego architekta, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 183 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Rogińska-Niesłuchowska", title = "Wizualizacja - element warsztatu współczesnego architekta", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "183 - 190" }
-
Laboratorium edukacyjne - elementy twórczości Le Corbusiera punktem wyjścia do studiowania przestrzeni architektonicznejs. 191 - 198CZYSTY TEKST
Agata Szymańska, Laboratorium edukacyjne - elementy twórczości Le Corbusiera punktem wyjścia do studiowania przestrzeni architektonicznej, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 191 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Szymańska", title = "Laboratorium edukacyjne - elementy twórczości Le Corbusiera punktem wyjścia do studiowania przestrzeni architektonicznej", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "191 - 198" }
-
Włączanie osób i instytucji spoza uczelni w nauczanie na kierunkach architektonicznych - przykłady z różnych krajów Europys. 199 - 204CZYSTY TEKST
Hubert Trammer, Włączanie osób i instytucji spoza uczelni w nauczanie na kierunkach architektonicznych - przykłady z różnych krajów Europy, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 199 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Hubert Trammer", title = "Włączanie osób i instytucji spoza uczelni w nauczanie na kierunkach architektonicznych - przykłady z różnych krajów Europy", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "199 - 204" }
-
Nauczanie architektury w końcu XIX wiekus. 205 - 212CZYSTY TEKST
Anna Wancław, Nauczanie architektury w końcu XIX wieku, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 205 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wancław", title = "Nauczanie architektury w końcu XIX wieku", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "205 - 212" }
-
Szczecin - tożsamość miastas. 213 - 218CZYSTY TEKST
Grzegorz Wojtkun, Szczecin - tożsamość miasta, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 213 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Wojtkun", title = "Szczecin - tożsamość miasta", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "213 - 218" }
-
40 lat nauczania architektury w Szczecinie - przeszłość, teraźniejszość i przyszłośćs. 219 - 224CZYSTY TEKST
Marek Wołoszyn, 40 lat nauczania architektury w Szczecinie - przeszłość, teraźniejszość i przyszłość, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 219 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Wołoszyn", title = "40 lat nauczania architektury w Szczecinie - przeszłość, teraźniejszość i przyszłość", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "219 - 224" }
-
Przekraczanie granicy pamięcis. 225 - 232CZYSTY TEKST
Jan Wrana, Przekraczanie granicy pamięci, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 225 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Wrana", title = "Przekraczanie granicy pamięci", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "225 - 232" }
-
Świadomość "trzeciego wymiaru" podstawą kształtowania założeń urbanistycznych. Rola makiety i modelowania przestrzennego w nauczaniu projektowania urbanistycznegos. 233 - 240CZYSTY TEKST
Adam Zwoliński, Świadomość "trzeciego wymiaru" podstawą kształtowania założeń urbanistycznych. Rola makiety i modelowania przestrzennego w nauczaniu projektowania urbanistycznego, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 11, s. 233 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Zwoliński", title = "Świadomość "trzeciego wymiaru" podstawą kształtowania założeń urbanistycznych. Rola makiety i modelowania przestrzennego w nauczaniu projektowania urbanistycznego", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 11", pages = "233 - 240" }