-
Dzieci melodramatu: nie-dramat, pseudo-dramat, melodramatyczna maksarada i dramat dekonstrukcyjny. Cz. 1s. 6 - 22CZYSTY TEKST
Jerome Silbergeld, Dzieci melodramatu: nie-dramat, pseudo-dramat, melodramatyczna maksarada i dramat dekonstrukcyjny. Cz. 1 , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 6 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Jerome Silbergeld", title = "Dzieci melodramatu: nie-dramat, pseudo-dramat, melodramatyczna maksarada i dramat dekonstrukcyjny. Cz. 1 ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "6 - 22" }
-
Wiejskie kono Zhanga Yimous. 23 - 33CZYSTY TEKST
Alicja Helman, Wiejskie kono Zhanga Yimou , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 23 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Helman", title = "Wiejskie kono Zhanga Yimou ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "23 - 33" }
-
Wieloznaczność sensów, sens wieloznaczności : analiza przemian stylu Chena Kaige na tle rozwoju Piątej Generacjis. 34 - 48CZYSTY TEKST
Anna Michalak, Wieloznaczność sensów, sens wieloznaczności : analiza przemian stylu Chena Kaige na tle rozwoju Piątej Generacji , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 34 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Michalak", title = "Wieloznaczność sensów, sens wieloznaczności : analiza przemian stylu Chena Kaige na tle rozwoju Piątej Generacji ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "34 - 48" }
-
Ciało i płeć w filmach sztuk walki na przykładzie "Śmiertelengo pojedynku" Ching Siu-tungas. 49 - 68CZYSTY TEKST
Grzegorz P. Kowalski, Ciało i płeć w filmach sztuk walki na przykładzie "Śmiertelengo pojedynku" Ching Siu-tunga , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 49 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz P. Kowalski", title = "Ciało i płeć w filmach sztuk walki na przykładzie "Śmiertelengo pojedynku" Ching Siu-tunga ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "49 - 68" }
-
Bollywood : indyjskie kino komercyjnes. 70 - 88CZYSTY TEKST
Tatiana Szurlej, Bollywood : indyjskie kino komercyjne , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 70 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Szurlej", title = "Bollywood : indyjskie kino komercyjne ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "70 - 88" }
-
Autorstwo i powab romansus. 89 - 116CZYSTY TEKST
Vijay Mishra, Autorstwo i powab romansu , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 89 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Vijay Mishra", title = "Autorstwo i powab romansu ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "89 - 116" }
-
Sfilmować duszę : wstęp do historii kina japońskiegos. 118 - 137CZYSTY TEKST
Paweł Kletowski, Sfilmować duszę : wstęp do historii kina japońskiego , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 118 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Kletowski", title = "Sfilmować duszę : wstęp do historii kina japońskiego ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "118 - 137" }
-
Człowiek zurbanizowany : Shina Tsukamoto i jego filmys. 138 - 153CZYSTY TEKST
Agnieszka Kamrowska, Człowiek zurbanizowany : Shina Tsukamoto i jego filmy , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 138 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kamrowska", title = "Człowiek zurbanizowany : Shina Tsukamoto i jego filmy ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "138 - 153" }
-
Społeczne szkodniki : filmowe portrety współczesnej młodzieży japońskiejs. 154 - 166CZYSTY TEKST
Janina Mazia, Społeczne szkodniki : filmowe portrety współczesnej młodzieży japońskiej , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 154 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Mazia", title = "Społeczne szkodniki : filmowe portrety współczesnej młodzieży japońskiej ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "154 - 166" }
-
Akira Katsuhiro Otomo : animacja japońska, animacja globalnas. 167 - 181CZYSTY TEKST
Mirosław Filiciak, Akira Katsuhiro Otomo : animacja japońska, animacja globalna , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 167 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Filiciak", title = "Akira Katsuhiro Otomo : animacja japońska, animacja globalna ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "167 - 181" }
-
Puste miejsca : kino Kiyoshi Kurosawys. 182 - 189CZYSTY TEKST
Andrzej Pitrus, Puste miejsca : kino Kiyoshi Kurosawy , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 182 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Pitrus", title = "Puste miejsca : kino Kiyoshi Kurosawy ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "182 - 189" }
-
Główne tematy w kinie Takashi Miikes. 190 - 198CZYSTY TEKST
Tom Mes, Główne tematy w kinie Takashi Miike , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 190 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Tom Mes", title = "Główne tematy w kinie Takashi Miike ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "190 - 198" }
-
Japońskie duchys. 199 - 204CZYSTY TEKST
Aneta Pierzchała, Japońskie duchy , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 199 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Pierzchała", title = "Japońskie duchy ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "199 - 204" }
-
Na marginesie "Późnej jesieni" Ozu : spostrzeżenia na temat czasus. 205 - 208CZYSTY TEKST
Maciej Janicki, Na marginesie "Późnej jesieni" Ozu : spostrzeżenia na temat czasu , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 205 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Janicki", title = "Na marginesie "Późnej jesieni" Ozu : spostrzeżenia na temat czasu ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "205 - 208" }
-
A cause du soleils. 209 - 212CZYSTY TEKST
Agata Wągiel, A cause du soleil , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 209 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Wągiel", title = "A cause du soleil ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "209 - 212" }
-
Toki, Ga : czyli Tokio według Wima Wendersas. 214 - 218CZYSTY TEKST
Olga Rainka, Toki, Ga : czyli Tokio według Wima Wendersa , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 214 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Rainka", title = "Toki, Ga : czyli Tokio według Wima Wendersa ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "214 - 218" }
-
Pokrewieństwo smutku i ostentacjis. 219 - 229CZYSTY TEKST
Emilia Olechnowicz, Pokrewieństwo smutku i ostentacji , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 219 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Olechnowicz", title = "Pokrewieństwo smutku i ostentacji ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "219 - 229" }
-
Słyszę hałasujące dzieci : o smutku i czułości w "Vive l'amour" Tsai Ming-liangas. 230 - 235CZYSTY TEKST
Karolina Kosińska, Słyszę hałasujące dzieci : o smutku i czułości w "Vive l'amour" Tsai Ming-lianga , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 230 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Kosińska", title = "Słyszę hałasujące dzieci : o smutku i czułości w "Vive l'amour" Tsai Ming-lianga ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "230 - 235" }
-
W imię Boga litościwego, miłosiernego : kinu na jego stulecie : autotematyczne filmy Moshena Makhmalbafas. 236 - 252CZYSTY TEKST
Anna Chlebda, W imię Boga litościwego, miłosiernego : kinu na jego stulecie : autotematyczne filmy Moshena Makhmalbafa , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 236 - 252
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Chlebda", title = "W imię Boga litościwego, miłosiernego : kinu na jego stulecie : autotematyczne filmy Moshena Makhmalbafa ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "236 - 252" }
-
Zen w kinies. 253 - 256CZYSTY TEKST
Marcin Giżycki, Zen w kinie , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 253 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Giżycki", title = "Zen w kinie ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "253 - 256" }
-
"Fotografia w Indiach", Christopher Pinney : [recenzja]s. 257 - 263CZYSTY TEKST
Christopher Pinney, Sławomir Sikora, "Fotografia w Indiach", Christopher Pinney : [recenzja] , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 257 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Christopher Pinney, Sławomir Sikora", title = ""Fotografia w Indiach", Christopher Pinney : [recenzja] ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "257 - 263" }
-
Uwiedziona przez obraz ("Filmowe podróże Abbasa Kiarostamiego", Kraków 2004, Elżbieta Wiącek)s. 264 - 265CZYSTY TEKST
Ewa Mazierska, Elżbieta Wiącek, Uwiedziona przez obraz ("Filmowe podróże Abbasa Kiarostamiego", Kraków 2004, Elżbieta Wiącek) , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 264 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Mazierska, Elżbieta Wiącek", title = "Uwiedziona przez obraz ("Filmowe podróże Abbasa Kiarostamiego", Kraków 2004, Elżbieta Wiącek) ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "264 - 265" }
-
Wyemancypowana technika, zniewolony człowiek ("Ku filozofii fotografii", Katowice 2004, Vilem Flusser)s. 266 - 269CZYSTY TEKST
Vilém Flusser, Adam Mazur, Wyemancypowana technika, zniewolony człowiek ("Ku filozofii fotografii", Katowice 2004, Vilem Flusser) , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 266 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Vilém Flusser, Adam Mazur", title = "Wyemancypowana technika, zniewolony człowiek ("Ku filozofii fotografii", Katowice 2004, Vilem Flusser) ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "266 - 269" }
-
Śląska kuchnia kinematograficzna ("Śląskie kina między wojnami, czyli przyjemność upolityczniona", Urszula Biel, Katowice 2002)s. 269 - 271CZYSTY TEKST
Urszula Biel, Alina Madej, Śląska kuchnia kinematograficzna ("Śląskie kina między wojnami, czyli przyjemność upolityczniona", Urszula Biel, Katowice 2002) , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 269 - 271
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Biel, Alina Madej", title = "Śląska kuchnia kinematograficzna ("Śląskie kina między wojnami, czyli przyjemność upolityczniona", Urszula Biel, Katowice 2002) ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "269 - 271" }
-
Andrzej Wajda : pasja opowiadania przed kamerąs. 272 - 275CZYSTY TEKST
Maryla Hopfinger, Andrzej Wajda : pasja opowiadania przed kamerą , Kwartalnik Filmowy, 2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111), s. 272 - 275
BIBTEX@Article{ authors = " Maryla Hopfinger", title = "Andrzej Wajda : pasja opowiadania przed kamerą ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2005 / Tom 26/27 / Numer 51 (111)", pages = "272 - 275" }