-
Czołgi Orientu : Azja w strategiach "Command & Conquer" w świetle teorii postkolonialnes. 294 - 320CZYSTY TEKST
Szymon Piotr Kukulak, Czołgi Orientu : Azja w strategiach "Command & Conquer" w świetle teorii postkolonialne, Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 294 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " Szymon Piotr Kukulak", title = "Czołgi Orientu : Azja w strategiach "Command & Conquer" w świetle teorii postkolonialne", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "294 - 320" }
-
Mówi we mnie "Się"s. 321 - 331CZYSTY TEKST
Marta M. Kania, Mówi we mnie "Się", Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 321 - 331
BIBTEX@Article{ authors = " Marta M. Kania", title = "Mówi we mnie "Się"", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "321 - 331" }
-
Pan/i Detektyw : Tożsamość protagonisty w grach typu "Hidden Object Puzzle Adventure"s. 332 - 345CZYSTY TEKST
Marta Błaszkowska, Pan/i Detektyw : Tożsamość protagonisty w grach typu "Hidden Object Puzzle Adventure", Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 332 - 345
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Błaszkowska", title = "Pan/i Detektyw : Tożsamość protagonisty w grach typu "Hidden Object Puzzle Adventure"", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "332 - 345" }
-
Czy ja tak brzmię?” : Autokreacja i immunizacja w serii "Mass Effect"s. 346 - 362CZYSTY TEKST
Agata Zarzycka, Czy ja tak brzmię?” : Autokreacja i immunizacja w serii "Mass Effect", Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 346 - 362
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Zarzycka", title = "Czy ja tak brzmię?” : Autokreacja i immunizacja w serii "Mass Effect"", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "346 - 362" }
-
Parateksty gier cyfrowych – odbiór gry a paratekstualne funkcje i procesys. 363 - 380CZYSTY TEKST
Michał Żmuda, Parateksty gier cyfrowych – odbiór gry a paratekstualne funkcje i procesy, Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 363 - 380
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Żmuda", title = "Parateksty gier cyfrowych – odbiór gry a paratekstualne funkcje i procesy", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "363 - 380" }
-
Gra w grze – problem paraludycznościs. 381 - 396CZYSTY TEKST
Mateusz Kominiarczuk, Gra w grze – problem paraludyczności, Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 381 - 396
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Kominiarczuk", title = "Gra w grze – problem paraludyczności", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "381 - 396" }
-
Polska a nordycka larpologia stosowana 2010-2016s. 397 - 416CZYSTY TEKST
Michał Mochocki, Polska a nordycka larpologia stosowana 2010-2016, Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 397 - 416
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Mochocki", title = "Polska a nordycka larpologia stosowana 2010-2016", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "397 - 416" }
-
Wstęp : Wielka gras. 9 - 13CZYSTY TEKST
Maciej Maryl, Wstęp : Wielka gra, Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 9 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Maryl", title = "Wstęp : Wielka gra", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "9 - 13" }
-
Człowiek i algorytm : Ku automatyzacji rozgrywki w grach crowdsourcingowychs. 15 - 31CZYSTY TEKST
Sonia Fizek, Człowiek i algorytm : Ku automatyzacji rozgrywki w grach crowdsourcingowych , Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 15 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Sonia Fizek", title = "Człowiek i algorytm : Ku automatyzacji rozgrywki w grach crowdsourcingowych ", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "15 - 31" }
-
Automaty, hybrydy, afekty – posthumanistyczne konteksty aparatu gry komputerowej i praktyk granias. 32 - 50CZYSTY TEKST
Jan Stasieńko, Automaty, hybrydy, afekty – posthumanistyczne konteksty aparatu gry komputerowej i praktyk grania, Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 32 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Stasieńko", title = "Automaty, hybrydy, afekty – posthumanistyczne konteksty aparatu gry komputerowej i praktyk grania", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "32 - 50" }
-
W stronę hermeneutyki gier komputerowychs. 51 - 68CZYSTY TEKST
Michał Kłosiński, W stronę hermeneutyki gier komputerowych, Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 51 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Kłosiński", title = "W stronę hermeneutyki gier komputerowych", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "51 - 68" }
-
Ćwierć wieku polskich badań nad grami wideos. 69 - 86CZYSTY TEKST
Maria B. Garda, Stanisław Krawczyk, Ćwierć wieku polskich badań nad grami wideo, Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 69 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Maria B. Garda, Stanisław Krawczyk", title = "Ćwierć wieku polskich badań nad grami wideo", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "69 - 86" }
-
Światowość "EverQuestu" : odkrywając dwudziestopierwszowieczną fikcjęs. 87 - 115CZYSTY TEKST
Lisbeth Klastrup, Krzysztof M. Maj, Światowość "EverQuestu" : odkrywając dwudziestopierwszowieczną fikcję, Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 87 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Lisbeth Klastrup, Krzysztof M. Maj", title = "Światowość "EverQuestu" : odkrywając dwudziestopierwszowieczną fikcję", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "87 - 115" }
-
Pętla śmierci jako komponents. 116 - 145CZYSTY TEKST
Olli Tapio Leino, Maciej Nawrocki, Pętla śmierci jako komponent, Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 116 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Olli Tapio Leino, Maciej Nawrocki", title = "Pętla śmierci jako komponent", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "116 - 145" }
-
Nadejście Wieku Półcienias. 146 - 154CZYSTY TEKST
Naomi Oreskes, Erik M. Conway, Ewa Bińczyk, Jakub Gużyński, Krzysztof Tarkowski, Nadejście Wieku Półcienia, Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 146 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Naomi Oreskes, Erik M. Conway, Ewa Bińczyk, Jakub Gużyński, Krzysztof Tarkowski", title = "Nadejście Wieku Półcienia", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "146 - 154" }
-
Święci i psy : Wątki karnawałowe w grach typu "sandbox"s. 155 - 177CZYSTY TEKST
Tomasz Z. Majkowski, Święci i psy : Wątki karnawałowe w grach typu "sandbox", Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 155 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Z. Majkowski", title = "Święci i psy : Wątki karnawałowe w grach typu "sandbox"", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "155 - 177" }
-
Dynamiki w grach – definicje i wykorzystanie w analizies. 178 - 191CZYSTY TEKST
Marcin Petrowicz, Dynamiki w grach – definicje i wykorzystanie w analizie, Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 178 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Petrowicz", title = "Dynamiki w grach – definicje i wykorzystanie w analizie", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "178 - 191" }
-
Słowo gra znaczy świat : Przestrzeń gry wideo w kognitywnej teorii narracjis. 192 - 209CZYSTY TEKST
Krzysztof M. Maj, Słowo gra znaczy świat : Przestrzeń gry wideo w kognitywnej teorii narracji, Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 192 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof M. Maj", title = "Słowo gra znaczy świat : Przestrzeń gry wideo w kognitywnej teorii narracji", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "192 - 209" }
-
Dyskursy pracy i zabawy w wysokobudżetowym segmencie gier wideo: fokalizacja i logika operacyjnas. 210 - 224CZYSTY TEKST
Mateusz Felczak, Dyskursy pracy i zabawy w wysokobudżetowym segmencie gier wideo: fokalizacja i logika operacyjna, Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 210 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Felczak", title = "Dyskursy pracy i zabawy w wysokobudżetowym segmencie gier wideo: fokalizacja i logika operacyjna", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "210 - 224" }
-
Genezy – lekturys. 225 - 237CZYSTY TEKST
Tomasz Garbol, Genezy – lektury, Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 225 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Garbol", title = "Genezy – lektury", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "225 - 237" }
-
Jak nie popularyzować kulturoznawczego badania gier : "Aspekty funkcjonowania gier cyfrowych we współczesnej kulturze. Studia przypadków" Katarzyny Marak i Miłosza Markockiegos. 238 - 250CZYSTY TEKST
Wiktor Rorot, Jak nie popularyzować kulturoznawczego badania gier : "Aspekty funkcjonowania gier cyfrowych we współczesnej kulturze. Studia przypadków" Katarzyny Marak i Miłosza Markockiego, Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 238 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Wiktor Rorot", title = "Jak nie popularyzować kulturoznawczego badania gier : "Aspekty funkcjonowania gier cyfrowych we współczesnej kulturze. Studia przypadków" Katarzyny Marak i Miłosza Markockiego", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "238 - 250" }
-
Groznawstwo, którego nie było : Polemika z książką Katarzyny Marak i Miłosza Markockiego "Aspekty funkcjonowania gier cyfrowych we współczesnej kulturze"s. 251 - 266CZYSTY TEKST
Stanisław Krawczyk, Piotr Sterczewski, Mateusz Kominiarczuk, Groznawstwo, którego nie było : Polemika z książką Katarzyny Marak i Miłosza Markockiego "Aspekty funkcjonowania gier cyfrowych we współczesnej kulturze", Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 251 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Krawczyk, Piotr Sterczewski, Mateusz Kominiarczuk", title = "Groznawstwo, którego nie było : Polemika z książką Katarzyny Marak i Miłosza Markockiego "Aspekty funkcjonowania gier cyfrowych we współczesnej kulturze"", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "251 - 266" }
-
Walka z fantazmatami: odpowiedź na tekst "Groznawstwo, którego nie było"s. 267 - 275CZYSTY TEKST
Katarzyna Marak, Miłosz Markocki, Walka z fantazmatami: odpowiedź na tekst "Groznawstwo, którego nie było", Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 267 - 275
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Marak, Miłosz Markocki", title = "Walka z fantazmatami: odpowiedź na tekst "Groznawstwo, którego nie było"", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "267 - 275" }
-
Reprezentacje władzy w grach komputerowych : Porównanie "Wiedźmina III" oraz "Dragon Age: Inqusition"s. 276 - 293CZYSTY TEKST
Bartłomiej Schweiger, Reprezentacje władzy w grach komputerowych : Porównanie "Wiedźmina III" oraz "Dragon Age: Inqusition", Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 276 - 293
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Schweiger", title = "Reprezentacje władzy w grach komputerowych : Porównanie "Wiedźmina III" oraz "Dragon Age: Inqusition"", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "276 - 293" }