-
Wstęps. 3 - 5CZYSTY TEKST
Wiktor Osuch, Danuta Piróg, Wstęp, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica, 2018 / Tom 12, s. 3 - 5
BIBTEX@Article{ authors = " Wiktor Osuch, Danuta Piróg", title = "Wstęp", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica", issue = "2018 / Tom 12", pages = "3 - 5" }
-
Prefaces. 6 - 8CZYSTY TEKST
Wiktor Osuch, Danuta Piróg, Preface, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica, 2018 / Tom 12, s. 6 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Wiktor Osuch, Danuta Piróg", title = "Preface", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica", issue = "2018 / Tom 12", pages = "6 - 8" }
-
Wybrane procesy kształtujące geografię jako kierunek studiów w Polsce w XXI wiekus. 9 - 25CZYSTY TEKST
Danuta Piróg, Wybrane procesy kształtujące geografię jako kierunek studiów w Polsce w XXI wieku , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica, 2018 / Tom 12, s. 9 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Piróg", title = "Wybrane procesy kształtujące geografię jako kierunek studiów w Polsce w XXI wieku ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica", issue = "2018 / Tom 12", pages = "9 - 25" }
-
Kompetencje nauczyciela geografii w świetle reformy systemu edukacji - potrzeba czy konieczność, czego powinniśmy się nauczyć, aby nowocześnie uczyć?s. 26 - 38CZYSTY TEKST
Wiktor Osuch, Kompetencje nauczyciela geografii w świetle reformy systemu edukacji - potrzeba czy konieczność, czego powinniśmy się nauczyć, aby nowocześnie uczyć?, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica, 2018 / Tom 12, s. 26 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Wiktor Osuch", title = "Kompetencje nauczyciela geografii w świetle reformy systemu edukacji - potrzeba czy konieczność, czego powinniśmy się nauczyć, aby nowocześnie uczyć?", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica", issue = "2018 / Tom 12", pages = "26 - 38" }
-
Technologie informacyjno-komunikacyjne a kształcenie geograficzne w zreformowanej szkoles. 39 - 56CZYSTY TEKST
Paweł Strus, Agnieszka Świętek, Roksana Zarychta, Technologie informacyjno-komunikacyjne a kształcenie geograficzne w zreformowanej szkole , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica, 2018 / Tom 12, s. 39 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Strus, Agnieszka Świętek, Roksana Zarychta", title = "Technologie informacyjno-komunikacyjne a kształcenie geograficzne w zreformowanej szkole ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica", issue = "2018 / Tom 12", pages = "39 - 56" }
-
Ocenianie kształtujące w geografiii : oczekiwania uczniów w nowej rzeczywistości edukacyjnejs. 57 - 66CZYSTY TEKST
Monika Borgiasz, Ocenianie kształtujące w geografiii : oczekiwania uczniów w nowej rzeczywistości edukacyjnej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica, 2018 / Tom 12, s. 57 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Borgiasz", title = "Ocenianie kształtujące w geografiii : oczekiwania uczniów w nowej rzeczywistości edukacyjnej ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica", issue = "2018 / Tom 12", pages = "57 - 66" }
-
Regulacje popytowo-podażowe na edukacyjnym rynku pracy w Szwajcarii na przykładzie nauczycieli geografiis. 67 - 76CZYSTY TEKST
Remigiusz Pacyna, Regulacje popytowo-podażowe na edukacyjnym rynku pracy w Szwajcarii na przykładzie nauczycieli geografii , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica, 2018 / Tom 12, s. 67 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Remigiusz Pacyna", title = "Regulacje popytowo-podażowe na edukacyjnym rynku pracy w Szwajcarii na przykładzie nauczycieli geografii ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica", issue = "2018 / Tom 12", pages = "67 - 76" }
-
Niska świadomość ekologiczna studentów efektem niewystarczającego kształcenia przyrodniczego na wcześniejszych etapach edukacyjnychs. 77 - 89CZYSTY TEKST
Katarzyna Janczarska-Bergel, Niska świadomość ekologiczna studentów efektem niewystarczającego kształcenia przyrodniczego na wcześniejszych etapach edukacyjnych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica, 2018 / Tom 12, s. 77 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Janczarska-Bergel", title = "Niska świadomość ekologiczna studentów efektem niewystarczającego kształcenia przyrodniczego na wcześniejszych etapach edukacyjnych ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica", issue = "2018 / Tom 12", pages = "77 - 89" }
-
Nauczanie geografii regionalnej Polski a przełamywanie stereotypowego postrzegania regionu i miasta na przykładzie konurbacji górnośląskiej oraz Łodzis. 90 - 103CZYSTY TEKST
Mariusz Szubert, Nauczanie geografii regionalnej Polski a przełamywanie stereotypowego postrzegania regionu i miasta na przykładzie konurbacji górnośląskiej oraz Łodzi , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica, 2018 / Tom 12, s. 90 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Szubert", title = "Nauczanie geografii regionalnej Polski a przełamywanie stereotypowego postrzegania regionu i miasta na przykładzie konurbacji górnośląskiej oraz Łodzi ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica", issue = "2018 / Tom 12", pages = "90 - 103" }
-
Tradycje i zakres polskich badań polarnych na przykładzie działalności Polskiej Stacji Polarnej na Spitsbergenies. 104 - 114CZYSTY TEKST
Piotr Dolnicki, Tradycje i zakres polskich badań polarnych na przykładzie działalności Polskiej Stacji Polarnej na Spitsbergenie , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica, 2018 / Tom 12, s. 104 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Dolnicki", title = "Tradycje i zakres polskich badań polarnych na przykładzie działalności Polskiej Stacji Polarnej na Spitsbergenie ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica", issue = "2018 / Tom 12", pages = "104 - 114" }
-
Geographical Education in Northern Ireland : Past, Present and... Future?s. 115 - 129CZYSTY TEKST
Tracey McKay, Geographical Education in Northern Ireland : Past, Present and... Future?, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica, 2018 / Tom 12, s. 115 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Tracey McKay", title = "Geographical Education in Northern Ireland : Past, Present and... Future?", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica", issue = "2018 / Tom 12", pages = "115 - 129" }
-
Geography Didactics - theory and methodology : (Bulgarian Case)s. 130 - 139CZYSTY TEKST
Georgi Kotseff, Kliment Naydenov, Maya Vasileva, Geography Didactics - theory and methodology : (Bulgarian Case) , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica, 2018 / Tom 12, s. 130 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Georgi Kotseff, Kliment Naydenov, Maya Vasileva", title = "Geography Didactics - theory and methodology : (Bulgarian Case) ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica", issue = "2018 / Tom 12", pages = "130 - 139" }
-
Specifics of Geography Teacher Training at the Faculty of Natural Sciences Constantine the Philosopher University in Nitras. 140 - 153CZYSTY TEKST
Alena Dubcová, Hilda Kramáreková, Magdaléna Nemčíková, Zuzana Rampašeková, Specifics of Geography Teacher Training at the Faculty of Natural Sciences Constantine the Philosopher University in Nitra , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica, 2018 / Tom 12, s. 140 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Alena Dubcová, Hilda Kramáreková, Magdaléna Nemčíková, Zuzana Rampašeková", title = "Specifics of Geography Teacher Training at the Faculty of Natural Sciences Constantine the Philosopher University in Nitra ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica", issue = "2018 / Tom 12", pages = "140 - 153" }
-
Education of future geography teachers in Slovenias. 154 - 165CZYSTY TEKST
Tatjana Resnik-Planinc, Education of future geography teachers in Slovenia , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica, 2018 / Tom 12, s. 154 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Tatjana Resnik-Planinc", title = "Education of future geography teachers in Slovenia ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica", issue = "2018 / Tom 12", pages = "154 - 165" }
-
Modern School Geography and Inquiry Educations. 166 - 179CZYSTY TEKST
Petra Karvánková, Dagmar Popjaková, Modern School Geography and Inquiry Education , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica, 2018 / Tom 12, s. 166 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Petra Karvánková, Dagmar Popjaková", title = "Modern School Geography and Inquiry Education ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica", issue = "2018 / Tom 12", pages = "166 - 179" }