-
Subkultury młodzieżowe w okresie transformacji ustrojowej w Polsce na przykładzie festiwalu w Jarocinie : projekt edukacyjny z wiedzy o społeczeństwie dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych / Agnieszka Jankowiak-Maik.s. 34 - 38CZYSTY TEKST
Agnieszka Jankowiak-Maik, Subkultury młodzieżowe w okresie transformacji ustrojowej w Polsce na przykładzie festiwalu w Jarocinie : projekt edukacyjny z wiedzy o społeczeństwie dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych / Agnieszka Jankowiak-Maik., Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2011 / Tom 54 / Numer 5, s. 34 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Jankowiak-Maik", title = "Subkultury młodzieżowe w okresie transformacji ustrojowej w Polsce na przykładzie festiwalu w Jarocinie : projekt edukacyjny z wiedzy o społeczeństwie dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych / Agnieszka Jankowiak-Maik.", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2011 / Tom 54 / Numer 5", pages = "34 - 38" }
-
Starzenie się ludności - problem całego świata? / Agnieszka Zielińska.s. 46 - 50CZYSTY TEKST
Agnieszka Zielińska, Starzenie się ludności - problem całego świata? / Agnieszka Zielińska., Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2011 / Tom 54 / Numer 5, s. 46 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Zielińska", title = "Starzenie się ludności - problem całego świata? / Agnieszka Zielińska.", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2011 / Tom 54 / Numer 5", pages = "46 - 50" }
-
Sprawozdanie z XXXVII Olimpiady Historycznej 2010/2011.s. 51 - 52CZYSTY TEKST
Sprawozdanie z XXXVII Olimpiady Historycznej 2010/2011., Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2011 / Tom 54 / Numer 5, s. 51 - 52
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Sprawozdanie z XXXVII Olimpiady Historycznej 2010/2011.", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2011 / Tom 54 / Numer 5", pages = "51 - 52" }
-
Metoda projektu.s. 4CZYSTY TEKST
Metoda projektu., Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2011 / Tom 54 / Numer 5, s. 4
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Metoda projektu.", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2011 / Tom 54 / Numer 5", pages = "4" }
-
Wzbogacamy lekcje historii z Nową Erą : krok za krokiem przez projekt : praktyczne wskazówki i przykłady projektów regionalnych / Katarzyna Czeczott-Łukasik.s. 54 - 65CZYSTY TEKST
Katarzyna Czeczott-Łukasik, Wzbogacamy lekcje historii z Nową Erą : krok za krokiem przez projekt : praktyczne wskazówki i przykłady projektów regionalnych / Katarzyna Czeczott-Łukasik., Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2011 / Tom 54 / Numer 5, s. 54 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Czeczott-Łukasik", title = "Wzbogacamy lekcje historii z Nową Erą : krok za krokiem przez projekt : praktyczne wskazówki i przykłady projektów regionalnych / Katarzyna Czeczott-Łukasik.", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2011 / Tom 54 / Numer 5", pages = "54 - 65" }
-
Metoda WebQuest jako rodzaj projektu edukacyjnego / Danuta Konieczka-Śliwińska.s. 20 - 24CZYSTY TEKST
Danuta Konieczka-Śliwińska, Metoda WebQuest jako rodzaj projektu edukacyjnego / Danuta Konieczka-Śliwińska., Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2011 / Tom 54 / Numer 5, s. 20 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Konieczka-Śliwińska", title = "Metoda WebQuest jako rodzaj projektu edukacyjnego / Danuta Konieczka-Śliwińska.", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2011 / Tom 54 / Numer 5", pages = "20 - 24" }
-
Deser czy danie główne? : metoda projektu w edukacji / Joanna Wojdon.s. 5 - 12CZYSTY TEKST
Joanna Wojdon, Deser czy danie główne? : metoda projektu w edukacji / Joanna Wojdon., Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2011 / Tom 54 / Numer 5, s. 5 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wojdon", title = "Deser czy danie główne? : metoda projektu w edukacji / Joanna Wojdon.", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2011 / Tom 54 / Numer 5", pages = "5 - 12" }
-
Czy pieśń uszła cało? : WebQuest dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej / Krystyna Dyba.s. 25 - 33CZYSTY TEKST
Krystyna Dyba, Czy pieśń uszła cało? : WebQuest dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej / Krystyna Dyba., Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2011 / Tom 54 / Numer 5, s. 25 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Dyba", title = "Czy pieśń uszła cało? : WebQuest dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej / Krystyna Dyba.", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2011 / Tom 54 / Numer 5", pages = "25 - 33" }
-
Szkoła a muzeum : projekt edukacyjny "Archeologia i historia" jako przykład współpracy Muzeum Archeologicznego w Poznaniu ze szkołą ponadgimnazjalną / Marta Kalisz.s. 39 - 45CZYSTY TEKST
Marta Kalisz, Szkoła a muzeum : projekt edukacyjny "Archeologia i historia" jako przykład współpracy Muzeum Archeologicznego w Poznaniu ze szkołą ponadgimnazjalną / Marta Kalisz., Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2011 / Tom 54 / Numer 5, s. 39 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kalisz", title = "Szkoła a muzeum : projekt edukacyjny "Archeologia i historia" jako przykład współpracy Muzeum Archeologicznego w Poznaniu ze szkołą ponadgimnazjalną / Marta Kalisz.", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2011 / Tom 54 / Numer 5", pages = "39 - 45" }
-
Metoda projektu edukacyjnego na lekcjach wiedzy o społeczeństwie : od wolności wyboru do nakazu jej stosowania / Mariusz Menz.s. 13 - 19CZYSTY TEKST
Mariusz Menz, Metoda projektu edukacyjnego na lekcjach wiedzy o społeczeństwie : od wolności wyboru do nakazu jej stosowania / Mariusz Menz., Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2011 / Tom 54 / Numer 5, s. 13 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Menz", title = "Metoda projektu edukacyjnego na lekcjach wiedzy o społeczeństwie : od wolności wyboru do nakazu jej stosowania / Mariusz Menz.", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2011 / Tom 54 / Numer 5", pages = "13 - 19" }