-
Świadomość, ustalanie i realizacja celów edukacyjnychs. 65 - 94CZYSTY TEKST
Kazimierz Denek, Świadomość, ustalanie i realizacja celów edukacyjnych, Prace Naukowe. Pedagogika, 1991 / Tom 2, s. 65 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Denek", title = "Świadomość, ustalanie i realizacja celów edukacyjnych", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1991 / Tom 2", pages = "65 - 94" }
-
Koncepcja strukturalizmu w naukach pedagogicznychs. 9 - 19CZYSTY TEKST
Edmund Tadeusz Krajewski, Koncepcja strukturalizmu w naukach pedagogicznych, Prace Naukowe. Pedagogika, 1991 / Tom 2, s. 9 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Edmund Tadeusz Krajewski", title = "Koncepcja strukturalizmu w naukach pedagogicznych", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1991 / Tom 2", pages = "9 - 19" }
-
Kształcenie : funkcje, cele, struktura : szkic teoretyczno-metodologicznys. 21 - 39CZYSTY TEKST
Andrzej Pluta, Kształcenie : funkcje, cele, struktura : szkic teoretyczno-metodologiczny, Prace Naukowe. Pedagogika, 1991 / Tom 2, s. 21 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Pluta", title = "Kształcenie : funkcje, cele, struktura : szkic teoretyczno-metodologiczny", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1991 / Tom 2", pages = "21 - 39" }
-
Kontrowersje wokół celów edukacji szkolnejs. 41 - 61CZYSTY TEKST
Janusz Gnitecki, Kontrowersje wokół celów edukacji szkolnej, Prace Naukowe. Pedagogika, 1991 / Tom 2, s. 41 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Gnitecki", title = "Kontrowersje wokół celów edukacji szkolnej", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1991 / Tom 2", pages = "41 - 61" }
-
Funkcjonowanie celów kształcenia w świadomości nauczycieli i realizacja tych celów w praktyces. 95 - 106CZYSTY TEKST
Tadeusz Mróz, Funkcjonowanie celów kształcenia w świadomości nauczycieli i realizacja tych celów w praktyce, Prace Naukowe. Pedagogika, 1991 / Tom 2, s. 95 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Mróz", title = "Funkcjonowanie celów kształcenia w świadomości nauczycieli i realizacja tych celów w praktyce", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1991 / Tom 2", pages = "95 - 106" }
-
Operacjonalizacja celów kształcenia na lekcjach biologiis. 107 - 117CZYSTY TEKST
Eugeniusz Piotrowski, Operacjonalizacja celów kształcenia na lekcjach biologii, Prace Naukowe. Pedagogika, 1991 / Tom 2, s. 107 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Eugeniusz Piotrowski", title = "Operacjonalizacja celów kształcenia na lekcjach biologii", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1991 / Tom 2", pages = "107 - 117" }
-
Efekty operacjonalizacji celów na lekcjach fizykis. 119 - 134CZYSTY TEKST
Ignacy Kuźniak, Efekty operacjonalizacji celów na lekcjach fizyki, Prace Naukowe. Pedagogika, 1991 / Tom 2, s. 119 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Ignacy Kuźniak", title = "Efekty operacjonalizacji celów na lekcjach fizyki", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1991 / Tom 2", pages = "119 - 134" }
-
Teoretyczny system wiedzy społecznie niezbędnej jako podstawa budowy programów kształcenia także matematycznegos. 137 - 153CZYSTY TEKST
Zygmunt M. Zimny, Teoretyczny system wiedzy społecznie niezbędnej jako podstawa budowy programów kształcenia także matematycznego, Prace Naukowe. Pedagogika, 1991 / Tom 2, s. 137 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt M. Zimny", title = "Teoretyczny system wiedzy społecznie niezbędnej jako podstawa budowy programów kształcenia także matematycznego", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1991 / Tom 2", pages = "137 - 153" }
-
Zasady i techniki konstruowania programów kształcenias. 155 - 178CZYSTY TEKST
Beata Gofron, Zasady i techniki konstruowania programów kształcenia, Prace Naukowe. Pedagogika, 1991 / Tom 2, s. 155 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Gofron", title = "Zasady i techniki konstruowania programów kształcenia", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1991 / Tom 2", pages = "155 - 178" }
-
Analiza wartości w zastosowaniu do budowy programu doskonalenia zawodowego pracownikóws. 179 - 201CZYSTY TEKST
Jan Korbut, Analiza wartości w zastosowaniu do budowy programu doskonalenia zawodowego pracowników, Prace Naukowe. Pedagogika, 1991 / Tom 2, s. 179 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Korbut", title = "Analiza wartości w zastosowaniu do budowy programu doskonalenia zawodowego pracowników", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1991 / Tom 2", pages = "179 - 201" }
-
Analiza porównawcza programów nauczania początkowego matematyki w NRD i PRLs. 203 - 223CZYSTY TEKST
Albina Słomska, Analiza porównawcza programów nauczania początkowego matematyki w NRD i PRL, Prace Naukowe. Pedagogika, 1991 / Tom 2, s. 203 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Albina Słomska", title = "Analiza porównawcza programów nauczania początkowego matematyki w NRD i PRL", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1991 / Tom 2", pages = "203 - 223" }
-
Obiektywizacja mierzenia efektów kształcenias. 227 - 243CZYSTY TEKST
Tomasz M. Zimny, Obiektywizacja mierzenia efektów kształcenia, Prace Naukowe. Pedagogika, 1991 / Tom 2, s. 227 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz M. Zimny", title = "Obiektywizacja mierzenia efektów kształcenia", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1991 / Tom 2", pages = "227 - 243" }
-
Ruch postępu pedagogicznego w województwie częstochowskims. 247 - 257CZYSTY TEKST
Albina Słomska, Ruch postępu pedagogicznego w województwie częstochowskim, Prace Naukowe. Pedagogika, 1991 / Tom 2, s. 247 - 257
BIBTEX@Article{ authors = " Albina Słomska", title = "Ruch postępu pedagogicznego w województwie częstochowskim", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1991 / Tom 2", pages = "247 - 257" }
-
Informacja dla autorów artykułów do PRAC NAUKOWYCH Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowies. 259 - 260CZYSTY TEKST
Informacja dla autorów artykułów do PRAC NAUKOWYCH Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie, Prace Naukowe. Pedagogika, 1991 / Tom 2, s. 259 - 260
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacja dla autorów artykułów do PRAC NAUKOWYCH Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1991 / Tom 2", pages = "259 - 260" }