-
Strategia i scenariusze reformy szkolnejs. 5 - 11CZYSTY TEKST
Czesław Kupisiewicz, Strategia i scenariusze reformy szkolnej, Prace Naukowe. Pedagogika, 1994 / Tom 4, s. 5 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Czesław Kupisiewicz", title = "Strategia i scenariusze reformy szkolnej", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1994 / Tom 4", pages = "5 - 11" }
-
Filozoficzne założenia budowy teoretycznego systemu wiedzys. 13 - 21CZYSTY TEKST
Zygmunt M. Zimny, Filozoficzne założenia budowy teoretycznego systemu wiedzy, Prace Naukowe. Pedagogika, 1994 / Tom 4, s. 13 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt M. Zimny", title = "Filozoficzne założenia budowy teoretycznego systemu wiedzy", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1994 / Tom 4", pages = "13 - 21" }
-
Psychologiczne, pedagogiczne i socjologiczne podstawy celów edukacji szkolnejs. 23 - 39CZYSTY TEKST
Janusz Gnitecki, Psychologiczne, pedagogiczne i socjologiczne podstawy celów edukacji szkolnej, Prace Naukowe. Pedagogika, 1994 / Tom 4, s. 23 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Gnitecki", title = "Psychologiczne, pedagogiczne i socjologiczne podstawy celów edukacji szkolnej", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1994 / Tom 4", pages = "23 - 39" }
-
Uczestnictwo w kulturze a edukacjas. 41 - 57CZYSTY TEKST
Andrzej Pluta, Uczestnictwo w kulturze a edukacja, Prace Naukowe. Pedagogika, 1994 / Tom 4, s. 41 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Pluta", title = "Uczestnictwo w kulturze a edukacja", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1994 / Tom 4", pages = "41 - 57" }
-
Analiza wybranych terminów psychologicznych używanych w dydaktyces. 59 - 74CZYSTY TEKST
Beata Gofron, Analiza wybranych terminów psychologicznych używanych w dydaktyce, Prace Naukowe. Pedagogika, 1994 / Tom 4, s. 59 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Gofron", title = "Analiza wybranych terminów psychologicznych używanych w dydaktyce", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1994 / Tom 4", pages = "59 - 74" }
-
Metody i wyniki diagnozowania sprawności w czytanius. 75 - 80CZYSTY TEKST
Jadwiga Włodek-Chronowska, Metody i wyniki diagnozowania sprawności w czytaniu, Prace Naukowe. Pedagogika, 1994 / Tom 4, s. 75 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Włodek-Chronowska", title = "Metody i wyniki diagnozowania sprawności w czytaniu", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1994 / Tom 4", pages = "75 - 80" }
-
Systematyka formalna zadań dydaktycznychs. 81 - 101CZYSTY TEKST
Tomasz M. Zimny, Systematyka formalna zadań dydaktycznych, Prace Naukowe. Pedagogika, 1994 / Tom 4, s. 81 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz M. Zimny", title = "Systematyka formalna zadań dydaktycznych", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1994 / Tom 4", pages = "81 - 101" }
-
Zreferowane cele i treści nauczania początkowego matematyki a ich realizacja w aktualnych programach szkolnychs. 103 - 107CZYSTY TEKST
Bogusław Makówka, Zreferowane cele i treści nauczania początkowego matematyki a ich realizacja w aktualnych programach szkolnych, Prace Naukowe. Pedagogika, 1994 / Tom 4, s. 103 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Makówka", title = "Zreferowane cele i treści nauczania początkowego matematyki a ich realizacja w aktualnych programach szkolnych", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1994 / Tom 4", pages = "103 - 107" }
-
Zastosowanie gier symulacyjnych w dydaktyces. 109 - 118CZYSTY TEKST
Jan Korbut, Zastosowanie gier symulacyjnych w dydaktyce, Prace Naukowe. Pedagogika, 1994 / Tom 4, s. 109 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Korbut", title = "Zastosowanie gier symulacyjnych w dydaktyce", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1994 / Tom 4", pages = "109 - 118" }