-
CZYSTY TEKST
Justyna Wieloch, Dolaryzacja Ekwadoru – przyczyny, przebieg, implikacje ekonomiczne , Ekonomia Międzynarodowa, 2011 / Numer 2, s. 5 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Wieloch", title = "Dolaryzacja Ekwadoru – przyczyny, przebieg, implikacje ekonomiczne ", journal = "Ekonomia Międzynarodowa", issue = "2011 / Numer 2", pages = "5 - 15" }
-
CZYSTY TEKST
Adam Marszk, Rynki akcji w krajach wschodzących , Ekonomia Międzynarodowa, 2011 / Numer 2, s. 16 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Marszk", title = "Rynki akcji w krajach wschodzących ", journal = "Ekonomia Międzynarodowa", issue = "2011 / Numer 2", pages = "16 - 23" }
-
Teoretyczne aspekty bezpośrednich inwestycji zagranicznych z krajów rozwijających się na przykładzie państw BRICs. 24 - 39CZYSTY TEKST
Jan Żelazny, Teoretyczne aspekty bezpośrednich inwestycji zagranicznych z krajów rozwijających się na przykładzie państw BRIC , Ekonomia Międzynarodowa, 2011 / Numer 2, s. 24 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Żelazny", title = "Teoretyczne aspekty bezpośrednich inwestycji zagranicznych z krajów rozwijających się na przykładzie państw BRIC ", journal = "Ekonomia Międzynarodowa", issue = "2011 / Numer 2", pages = "24 - 39" }
-
CZYSTY TEKST
Ewelina Ferdzyń, Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na gospodarkę Chin , Ekonomia Międzynarodowa, 2011 / Numer 2, s. 40 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Ferdzyń", title = "Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na gospodarkę Chin ", journal = "Ekonomia Międzynarodowa", issue = "2011 / Numer 2", pages = "40 - 53" }
-
CZYSTY TEKST
Olga Minkina, Bezpośrednie inwestycje zagraniczne polskich przedsiębiorstw na Ukrainie , Ekonomia Międzynarodowa, 2011 / Numer 2, s. 54 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Minkina", title = "Bezpośrednie inwestycje zagraniczne polskich przedsiębiorstw na Ukrainie ", journal = "Ekonomia Międzynarodowa", issue = "2011 / Numer 2", pages = "54 - 64" }
-
Budowanie przewagi konkurencyjnej firmy na rynku poprzez marketing społecznie zaangażowanys. 65 - 76CZYSTY TEKST
Aneta Dmosińska, Budowanie przewagi konkurencyjnej firmy na rynku poprzez marketing społecznie zaangażowany , Ekonomia Międzynarodowa, 2011 / Numer 2, s. 65 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Dmosińska", title = "Budowanie przewagi konkurencyjnej firmy na rynku poprzez marketing społecznie zaangażowany ", journal = "Ekonomia Międzynarodowa", issue = "2011 / Numer 2", pages = "65 - 76" }