-
Produktywność pracy a rozmiar sektora publicznegos. 3 - 12CZYSTY TEKST
Mieczysław Dobija, Produktywność pracy a rozmiar sektora publicznego, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2009 / Tom 17 / Numer 1, s. 3 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Dobija", title = "Produktywność pracy a rozmiar sektora publicznego", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2009 / Tom 17 / Numer 1", pages = "3 - 12" }
-
Ewaluacja szkoleń w instytucji administracji publicznej jako sposób podnoszenia efektywności organizacji : studium przypadku Urzędu m.st. Warszawys. 13 - 27CZYSTY TEKST
Magdalena Kuśmierz, Paweł Jedrzejewski, Nikolay Kirov, Ewaluacja szkoleń w instytucji administracji publicznej jako sposób podnoszenia efektywności organizacji : studium przypadku Urzędu m.st. Warszawy, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2009 / Tom 17 / Numer 1, s. 13 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kuśmierz, Paweł Jedrzejewski, Nikolay Kirov", title = "Ewaluacja szkoleń w instytucji administracji publicznej jako sposób podnoszenia efektywności organizacji : studium przypadku Urzędu m.st. Warszawy", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2009 / Tom 17 / Numer 1", pages = "13 - 27" }
-
Inicjatywa Technologiczna – systemowy program zwiększania innowacyjności i konkurencyjności gospodarkis. 28 - 35CZYSTY TEKST
Alberto Lozano Platonoff, Katarzyna Gadomska-Lila, Inicjatywa Technologiczna – systemowy program zwiększania innowacyjności i konkurencyjności gospodarki, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2009 / Tom 17 / Numer 1, s. 28 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Alberto Lozano Platonoff, Katarzyna Gadomska-Lila", title = "Inicjatywa Technologiczna – systemowy program zwiększania innowacyjności i konkurencyjności gospodarki", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2009 / Tom 17 / Numer 1", pages = "28 - 35" }
-
Brand Loyalty as a Tool of Competitive Advantages. 36 - 45CZYSTY TEKST
Malgorzata Denoue, Jan Napoleona Saykiewicz, Brand Loyalty as a Tool of Competitive Advantage, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2009 / Tom 17 / Numer 1, s. 36 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Malgorzata Denoue, Jan Napoleona Saykiewicz", title = "Brand Loyalty as a Tool of Competitive Advantage", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2009 / Tom 17 / Numer 1", pages = "36 - 45" }
-
Wydatki na artykuły farmaceutyczne (leki) – Polska na tle krajów OECDs. 46 - 54CZYSTY TEKST
Zofia Skrzypczak, Wydatki na artykuły farmaceutyczne (leki) – Polska na tle krajów OECD, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2009 / Tom 17 / Numer 1, s. 46 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Skrzypczak", title = "Wydatki na artykuły farmaceutyczne (leki) – Polska na tle krajów OECD", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2009 / Tom 17 / Numer 1", pages = "46 - 54" }
-
Stopień zaawansowania bankowości islamskiej w wybranych krajach Azji Południowo-Wschodniejs. 55 - 66CZYSTY TEKST
Piotr Nowak, Stopień zaawansowania bankowości islamskiej w wybranych krajach Azji Południowo-Wschodniej, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2009 / Tom 17 / Numer 1, s. 55 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Nowak", title = "Stopień zaawansowania bankowości islamskiej w wybranych krajach Azji Południowo-Wschodniej", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2009 / Tom 17 / Numer 1", pages = "55 - 66" }
-
Analiza i ocena systemów franszyzowych funkcjonujących w Polsces. 67 - 74CZYSTY TEKST
Teresa Taranko, Analiza i ocena systemów franszyzowych funkcjonujących w Polsce, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2009 / Tom 17 / Numer 1, s. 67 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Taranko", title = "Analiza i ocena systemów franszyzowych funkcjonujących w Polsce", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2009 / Tom 17 / Numer 1", pages = "67 - 74" }
-
Models of consumer behaviour in economic and marketing theoriess. 89 - 107CZYSTY TEKST
Tomasz Zalega, Models of consumer behaviour in economic and marketing theories, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2009 / Tom 17 / Numer 1, s. 89 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Zalega", title = "Models of consumer behaviour in economic and marketing theories", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2009 / Tom 17 / Numer 1", pages = "89 - 107" }