-
Dyskusja o książce Hernando de Soto "Tajemnica kapitału. Dlaczego kapitalizm triumfuje na Zachodzie a zawodzi gdzie indziej"s. 22 - 27CZYSTY TEKST
Witold Morawski, Piotr Chmielewski, Tadeusz Kowalik, Jerzy Matuszewski, Waldemar Hoff, Andrzej Lubbe, Jan Wawrzyniak, Dyskusja o książce Hernando de Soto "Tajemnica kapitału. Dlaczego kapitalizm triumfuje na Zachodzie a zawodzi gdzie indziej", Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 3, s. 22 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Morawski, Piotr Chmielewski, Tadeusz Kowalik, Jerzy Matuszewski, Waldemar Hoff, Andrzej Lubbe, Jan Wawrzyniak", title = "Dyskusja o książce Hernando de Soto "Tajemnica kapitału. Dlaczego kapitalizm triumfuje na Zachodzie a zawodzi gdzie indziej"", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 3", pages = "22 - 27" }
-
Zróżnicowanie ekonomiczne regionóws. 27 - 30CZYSTY TEKST
Jacek Pasieczny, Zróżnicowanie ekonomiczne regionów, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 3, s. 27 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Pasieczny", title = "Zróżnicowanie ekonomiczne regionów", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 3", pages = "27 - 30" }
-
Specyfika RTS - rosyjskiego rynku pozagiełdowegos. 30 - 37CZYSTY TEKST
Ewa M. Kwiatkowska, Specyfika RTS - rosyjskiego rynku pozagiełdowego, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 3, s. 30 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa M. Kwiatkowska", title = "Specyfika RTS - rosyjskiego rynku pozagiełdowego", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 3", pages = "30 - 37" }
-
Kupony rabatowe jako forma promocji w środowisku studenckims. 37 - 40CZYSTY TEKST
Weronika Dusza, Ewelina Wojtasik, Kupony rabatowe jako forma promocji w środowisku studenckim, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 3, s. 37 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Weronika Dusza, Ewelina Wojtasik", title = "Kupony rabatowe jako forma promocji w środowisku studenckim", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 3", pages = "37 - 40" }
-
Finanse publiczne a wzrost gospodarczys. 41 - 42CZYSTY TEKST
Jacek Tomkiewicz, Finanse publiczne a wzrost gospodarczy, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 3, s. 41 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Tomkiewicz", title = "Finanse publiczne a wzrost gospodarczy", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 3", pages = "41 - 42" }
-
Przegląd czasopisms. 42 - 44CZYSTY TEKST
Beata Glinka, Svetlana Gudkova, Przegląd czasopism, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 3, s. 42 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Glinka, Svetlana Gudkova", title = "Przegląd czasopism", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 3", pages = "42 - 44" }
-
Autorytety w nauce : obserwacje z historią w tles. 45 - 49CZYSTY TEKST
Marcin Kula, Autorytety w nauce : obserwacje z historią w tle, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 3, s. 45 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Kula", title = "Autorytety w nauce : obserwacje z historią w tle", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 3", pages = "45 - 49" }
-
Elementy nauki społecznej Jana Pawła IIs. 3 - 6CZYSTY TEKST
Witold Kieżun, Elementy nauki społecznej Jana Pawła II, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 3, s. 3 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Kieżun", title = "Elementy nauki społecznej Jana Pawła II", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 3", pages = "3 - 6" }
-
Centrum Etyki Biznesu patronuje etyce biznesus. 7 - 10CZYSTY TEKST
Centrum Etyki Biznesu patronuje etyce biznesu, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 3, s. 7 - 10
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Centrum Etyki Biznesu patronuje etyce biznesu", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 3", pages = "7 - 10" }
-
Radio jako medium reklamy w dotarciu do młodych konsumentóws. 10 - 14CZYSTY TEKST
Elżbieta Szymańska, Radio jako medium reklamy w dotarciu do młodych konsumentów, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 3, s. 10 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Szymańska", title = "Radio jako medium reklamy w dotarciu do młodych konsumentów", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 3", pages = "10 - 14" }
-
Procesy integracji w handlu polskims. 14 - 18CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Procesy integracji w handlu polskim, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 3, s. 14 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Procesy integracji w handlu polskim", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 3", pages = "14 - 18" }
-
Polish Economic Perspectives in the Context of the EU Enlargements. 18 - 22CZYSTY TEKST
Andrzej K. Koźmiński, Polish Economic Perspectives in the Context of the EU Enlargement, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 3, s. 18 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej K. Koźmiński", title = "Polish Economic Perspectives in the Context of the EU Enlargement", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 3", pages = "18 - 22" }