-
Wstęps. 7 - 10CZYSTY TEKST
Wstęp, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 7 - 10
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wstęp", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "7 - 10" }
-
Edukacja wczesnoszkolna wokół problemów i nowych rozwiązańs. 11 - 27CZYSTY TEKST
Edukacja wczesnoszkolna wokół problemów i nowych rozwiązań, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 11 - 27
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Edukacja wczesnoszkolna wokół problemów i nowych rozwiązań", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "11 - 27" }
-
Znaczenie aktywności i metod aktywizujących w edukacji zintegrowanejs. 29 - 39CZYSTY TEKST
Znaczenie aktywności i metod aktywizujących w edukacji zintegrowanej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 29 - 39
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Znaczenie aktywności i metod aktywizujących w edukacji zintegrowanej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "29 - 39" }
-
Metoda storyline w procesie wychowywania dzieci do tolerancjis. 41 - 55CZYSTY TEKST
Metoda storyline w procesie wychowywania dzieci do tolerancji, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 41 - 55
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Metoda storyline w procesie wychowywania dzieci do tolerancji", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "41 - 55" }
-
Implementing an Integrated Conception of Education in Classes I–III by Means of the Project Methods. 57 - 70CZYSTY TEKST
Implementing an Integrated Conception of Education in Classes I–III by Means of the Project Method, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 57 - 70
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Implementing an Integrated Conception of Education in Classes I–III by Means of the Project Method", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "57 - 70" }
-
Edukacja (przed)szkolna sześciolatków : refleksje o wprowadzaniu reformy przez MENs. 71 - 85CZYSTY TEKST
Edukacja (przed)szkolna sześciolatków : refleksje o wprowadzaniu reformy przez MEN, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 71 - 85
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Edukacja (przed)szkolna sześciolatków : refleksje o wprowadzaniu reformy przez MEN", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "71 - 85" }
-
Zajęcia techniczne w edukacji wczesnoszkolnejs. 87 - 103CZYSTY TEKST
Zajęcia techniczne w edukacji wczesnoszkolnej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 87 - 103
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Zajęcia techniczne w edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "87 - 103" }
-
Basic Curriculum Changes in Technical Education at Elementary Schools in the Slovak Republics. 105 - 113CZYSTY TEKST
Basic Curriculum Changes in Technical Education at Elementary Schools in the Slovak Republic, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 105 - 113
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Basic Curriculum Changes in Technical Education at Elementary Schools in the Slovak Republic", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "105 - 113" }
-
Zajęcia plastyczne w klasach I–III oparte na metodzie praktycznej działalności ucznióws. 115 - 127CZYSTY TEKST
Zajęcia plastyczne w klasach I–III oparte na metodzie praktycznej działalności uczniów, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 115 - 127
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Zajęcia plastyczne w klasach I–III oparte na metodzie praktycznej działalności uczniów", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "115 - 127" }
-
Wykorzystanie metod aktywizujących przez nauczycieli przedszkoli i klas I–III – raport z badańs. 129 - 143CZYSTY TEKST
Wykorzystanie metod aktywizujących przez nauczycieli przedszkoli i klas I–III – raport z badań, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 129 - 143
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wykorzystanie metod aktywizujących przez nauczycieli przedszkoli i klas I–III – raport z badań", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "129 - 143" }
-
Metoda projektu edukacyjnego jako sposób wyzwalania dziecięcej aktywności i ekspresji twórczej w opinii nauczycieli, rodziców i dzieci : na podstawie projektu Teatr, realizowanego w grupie dzieci pięcioletnichs. 145 - 158CZYSTY TEKST
Metoda projektu edukacyjnego jako sposób wyzwalania dziecięcej aktywności i ekspresji twórczej w opinii nauczycieli, rodziców i dzieci : na podstawie projektu Teatr, realizowanego w grupie dzieci pięcioletnich, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 145 - 158
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Metoda projektu edukacyjnego jako sposób wyzwalania dziecięcej aktywności i ekspresji twórczej w opinii nauczycieli, rodziców i dzieci : na podstawie projektu Teatr, realizowanego w grupie dzieci pięcioletnich", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "145 - 158" }
-
Samodzielność dziecka i jego naturalność w odkrywaniu świata, źródłem wewnętrznej motywacji do nauki oraz szansą osiągania sukcesu w świetle koncepcji inteligencji sprzyjającej powodzeniu życiowemu R. Sternbergas. 159 - 165CZYSTY TEKST
Samodzielność dziecka i jego naturalność w odkrywaniu świata, źródłem wewnętrznej motywacji do nauki oraz szansą osiągania sukcesu w świetle koncepcji inteligencji sprzyjającej powodzeniu życiowemu R. Sternberga, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 159 - 165
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Samodzielność dziecka i jego naturalność w odkrywaniu świata, źródłem wewnętrznej motywacji do nauki oraz szansą osiągania sukcesu w świetle koncepcji inteligencji sprzyjającej powodzeniu życiowemu R. Sternberga", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "159 - 165" }
-
Nauczyciel przedszkolny – między wymaganiami i oczekiwaniami a rzeczywistościąs. 167 - 170CZYSTY TEKST
Nauczyciel przedszkolny – między wymaganiami i oczekiwaniami a rzeczywistością, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 167 - 170
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Nauczyciel przedszkolny – między wymaganiami i oczekiwaniami a rzeczywistością", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "167 - 170" }
-
Aktywizujące sposoby nauczania treści przyrodniczych dzieci w młodszym wieku szkolnyms. 171 - 173CZYSTY TEKST
Aktywizujące sposoby nauczania treści przyrodniczych dzieci w młodszym wieku szkolnym, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 171 - 173
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Aktywizujące sposoby nauczania treści przyrodniczych dzieci w młodszym wieku szkolnym", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "171 - 173" }
-
Sprawozdanie z IV Transdyscyplinarnego Sympozjum Badań Jakościowychs. 175 - 177CZYSTY TEKST
Sprawozdanie z IV Transdyscyplinarnego Sympozjum Badań Jakościowych, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 175 - 177
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Sprawozdanie z IV Transdyscyplinarnego Sympozjum Badań Jakościowych", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "175 - 177" }
-
Report on the Visit of Hungarian Academic Teachers and Students to Ignatianum Jesuit University in Krakows. 179 - 181CZYSTY TEKST
Report on the Visit of Hungarian Academic Teachers and Students to Ignatianum Jesuit University in Krakow, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 179 - 181
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Report on the Visit of Hungarian Academic Teachers and Students to Ignatianum Jesuit University in Krakow", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "179 - 181" }
-
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji „Teacher Education in Central and Eastern Europe”s. 183 - 186CZYSTY TEKST
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji „Teacher Education in Central and Eastern Europe”, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 183 - 186
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji „Teacher Education in Central and Eastern Europe”", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "183 - 186" }
-
Sprawozdanie z Konferencji Naukowej „Biografie pedagogiczne - konteksty źródłowe”s. 187 - 190CZYSTY TEKST
Sprawozdanie z Konferencji Naukowej „Biografie pedagogiczne - konteksty źródłowe”, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 187 - 190
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Sprawozdanie z Konferencji Naukowej „Biografie pedagogiczne - konteksty źródłowe”", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "187 - 190" }
-
Koncepcja kształcenia zintegrowanego w nauczaniu/uczeniu się języków obcychs. 191 - 197CZYSTY TEKST
Koncepcja kształcenia zintegrowanego w nauczaniu/uczeniu się języków obcych, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 191 - 197
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Koncepcja kształcenia zintegrowanego w nauczaniu/uczeniu się języków obcych", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "191 - 197" }
-
„Le fantôme” – scenariusze zajęć z języka francuskiego dla uczniów w młodszym wieku szkolnyms. 199 - 206CZYSTY TEKST
„Le fantôme” – scenariusze zajęć z języka francuskiego dla uczniów w młodszym wieku szkolnym, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 199 - 206
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "„Le fantôme” – scenariusze zajęć z języka francuskiego dla uczniów w młodszym wieku szkolnym", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "199 - 206" }