-
Arteterapia i edukacja twórcza w praktyce wychowawczej placówki socjalizacyjnej = Artetherapy and Creative Education in the Practice of an Educating Socialization Institutions. 61 - 88CZYSTY TEKST
Halina Aleksandra Bejger, Arteterapia i edukacja twórcza w praktyce wychowawczej placówki socjalizacyjnej = Artetherapy and Creative Education in the Practice of an Educating Socialization Institution , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 61 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Halina Aleksandra Bejger", title = "Arteterapia i edukacja twórcza w praktyce wychowawczej placówki socjalizacyjnej = Artetherapy and Creative Education in the Practice of an Educating Socialization Institution ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "61 - 88" }
-
Bariery w pracy nauczycieli oraz innowatorów edukacyjnych w perspektywie badań pedagogicznych = Obstacles at the Work of Teachers and Innovators Based on the Results of Educational Researchs. 13 - 26CZYSTY TEKST
Aleksandra Chmielińska, Monika Modrzejewska-Świgulska, Bariery w pracy nauczycieli oraz innowatorów edukacyjnych w perspektywie badań pedagogicznych = Obstacles at the Work of Teachers and Innovators Based on the Results of Educational Research , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 13 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Chmielińska, Monika Modrzejewska-Świgulska", title = "Bariery w pracy nauczycieli oraz innowatorów edukacyjnych w perspektywie badań pedagogicznych = Obstacles at the Work of Teachers and Innovators Based on the Results of Educational Research ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "13 - 26" }
-
Introductions. 9CZYSTY TEKST
Maria Szymańska, Introduction , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 9
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Szymańska", title = "Introduction ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "9" }
-
Kompetencje plastyczne dzieci 4- i 5-letnich - raport z badań = Artistic Competences of 4 and 5-Years-Olds - Research Reports. 165 - 182CZYSTY TEKST
Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk, Kompetencje plastyczne dzieci 4- i 5-letnich - raport z badań = Artistic Competences of 4 and 5-Years-Olds - Research Report , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 165 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk", title = "Kompetencje plastyczne dzieci 4- i 5-letnich - raport z badań = Artistic Competences of 4 and 5-Years-Olds - Research Report ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "165 - 182" }
-
Kreatywny nauczyciel - kreatywny uczeń = Creative Teacher - Creative Students. 205 - 209CZYSTY TEKST
Irena Adamek, Józefa Bałachowicz, Joanna Sikorska, Kreatywny nauczyciel - kreatywny uczeń = Creative Teacher - Creative Student , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 205 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Adamek, Józefa Bałachowicz, Joanna Sikorska", title = "Kreatywny nauczyciel - kreatywny uczeń = Creative Teacher - Creative Student ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "205 - 209" }
-
Lalka w teatrze lalek = Puppet in the Puppet Theatres. 183 - 194CZYSTY TEKST
Ewa Tomaszewska, Lalka w teatrze lalek = Puppet in the Puppet Theatre , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 183 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Tomaszewska", title = "Lalka w teatrze lalek = Puppet in the Puppet Theatre ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "183 - 194" }
-
Quel temps fait-il? : scenariusz zajęć j. francuskiego o pogodzie dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym = Quel temps fait-il? : Lessons Plan of French on Weather for Elementary School Childrens. 197 - 201CZYSTY TEKST
Agnieszka Wierzchosławska, Quel temps fait-il? : scenariusz zajęć j. francuskiego o pogodzie dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym = Quel temps fait-il? : Lessons Plan of French on Weather for Elementary School Children , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 197 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Wierzchosławska", title = "Quel temps fait-il? : scenariusz zajęć j. francuskiego o pogodzie dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym = Quel temps fait-il? : Lessons Plan of French on Weather for Elementary School Children ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "197 - 201" }
-
Rozumienie i istota twórczości językowej dzieci = The Comprehension and Essence of Children's Linguistic Creativitys. 107 - 121CZYSTY TEKST
Klaudia Barbara Żernik, Rozumienie i istota twórczości językowej dzieci = The Comprehension and Essence of Children's Linguistic Creativity , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 107 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Klaudia Barbara Żernik", title = "Rozumienie i istota twórczości językowej dzieci = The Comprehension and Essence of Children's Linguistic Creativity ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "107 - 121" }
-
Spontaniczne aktywności dzieci jako proces twórczy = Spontaneous Children's Activities as a Creative Processs. 89 - 106CZYSTY TEKST
Dagmara Lewandowska, Kamila Lipka, Spontaniczne aktywności dzieci jako proces twórczy = Spontaneous Children's Activities as a Creative Process, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 89 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Dagmara Lewandowska, Kamila Lipka", title = "Spontaniczne aktywności dzieci jako proces twórczy = Spontaneous Children's Activities as a Creative Process", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "89 - 106" }
-
Twórczość nauczyciela-wychowawcy jako istotny warunek procesu równania szans w dostępie do kształcenia dziecka z rodziny ubogiej = Creativity of the Teacher-Educator as Important Conditions of the Process of Equating Opportunities in Access to Education of a Poor Childs. 45 - 59CZYSTY TEKST
Grażyna Cęcelek, Twórczość nauczyciela-wychowawcy jako istotny warunek procesu równania szans w dostępie do kształcenia dziecka z rodziny ubogiej = Creativity of the Teacher-Educator as Important Conditions of the Process of Equating Opportunities in Access to Education of a Poor Child , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 45 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Cęcelek", title = "Twórczość nauczyciela-wychowawcy jako istotny warunek procesu równania szans w dostępie do kształcenia dziecka z rodziny ubogiej = Creativity of the Teacher-Educator as Important Conditions of the Process of Equating Opportunities in Access to Education of a Poor Child ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "45 - 59" }
-
W poszukiwaniu ciekawych programów rozwijania aktywności twórczej dzieci = In Search of Interesting Programmes of Developing Children's Creative Activenesss. 27 - 44CZYSTY TEKST
Elżbieta Marek, W poszukiwaniu ciekawych programów rozwijania aktywności twórczej dzieci = In Search of Interesting Programmes of Developing Children's Creative Activeness , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 27 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Marek", title = "W poszukiwaniu ciekawych programów rozwijania aktywności twórczej dzieci = In Search of Interesting Programmes of Developing Children's Creative Activeness ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "27 - 44" }
-
Współczesna twórczość muzyczna w edukacji estetycznej dzieci - punkt widzenia pedagoga, animatora, kompozytora = Contemporary Music in Aesthetic Education of Children - The Angle of a Pedagogue, Animator and Composers. 123 - 138CZYSTY TEKST
Magdaena Sasin, Współczesna twórczość muzyczna w edukacji estetycznej dzieci - punkt widzenia pedagoga, animatora, kompozytora = Contemporary Music in Aesthetic Education of Children - The Angle of a Pedagogue, Animator and Composer, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 123 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Magdaena Sasin", title = "Współczesna twórczość muzyczna w edukacji estetycznej dzieci - punkt widzenia pedagoga, animatora, kompozytora = Contemporary Music in Aesthetic Education of Children - The Angle of a Pedagogue, Animator and Composer", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "123 - 138" }
-
Wstęps. 7CZYSTY TEKST
Maria Szymańska, Wstęp, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Szymańska", title = "Wstęp", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "7" }
-
Zdolności muzyczne ustabilizowane a imitacja i improwizacja rytmiczna w metrum dwudzielnym studentów wczesnej edukacji w badaniach własnych = Stabilised Musical Aptitudes versus Rhythm Imitation and Improvisation in Duple Meter of Early Education Students in Own Researchs. 139 - 164CZYSTY TEKST
Maciej Kołodziejski, Zdolności muzyczne ustabilizowane a imitacja i improwizacja rytmiczna w metrum dwudzielnym studentów wczesnej edukacji w badaniach własnych = Stabilised Musical Aptitudes versus Rhythm Imitation and Improvisation in Duple Meter of Early Education Students in Own Research , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 139 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Kołodziejski", title = "Zdolności muzyczne ustabilizowane a imitacja i improwizacja rytmiczna w metrum dwudzielnym studentów wczesnej edukacji w badaniach własnych = Stabilised Musical Aptitudes versus Rhythm Imitation and Improvisation in Duple Meter of Early Education Students in Own Research ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "139 - 164" }