-
Przewaga komparatywna krajów Andyjskiego Wspólnego Rynku (CAN) w międzynarodowym handlu towarami z Mercosurs. 151 - 167CZYSTY TEKST
Kamil Majcher, Przewaga komparatywna krajów Andyjskiego Wspólnego Rynku (CAN) w międzynarodowym handlu towarami z Mercosur , Ekonomia Międzynarodowa, 2019 / Numer 27, s. 151 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Kamil Majcher", title = "Przewaga komparatywna krajów Andyjskiego Wspólnego Rynku (CAN) w międzynarodowym handlu towarami z Mercosur ", journal = "Ekonomia Międzynarodowa", issue = "2019 / Numer 27", pages = "151 - 167" }
-
MIędzynarodowe planowanie podatkowe z wykorzystaniem spółki prawa luksemburskiegos. 168 - 186CZYSTY TEKST
Tomasz Nowak, MIędzynarodowe planowanie podatkowe z wykorzystaniem spółki prawa luksemburskiego , Ekonomia Międzynarodowa, 2019 / Numer 27, s. 168 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Nowak", title = "MIędzynarodowe planowanie podatkowe z wykorzystaniem spółki prawa luksemburskiego ", journal = "Ekonomia Międzynarodowa", issue = "2019 / Numer 27", pages = "168 - 186" }
-
Mass Prestige Brands - the end of traditional luxury brand marketing?s. 187 - 197CZYSTY TEKST
Joanna Pietrzak, Mass Prestige Brands - the end of traditional luxury brand marketing? , Ekonomia Międzynarodowa, 2019 / Numer 27, s. 187 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pietrzak", title = "Mass Prestige Brands - the end of traditional luxury brand marketing? ", journal = "Ekonomia Międzynarodowa", issue = "2019 / Numer 27", pages = "187 - 197" }
-
Handel międzynarodowy a koncepcja zrównoważonego rozwojus. 199 - 215CZYSTY TEKST
Piotr Rubaj, Handel międzynarodowy a koncepcja zrównoważonego rozwoju , Ekonomia Międzynarodowa, 2019 / Numer 27, s. 199 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Rubaj", title = "Handel międzynarodowy a koncepcja zrównoważonego rozwoju ", journal = "Ekonomia Międzynarodowa", issue = "2019 / Numer 27", pages = "199 - 215" }