-
Zakres problematyki opracowanias. 7 - 8CZYSTY TEKST
Zakres problematyki opracowania, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Zakres problematyki opracowania", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "7 - 8" }
-
Metodyka stosowania technologii informacyjnych w edukacji medialnejs. 11 - 52CZYSTY TEKST
Kazimierz Wenta, Metodyka stosowania technologii informacyjnych w edukacji medialnej, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 11 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Wenta", title = "Metodyka stosowania technologii informacyjnych w edukacji medialnej", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "11 - 52" }
-
Komputerowe programy dydaktyczne : zarys problematykis. 55 - 79CZYSTY TEKST
Aleksander Piecuch, Komputerowe programy dydaktyczne : zarys problematyki, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 55 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Piecuch", title = "Komputerowe programy dydaktyczne : zarys problematyki", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "55 - 79" }
-
Modelowanie struktury podręczników multimedialnychs. 80 - 106CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Modelowanie struktury podręczników multimedialnych, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 80 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Modelowanie struktury podręczników multimedialnych", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "80 - 106" }
-
Dydaktyczne programy multimedialne (DPM) a struktura podręczników multimedialnychs. 107 - 115CZYSTY TEKST
Waldemar Lib, Dydaktyczne programy multimedialne (DPM) a struktura podręczników multimedialnych, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 107 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Lib", title = "Dydaktyczne programy multimedialne (DPM) a struktura podręczników multimedialnych", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "107 - 115" }
-
Ogólne zasady komponowania prezentacji multimedialnychs. 116 - 122CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Ogólne zasady komponowania prezentacji multimedialnych, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 116 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Ogólne zasady komponowania prezentacji multimedialnych", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "116 - 122" }
-
Rola internetu w globalizowaniu i upowszechnianiu edukacjis. 125 - 141CZYSTY TEKST
Stanisław Juszczyk, Rola internetu w globalizowaniu i upowszechnianiu edukacji, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 125 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Juszczyk", title = "Rola internetu w globalizowaniu i upowszechnianiu edukacji", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "125 - 141" }
-
Internet jako narzędzie dydaktycznes. 142 - 149CZYSTY TEKST
Ryszard Tadeusiewicz, Internet jako narzędzie dydaktyczne, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 142 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Tadeusiewicz", title = "Internet jako narzędzie dydaktyczne", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "142 - 149" }
-
Etyka w środkach społecznego przekazus. 150 - 168CZYSTY TEKST
Etyka w środkach społecznego przekazu, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 150 - 168
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Etyka w środkach społecznego przekazu", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "150 - 168" }
-
Niektóre etyczne wymiary technologii informacyjnych, w tym internetus. 170 - 174CZYSTY TEKST
Waldemar Furmanek, Niektóre etyczne wymiary technologii informacyjnych, w tym internetu, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 170 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Furmanek", title = "Niektóre etyczne wymiary technologii informacyjnych, w tym internetu", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "170 - 174" }
-
Świat wartości w internecies. 175 - 186CZYSTY TEKST
Janusz Morbitzer, Świat wartości w internecie, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 175 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Morbitzer", title = "Świat wartości w internecie", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "175 - 186" }
-
Etykieta Internetus. 187 - 192CZYSTY TEKST
Agnieszka Szewczyk, Etykieta Internetu, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 187 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Szewczyk", title = "Etykieta Internetu", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "187 - 192" }
-
Twórczość graficzno-językowa w komunikacji internetowejs. 193 - 201CZYSTY TEKST
Małgorzata Bortliczek, Izabela Łuc, Twórczość graficzno-językowa w komunikacji internetowej, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 193 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Bortliczek, Izabela Łuc", title = "Twórczość graficzno-językowa w komunikacji internetowej", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "193 - 201" }
-
Standardy przygotowania nauczycieli w zakresie technologii informacyjnej i informatyki : dokument przygotowany przez Radę ds. Edukacji Informatycznej i Medialnej - sierpień 2003 r.s. 205 - 224CZYSTY TEKST
Standardy przygotowania nauczycieli w zakresie technologii informacyjnej i informatyki : dokument przygotowany przez Radę ds. Edukacji Informatycznej i Medialnej - sierpień 2003 r., Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 205 - 224
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Standardy przygotowania nauczycieli w zakresie technologii informacyjnej i informatyki : dokument przygotowany przez Radę ds. Edukacji Informatycznej i Medialnej - sierpień 2003 r.", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "205 - 224" }
-
Znaczenie standardów przygotowania nauczycieli w zakresie technologii informacyjnej i informatykis. 225 - 230CZYSTY TEKST
Aleksander Piecuch, Znaczenie standardów przygotowania nauczycieli w zakresie technologii informacyjnej i informatyki, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 225 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Piecuch", title = "Znaczenie standardów przygotowania nauczycieli w zakresie technologii informacyjnej i informatyki", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "225 - 230" }
-
Pięcioetapowy system kształcenia nauczycieli technologii informacyjnej i edukacji medialnejs. 231 - 242CZYSTY TEKST
Bronisław Siemieniecki, Pięcioetapowy system kształcenia nauczycieli technologii informacyjnej i edukacji medialnej, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 231 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Bronisław Siemieniecki", title = "Pięcioetapowy system kształcenia nauczycieli technologii informacyjnej i edukacji medialnej", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "231 - 242" }
-
Media w edukacji jako element przygotowania zawodowego pedagogas. 243 - 248CZYSTY TEKST
Wielisława Osmańska-Furmanek, Marek Furmanek, Media w edukacji jako element przygotowania zawodowego pedagoga, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 243 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Wielisława Osmańska-Furmanek, Marek Furmanek", title = "Media w edukacji jako element przygotowania zawodowego pedagoga", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "243 - 248" }
-
Technologia informacyjna jako narzędzie w procesie rozwoju zawodowego nauczycielas. 249 - 258CZYSTY TEKST
Wielisława Osmańska-Furmanek, Marek Furmanek, Technologia informacyjna jako narzędzie w procesie rozwoju zawodowego nauczyciela, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 249 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Wielisława Osmańska-Furmanek, Marek Furmanek", title = "Technologia informacyjna jako narzędzie w procesie rozwoju zawodowego nauczyciela", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "249 - 258" }
-
Informacje o autorachs. 259 - 260CZYSTY TEKST
Informacje o autorach, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 259 - 260
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje o autorach", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "259 - 260" }