-
Wstęps. 5 - 8CZYSTY TEKST
Wstęp, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 5 - 8
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wstęp", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "5 - 8" }
-
Management – "science in statu nascendi"?s. 9 - 19CZYSTY TEKST
Management – "science in statu nascendi"? , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 9 - 19
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Management – "science in statu nascendi"? ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "9 - 19" }
-
Wybrane determinanty doboru pracowników do zespołów zadaniowych aktywnym źródłem formułowania polityki marketingowej firmys. 21 - 31CZYSTY TEKST
Wybrane determinanty doboru pracowników do zespołów zadaniowych aktywnym źródłem formułowania polityki marketingowej firmy, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 21 - 31
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wybrane determinanty doboru pracowników do zespołów zadaniowych aktywnym źródłem formułowania polityki marketingowej firmy", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "21 - 31" }
-
Szybkość zmian w środowisku zewnętrznym jako czynnik aktualizacji zarządzania marketingowegos. 33 - 42CZYSTY TEKST
Szybkość zmian w środowisku zewnętrznym jako czynnik aktualizacji zarządzania marketingowego , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 33 - 42
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Szybkość zmian w środowisku zewnętrznym jako czynnik aktualizacji zarządzania marketingowego ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "33 - 42" }
-
Potencjał kobiet w budowaniu dobrobytu gospodarczegos. 43 - 64CZYSTY TEKST
Potencjał kobiet w budowaniu dobrobytu gospodarczego, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 43 - 64
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Potencjał kobiet w budowaniu dobrobytu gospodarczego", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "43 - 64" }
-
Portale zakupów grupowych a kształtowanie doświadczeń klientas. 65 - 78CZYSTY TEKST
Portale zakupów grupowych a kształtowanie doświadczeń klienta , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 65 - 78
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Portale zakupów grupowych a kształtowanie doświadczeń klienta ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "65 - 78" }
-
Marketing zaangażowany społecznie jako współczesna strategia zarządzania przedsiębiorstwems. 79 - 92CZYSTY TEKST
Marketing zaangażowany społecznie jako współczesna strategia zarządzania przedsiębiorstwem, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 79 - 92
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Marketing zaangażowany społecznie jako współczesna strategia zarządzania przedsiębiorstwem", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "79 - 92" }
-
Klient jako wykładnik sukcesu placówek handlowychs. 93 - 107CZYSTY TEKST
Klient jako wykładnik sukcesu placówek handlowych , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 93 - 107
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Klient jako wykładnik sukcesu placówek handlowych ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "93 - 107" }
-
Kreowanie marki organizacji w kontekście teorii marketingu strategicznego usług zdrowotnychs. 109 - 120CZYSTY TEKST
Kreowanie marki organizacji w kontekście teorii marketingu strategicznego usług zdrowotnych , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 109 - 120
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Kreowanie marki organizacji w kontekście teorii marketingu strategicznego usług zdrowotnych ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "109 - 120" }
-
Wykorzystanie elementów E-commerce na przykładzie przedsiębiorstw działających w sektorze motoryzacyjnym w Wielkiej Brytaniis. 121 - 136CZYSTY TEKST
Wykorzystanie elementów E-commerce na przykładzie przedsiębiorstw działających w sektorze motoryzacyjnym w Wielkiej Brytanii , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 121 - 136
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wykorzystanie elementów E-commerce na przykładzie przedsiębiorstw działających w sektorze motoryzacyjnym w Wielkiej Brytanii ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "121 - 136" }
-
Zakres przedmiotowy zbierania danych o kliencie na przykładzie orientacji marketingowejs. 137 - 146CZYSTY TEKST
Zakres przedmiotowy zbierania danych o kliencie na przykładzie orientacji marketingowej , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 137 - 146
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Zakres przedmiotowy zbierania danych o kliencie na przykładzie orientacji marketingowej ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "137 - 146" }
-
Neologizmy w sloganach reklamowych – analizy treści poszczególnych rodzajów neologizmóws. 147 - 162CZYSTY TEKST
Neologizmy w sloganach reklamowych – analizy treści poszczególnych rodzajów neologizmów , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 147 - 162
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Neologizmy w sloganach reklamowych – analizy treści poszczególnych rodzajów neologizmów ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "147 - 162" }
-
Marketing przekazu ustnego (szeptanego) jako forma niepłatnej komunikacji marketingowejs. 163 - 176CZYSTY TEKST
Marketing przekazu ustnego (szeptanego) jako forma niepłatnej komunikacji marketingowej , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 163 - 176
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Marketing przekazu ustnego (szeptanego) jako forma niepłatnej komunikacji marketingowej ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "163 - 176" }
-
New attitude toward the client as an effect of economic restructurings. 177 - 188CZYSTY TEKST
New attitude toward the client as an effect of economic restructuring , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 177 - 188
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "New attitude toward the client as an effect of economic restructuring ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "177 - 188" }
-
Raportowanie społecznie odpowiedzialnych działań przedsiębiorstwa – wiarygodne informowanie czy narzędzie PR?s. 189 - 203CZYSTY TEKST
Raportowanie społecznie odpowiedzialnych działań przedsiębiorstwa – wiarygodne informowanie czy narzędzie PR?, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 189 - 203
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Raportowanie społecznie odpowiedzialnych działań przedsiębiorstwa – wiarygodne informowanie czy narzędzie PR?", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "189 - 203" }
-
Wykorzystanie marketingu szeptanego w Internecie przez firmy z sektora MŚP w województwie łódzkims. 205 - 215CZYSTY TEKST
Wykorzystanie marketingu szeptanego w Internecie przez firmy z sektora MŚP w województwie łódzkim , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 205 - 215
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wykorzystanie marketingu szeptanego w Internecie przez firmy z sektora MŚP w województwie łódzkim ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "205 - 215" }
-
Hedging jako strategia zabezpieczająca przedsiębiorstwo przed negatywnym oddziaływaniem kryzysus. 217 - 230CZYSTY TEKST
Hedging jako strategia zabezpieczająca przedsiębiorstwo przed negatywnym oddziaływaniem kryzysu, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 217 - 230
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Hedging jako strategia zabezpieczająca przedsiębiorstwo przed negatywnym oddziaływaniem kryzysu", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "217 - 230" }
-
Czynniki wpływające na rozwój jednostek medycznych w Polsces. 231 - 242CZYSTY TEKST
Czynniki wpływające na rozwój jednostek medycznych w Polsce , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 231 - 242
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Czynniki wpływające na rozwój jednostek medycznych w Polsce ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "231 - 242" }
-
Rola wiedzy, kategorii produktu i rodzaju informacji w zniekształceniach pamięciowych reklamy prasowejs. 243 - 260CZYSTY TEKST
Rola wiedzy, kategorii produktu i rodzaju informacji w zniekształceniach pamięciowych reklamy prasowej , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 243 - 260
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Rola wiedzy, kategorii produktu i rodzaju informacji w zniekształceniach pamięciowych reklamy prasowej ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "243 - 260" }
-
Osobowe źródła uzyskiwania przewag konkurencyjnych na rynku przedsiębiorstws. 261 - 269CZYSTY TEKST
Osobowe źródła uzyskiwania przewag konkurencyjnych na rynku przedsiębiorstw , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 261 - 269
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Osobowe źródła uzyskiwania przewag konkurencyjnych na rynku przedsiębiorstw ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "261 - 269" }
-
Wdrażanie CSR jako elementu budowania przewagi konkurencyjnej na rynku piwowarskim w Polsces. 271 - 288CZYSTY TEKST
Wdrażanie CSR jako elementu budowania przewagi konkurencyjnej na rynku piwowarskim w Polsce , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 271 - 288
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wdrażanie CSR jako elementu budowania przewagi konkurencyjnej na rynku piwowarskim w Polsce ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "271 - 288" }
-
Orientacje marketingowe w kampaniach wyborczych jako przykład wyzwań zarządzania marketingowegos. 289 - 298CZYSTY TEKST
Orientacje marketingowe w kampaniach wyborczych jako przykład wyzwań zarządzania marketingowego, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 289 - 298
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Orientacje marketingowe w kampaniach wyborczych jako przykład wyzwań zarządzania marketingowego", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "289 - 298" }