-
Wstęps. 5 - 6CZYSTY TEKST
Wstęp, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wstęp", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "5 - 6" }
-
Poziom wymiaru męskości i kobiecości w wybranych regionach Polski – wyniki badań w jednostkach administracji publicznejs. 7 - 23CZYSTY TEKST
Poziom wymiaru męskości i kobiecości w wybranych regionach Polski – wyniki badań w jednostkach administracji publicznej , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 7 - 23
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Poziom wymiaru męskości i kobiecości w wybranych regionach Polski – wyniki badań w jednostkach administracji publicznej ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "7 - 23" }
-
Organizational and Socio-Organizational Mobbing Antecedentss. 25 - 41CZYSTY TEKST
Organizational and Socio-Organizational Mobbing Antecedents, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 25 - 41
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Organizational and Socio-Organizational Mobbing Antecedents", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "25 - 41" }
-
Huawei: chińska firma produkcyjna, która została globalnym liderem ICTs. 43 - 56CZYSTY TEKST
Huawei: chińska firma produkcyjna, która została globalnym liderem ICT, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 43 - 56
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Huawei: chińska firma produkcyjna, która została globalnym liderem ICT", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "43 - 56" }
-
Różnorodność kulturowa w kreowaniu elastycznego systemu zarządzania marketingowo-logistycznego przedsiębiorstwem zagranicznym MSPs. 57 - 72CZYSTY TEKST
Różnorodność kulturowa w kreowaniu elastycznego systemu zarządzania marketingowo-logistycznego przedsiębiorstwem zagranicznym MSP , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 57 - 72
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Różnorodność kulturowa w kreowaniu elastycznego systemu zarządzania marketingowo-logistycznego przedsiębiorstwem zagranicznym MSP ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "57 - 72" }
-
Kompetencje międzykulturowe w przedsiębiorstwachs. 73 - 85CZYSTY TEKST
Kompetencje międzykulturowe w przedsiębiorstwach, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 73 - 85
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Kompetencje międzykulturowe w przedsiębiorstwach", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "73 - 85" }
-
Media interaktywne w kreowaniu wizerunku miasts. 87 - 110CZYSTY TEKST
Media interaktywne w kreowaniu wizerunku miast , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 87 - 110
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Media interaktywne w kreowaniu wizerunku miast ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "87 - 110" }
-
Być czy mieć? Hierarchia kapitałów w wybranych przedsiębiorstwach ICT na Pomorzus. 111 - 127CZYSTY TEKST
Być czy mieć? Hierarchia kapitałów w wybranych przedsiębiorstwach ICT na Pomorzu, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 111 - 127
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Być czy mieć? Hierarchia kapitałów w wybranych przedsiębiorstwach ICT na Pomorzu", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "111 - 127" }
-
Europejska różnorodność wartości : implikacje dla zarządzanias. 129 - 144CZYSTY TEKST
Europejska różnorodność wartości : implikacje dla zarządzania, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 129 - 144
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Europejska różnorodność wartości : implikacje dla zarządzania", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "129 - 144" }
-
Cultural aspects of marketing management in traditional and modern sectorss. 145 - 155CZYSTY TEKST
Cultural aspects of marketing management in traditional and modern sectors, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 145 - 155
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Cultural aspects of marketing management in traditional and modern sectors", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "145 - 155" }
-
Funkcja personalna w japońskich przedsiębiorstwach produkcyjnych w Polsce: Czy kultura ma znaczenie?s. 157 - 175CZYSTY TEKST
Funkcja personalna w japońskich przedsiębiorstwach produkcyjnych w Polsce: Czy kultura ma znaczenie?, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 157 - 175
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Funkcja personalna w japońskich przedsiębiorstwach produkcyjnych w Polsce: Czy kultura ma znaczenie?", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "157 - 175" }
-
Realizacja outplacementu w warunkach polskichs. 177 - 191CZYSTY TEKST
Realizacja outplacementu w warunkach polskich, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 177 - 191
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Realizacja outplacementu w warunkach polskich", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "177 - 191" }
-
Konkurencyjność przedsiębiorstw na rynku globalnyms. 193 - 204CZYSTY TEKST
Konkurencyjność przedsiębiorstw na rynku globalnym, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 193 - 204
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Konkurencyjność przedsiębiorstw na rynku globalnym", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "193 - 204" }
-
Cele zagranicznych misji ekspatriantów oraz transfer wiedzy między obcokrajowcami a lokalną kadrą – na podstawie studium przypadku w filii niemieckiej korporacji w Polsces. 205 - 225CZYSTY TEKST
Cele zagranicznych misji ekspatriantów oraz transfer wiedzy między obcokrajowcami a lokalną kadrą – na podstawie studium przypadku w filii niemieckiej korporacji w Polsce, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 205 - 225
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Cele zagranicznych misji ekspatriantów oraz transfer wiedzy między obcokrajowcami a lokalną kadrą – na podstawie studium przypadku w filii niemieckiej korporacji w Polsce", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "205 - 225" }
-
Porównanie wykorzystania mediów społecznościowych przez sieć Tesco w Polsce i Wielkiej Brytaniis. 227 - 238CZYSTY TEKST
Porównanie wykorzystania mediów społecznościowych przez sieć Tesco w Polsce i Wielkiej Brytanii , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 227 - 238
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Porównanie wykorzystania mediów społecznościowych przez sieć Tesco w Polsce i Wielkiej Brytanii ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "227 - 238" }
-
Hermeneutyka procesów organizacji i zarządzania – analiza meta-paradygmatyczna : poznawcze wyzwania nauk o zarządzaniu 4s. 239 - 247CZYSTY TEKST
Hermeneutyka procesów organizacji i zarządzania – analiza meta-paradygmatyczna : poznawcze wyzwania nauk o zarządzaniu 4, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 239 - 247
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Hermeneutyka procesów organizacji i zarządzania – analiza meta-paradygmatyczna : poznawcze wyzwania nauk o zarządzaniu 4", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "239 - 247" }
-
Case study w badaniu kultury organizacyjnejs. 249 - 262CZYSTY TEKST
Case study w badaniu kultury organizacyjnej, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 249 - 262
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Case study w badaniu kultury organizacyjnej", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "249 - 262" }
-
Significance of Cultural Differences in Semiotics for Interpretation of Region’s Visual Identification Elementss. 263 - 274CZYSTY TEKST
Significance of Cultural Differences in Semiotics for Interpretation of Region’s Visual Identification Elements, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 263 - 274
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Significance of Cultural Differences in Semiotics for Interpretation of Region’s Visual Identification Elements", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "263 - 274" }