-
Wstęps. 5 - 8CZYSTY TEKST
Wstęp, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4 (2), s. 5 - 8
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wstęp", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4 (2)", pages = "5 - 8" }
-
Globalizacja turystyki medycznej i jej implikacje : wybrane problemy dyskusji o miejscu "medical tourism" w trójkącie: nauka, ochrona zdrowia, państwos. 11 - 24CZYSTY TEKST
Globalizacja turystyki medycznej i jej implikacje : wybrane problemy dyskusji o miejscu "medical tourism" w trójkącie: nauka, ochrona zdrowia, państwo, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4 (2), s. 11 - 24
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Globalizacja turystyki medycznej i jej implikacje : wybrane problemy dyskusji o miejscu "medical tourism" w trójkącie: nauka, ochrona zdrowia, państwo", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4 (2)", pages = "11 - 24" }
-
Usługi Spa and Wellness w ofercie przedsiębiorstw hotelowych województwa pomorskiego jako czynnik rozwoju funkcji turystycznej regionus. 25 - 42CZYSTY TEKST
Usługi Spa and Wellness w ofercie przedsiębiorstw hotelowych województwa pomorskiego jako czynnik rozwoju funkcji turystycznej regionu, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4 (2), s. 25 - 42
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Usługi Spa and Wellness w ofercie przedsiębiorstw hotelowych województwa pomorskiego jako czynnik rozwoju funkcji turystycznej regionu", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4 (2)", pages = "25 - 42" }
-
Wybrane aspekty rozwoju turystyki morskiej i przybrzeżnej krajów Regionu Morza Bałtyckiegos. 43 - 60CZYSTY TEKST
Wybrane aspekty rozwoju turystyki morskiej i przybrzeżnej krajów Regionu Morza Bałtyckiego, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4 (2), s. 43 - 60
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wybrane aspekty rozwoju turystyki morskiej i przybrzeżnej krajów Regionu Morza Bałtyckiego", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4 (2)", pages = "43 - 60" }
-
Regionalizacja światowego rynku "Cruisingu"s. 61 - 74CZYSTY TEKST
Regionalizacja światowego rynku "Cruisingu", Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4 (2), s. 61 - 74
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Regionalizacja światowego rynku "Cruisingu"", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4 (2)", pages = "61 - 74" }
-
Marketing communication as a significant element of management in a tourist region – model approachs. 75 - 86CZYSTY TEKST
Marketing communication as a significant element of management in a tourist region – model approach, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4 (2), s. 75 - 86
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Marketing communication as a significant element of management in a tourist region – model approach", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4 (2)", pages = "75 - 86" }
-
Word-of-mouth marketing as a promotional tool of tourist regionss. 87 - 98CZYSTY TEKST
Word-of-mouth marketing as a promotional tool of tourist regions, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4 (2), s. 87 - 98
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Word-of-mouth marketing as a promotional tool of tourist regions", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4 (2)", pages = "87 - 98" }
-
Zarządzanie regionem turystycznym: Przykład regionu Bieszczad w latach 1952−2014s. 99 - 112CZYSTY TEKST
Zarządzanie regionem turystycznym: Przykład regionu Bieszczad w latach 1952−2014, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4 (2), s. 99 - 112
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Zarządzanie regionem turystycznym: Przykład regionu Bieszczad w latach 1952−2014", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4 (2)", pages = "99 - 112" }
-
Franchising i leasing jako alternatywne źródła finansowania i rozwoju międzynarodowych systemów hotelowych w kontekście ekspansji regionalnejs. 115 - 132CZYSTY TEKST
Franchising i leasing jako alternatywne źródła finansowania i rozwoju międzynarodowych systemów hotelowych w kontekście ekspansji regionalnej, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4 (2), s. 115 - 132
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Franchising i leasing jako alternatywne źródła finansowania i rozwoju międzynarodowych systemów hotelowych w kontekście ekspansji regionalnej", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4 (2)", pages = "115 - 132" }
-
Zastosowanie finansowych modeli wielowymiarowych do oceny możliwości kontynuowania działalności na przykładzie wybranych spółek giełdowych z branży gastronomicznej i hotelarsko-turystycznejs. 133 - 146CZYSTY TEKST
Zastosowanie finansowych modeli wielowymiarowych do oceny możliwości kontynuowania działalności na przykładzie wybranych spółek giełdowych z branży gastronomicznej i hotelarsko-turystycznej, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4 (2), s. 133 - 146
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Zastosowanie finansowych modeli wielowymiarowych do oceny możliwości kontynuowania działalności na przykładzie wybranych spółek giełdowych z branży gastronomicznej i hotelarsko-turystycznej", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4 (2)", pages = "133 - 146" }
-
Ocena przyszłych kadr sektora turystycznego w opinii wybranych podmiotów branży : analiza studium przypadkus. 147 - 160CZYSTY TEKST
Ocena przyszłych kadr sektora turystycznego w opinii wybranych podmiotów branży : analiza studium przypadku, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4 (2), s. 147 - 160
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Ocena przyszłych kadr sektora turystycznego w opinii wybranych podmiotów branży : analiza studium przypadku", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4 (2)", pages = "147 - 160" }
-
Konkurencyjność cenowa w obszarze turystykis. 163 - 178CZYSTY TEKST
Konkurencyjność cenowa w obszarze turystyki, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4 (2), s. 163 - 178
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Konkurencyjność cenowa w obszarze turystyki", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4 (2)", pages = "163 - 178" }
-
Obserwacja zmian w zachowaniach nabywczych mieszkańców wypoczywających w strefie nadmorskiej, jako element zarządzania przedsiębiorstwem w regionie turystycznyms. 179 - 190CZYSTY TEKST
Obserwacja zmian w zachowaniach nabywczych mieszkańców wypoczywających w strefie nadmorskiej, jako element zarządzania przedsiębiorstwem w regionie turystycznym, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4 (2), s. 179 - 190
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Obserwacja zmian w zachowaniach nabywczych mieszkańców wypoczywających w strefie nadmorskiej, jako element zarządzania przedsiębiorstwem w regionie turystycznym", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4 (2)", pages = "179 - 190" }
-
Evolving attitude to women in tourism industry from cultural and economics. 191 - 200CZYSTY TEKST
Evolving attitude to women in tourism industry from cultural and economic, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4 (2), s. 191 - 200
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Evolving attitude to women in tourism industry from cultural and economic", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4 (2)", pages = "191 - 200" }