-
Współpraca sektora bankowego z przedsiębiorstwami rodzinnymis. 389 - 410CZYSTY TEKST
Współpraca sektora bankowego z przedsiębiorstwami rodzinnymi, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 389 - 410
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Współpraca sektora bankowego z przedsiębiorstwami rodzinnymi", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "389 - 410" }
-
Wstęps. 7 - 9CZYSTY TEKST
Wstęp, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wstęp", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "7 - 9" }
-
Przedsiębiorczość rodzinna w sektorze szkolnictwa wyższego w Polsces. 13 - 24CZYSTY TEKST
Przedsiębiorczość rodzinna w sektorze szkolnictwa wyższego w Polsce, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 13 - 24
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Przedsiębiorczość rodzinna w sektorze szkolnictwa wyższego w Polsce", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "13 - 24" }
-
Środowisko biznesu rodzinnego jako stymulanta intencji przedsiębiorczych młodzieży akademickiejs. 25 - 40CZYSTY TEKST
Środowisko biznesu rodzinnego jako stymulanta intencji przedsiębiorczych młodzieży akademickiej , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 25 - 40
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Środowisko biznesu rodzinnego jako stymulanta intencji przedsiębiorczych młodzieży akademickiej ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "25 - 40" }
-
Rola nauki w idei wsparcia przedsiębiorczości rodzinnej w Polsces. 41 - 50CZYSTY TEKST
Rola nauki w idei wsparcia przedsiębiorczości rodzinnej w Polsce, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 41 - 50
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Rola nauki w idei wsparcia przedsiębiorczości rodzinnej w Polsce", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "41 - 50" }
-
Czynniki sukcesu średnich firm rodzinnych w świetle badań analizy przypadków z południowej części województwa wielkopolskiegos. 51 - 67CZYSTY TEKST
Czynniki sukcesu średnich firm rodzinnych w świetle badań analizy przypadków z południowej części województwa wielkopolskiego, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 51 - 67
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Czynniki sukcesu średnich firm rodzinnych w świetle badań analizy przypadków z południowej części województwa wielkopolskiego", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "51 - 67" }
-
Wpływ rodziców – przedsiębiorców na występowanie intencji przedsiębiorczych u młodzieży szkół średnich w Polsces. 69 - 80CZYSTY TEKST
Wpływ rodziców – przedsiębiorców na występowanie intencji przedsiębiorczych u młodzieży szkół średnich w Polsce, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 69 - 80
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wpływ rodziców – przedsiębiorców na występowanie intencji przedsiębiorczych u młodzieży szkół średnich w Polsce", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "69 - 80" }
-
Intencje przedsiębiorcze a płeć : ku identyfikacji determinants. 81 - 100CZYSTY TEKST
Intencje przedsiębiorcze a płeć : ku identyfikacji determinant, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 81 - 100
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Intencje przedsiębiorcze a płeć : ku identyfikacji determinant", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "81 - 100" }
-
Postrzeganie kultury organizacji przez pracowników przedsiębiorstw rodzinnych i nierodzinnych – wybrane aspektys. 103 - 117CZYSTY TEKST
Postrzeganie kultury organizacji przez pracowników przedsiębiorstw rodzinnych i nierodzinnych – wybrane aspekty, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 103 - 117
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Postrzeganie kultury organizacji przez pracowników przedsiębiorstw rodzinnych i nierodzinnych – wybrane aspekty", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "103 - 117" }
-
CSR in Family Business – Ethnocentric Meaning Socially Responsible?s. 119 - 132CZYSTY TEKST
CSR in Family Business – Ethnocentric Meaning Socially Responsible? , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 119 - 132
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "CSR in Family Business – Ethnocentric Meaning Socially Responsible? ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "119 - 132" }
-
Dobre praktyki małych i średnich firm w obszarze społecznej odpowiedzialnościs. 133 - 146CZYSTY TEKST
Dobre praktyki małych i średnich firm w obszarze społecznej odpowiedzialności, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 133 - 146
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Dobre praktyki małych i średnich firm w obszarze społecznej odpowiedzialności", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "133 - 146" }
-
Wykorzystanie Facebooka w firmach rodzinnych w świetle badań własnychs. 147 - 159CZYSTY TEKST
Wykorzystanie Facebooka w firmach rodzinnych w świetle badań własnych , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 147 - 159
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wykorzystanie Facebooka w firmach rodzinnych w świetle badań własnych ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "147 - 159" }
-
Wymiar familijny semiotyki motywów roślinnychs. 161 - 176CZYSTY TEKST
Wymiar familijny semiotyki motywów roślinnych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 161 - 176
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wymiar familijny semiotyki motywów roślinnych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "161 - 176" }
-
Reguły matriarchatu w stylach kierowania kobiet – właścicielek firm rodzinnychs. 179 - 189CZYSTY TEKST
Reguły matriarchatu w stylach kierowania kobiet – właścicielek firm rodzinnych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 179 - 189
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Reguły matriarchatu w stylach kierowania kobiet – właścicielek firm rodzinnych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "179 - 189" }
-
Konflikt międzypokoleniowy w firmie rodzinnejs. 191 - 201CZYSTY TEKST
Konflikt międzypokoleniowy w firmie rodzinnej, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 191 - 201
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Konflikt międzypokoleniowy w firmie rodzinnej", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "191 - 201" }
-
Znaczenie wizerunku rodziny dla promocji firmy rodzinnejs. 203 - 214CZYSTY TEKST
Znaczenie wizerunku rodziny dla promocji firmy rodzinnej , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 203 - 214
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Znaczenie wizerunku rodziny dla promocji firmy rodzinnej ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "203 - 214" }
-
Równowaga na płaszczyźnie życie zawodowe – życie prywatne w przedsiębiorstwach rodzinnychs. 215 - 227CZYSTY TEKST
Równowaga na płaszczyźnie życie zawodowe – życie prywatne w przedsiębiorstwach rodzinnych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 215 - 227
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Równowaga na płaszczyźnie życie zawodowe – życie prywatne w przedsiębiorstwach rodzinnych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "215 - 227" }
-
Rodzina jako szczególna grupa stakeholderss. 229 - 238CZYSTY TEKST
Rodzina jako szczególna grupa stakeholders, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 229 - 238
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Rodzina jako szczególna grupa stakeholders", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "229 - 238" }
-
Human Capital and Productivity in the Sinaloa Commercial Family Businesss. 241 - 254CZYSTY TEKST
Human Capital and Productivity in the Sinaloa Commercial Family Business, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 241 - 254
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Human Capital and Productivity in the Sinaloa Commercial Family Business", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "241 - 254" }
-
Badanie struktury wynagradzania w małych firmach rodzinnych – wyniki badań pilotażowychs. 255 - 263CZYSTY TEKST
Badanie struktury wynagradzania w małych firmach rodzinnych – wyniki badań pilotażowych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 255 - 263
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Badanie struktury wynagradzania w małych firmach rodzinnych – wyniki badań pilotażowych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "255 - 263" }
-
Determinanty satysfakcji zawodowej w ocenie pracowników przedsiębiorstw rodzinnych i nierodzinnych –wyniki badań własnychs. 265 - 278CZYSTY TEKST
Determinanty satysfakcji zawodowej w ocenie pracowników przedsiębiorstw rodzinnych i nierodzinnych –wyniki badań własnych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 265 - 278
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Determinanty satysfakcji zawodowej w ocenie pracowników przedsiębiorstw rodzinnych i nierodzinnych –wyniki badań własnych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "265 - 278" }
-
Kształtowanie systemu motywacyjnego w firmach rodzinnychs. 279 - 291CZYSTY TEKST
Kształtowanie systemu motywacyjnego w firmach rodzinnych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 279 - 291
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Kształtowanie systemu motywacyjnego w firmach rodzinnych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "279 - 291" }
-
Zespoły zarządzające w małych przedsiębiorstwach rodzinnychs. 293 - 308CZYSTY TEKST
Zespoły zarządzające w małych przedsiębiorstwach rodzinnych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 293 - 308
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Zespoły zarządzające w małych przedsiębiorstwach rodzinnych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "293 - 308" }
-
Firma rodzinna jako ścieżka kariery zawodowej w opinii studentóws. 309 - 323CZYSTY TEKST
Firma rodzinna jako ścieżka kariery zawodowej w opinii studentów, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 309 - 323
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Firma rodzinna jako ścieżka kariery zawodowej w opinii studentów", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "309 - 323" }
-
Motywowanie w firmie rodzinnej – studium przypadkus. 325 - 337CZYSTY TEKST
Motywowanie w firmie rodzinnej – studium przypadku, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 325 - 337
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Motywowanie w firmie rodzinnej – studium przypadku", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "325 - 337" }
-
Spójność decyzyjna w firmach rodzinnych: działanie i analogias. 339 - 349CZYSTY TEKST
Spójność decyzyjna w firmach rodzinnych: działanie i analogia, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 339 - 349
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Spójność decyzyjna w firmach rodzinnych: działanie i analogia", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "339 - 349" }
-
Doradztwo gospodarcze w mikroprzedsiębiorstwach rodzinnychs. 353 - 366CZYSTY TEKST
Doradztwo gospodarcze w mikroprzedsiębiorstwach rodzinnych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 353 - 366
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Doradztwo gospodarcze w mikroprzedsiębiorstwach rodzinnych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "353 - 366" }
-
Działalność Instytucji Otoczenia Biznesu w kontekście rozwijania przedsiębiorczości kobiet zamieszkałych obszary wiejskie województwa podlaskiegos. 367 - 378CZYSTY TEKST
Działalność Instytucji Otoczenia Biznesu w kontekście rozwijania przedsiębiorczości kobiet zamieszkałych obszary wiejskie województwa podlaskiego, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 367 - 378
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Działalność Instytucji Otoczenia Biznesu w kontekście rozwijania przedsiębiorczości kobiet zamieszkałych obszary wiejskie województwa podlaskiego", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "367 - 378" }
-
Postrzeganie przedsiębiorstw rodzinnych przez społeczność lokalnąs. 379 - 388CZYSTY TEKST
Postrzeganie przedsiębiorstw rodzinnych przez społeczność lokalną, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 379 - 388
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Postrzeganie przedsiębiorstw rodzinnych przez społeczność lokalną", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "379 - 388" }
-
Postrzeganie przedsiębiorstw rodzinnych przez społeczność lokalnąs. 379 - 388CZYSTY TEKST
Postrzeganie przedsiębiorstw rodzinnych przez społeczność lokalną, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 379 - 388
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Postrzeganie przedsiębiorstw rodzinnych przez społeczność lokalną", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "379 - 388" }