-
An Introduction to the Communicative Technique of Role-Playing Games in Teaching Foreign LanguagesCZYSTY TEKST
Augustyn Surdyk, An Introduction to the Communicative Technique of Role-Playing Games in Teaching Foreign Languages , Kultura i Historia, 2008 / Tom 13, s.
BIBTEX@Article{ authors = " Augustyn Surdyk", title = "An Introduction to the Communicative Technique of Role-Playing Games in Teaching Foreign Languages ", journal = "Kultura i Historia", issue = "2008 / Tom 13", pages = "" }
-
Bez celu. O grach otwartych i ekspresyjnychCZYSTY TEKST
Jesper Juul, Piotr Wojcieszuk, Bez celu. O grach otwartych i ekspresyjnych , Kultura i Historia, 2008 / Tom 13, s.
BIBTEX@Article{ authors = " Jesper Juul, Piotr Wojcieszuk", title = "Bez celu. O grach otwartych i ekspresyjnych ", journal = "Kultura i Historia", issue = "2008 / Tom 13", pages = "" }
-
Cywilizacja zabawy czy zabawy cywilizacji? Rola gier we współczesności - Sprawozdanie z III Międzynarodowej Konferencji Naukowej z cyklu "Kulturotwórcza funkcja gier"CZYSTY TEKST
Radosław Bomba, Cywilizacja zabawy czy zabawy cywilizacji? Rola gier we współczesności - Sprawozdanie z III Międzynarodowej Konferencji Naukowej z cyklu "Kulturotwórcza funkcja gier" , Kultura i Historia, 2008 / Tom 13, s.
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Bomba", title = "Cywilizacja zabawy czy zabawy cywilizacji? Rola gier we współczesności - Sprawozdanie z III Międzynarodowej Konferencji Naukowej z cyklu "Kulturotwórcza funkcja gier" ", journal = "Kultura i Historia", issue = "2008 / Tom 13", pages = "" }
-
Gracze chcą lepszych gierCZYSTY TEKST
Richard A. Bartle, Mirosław Filiciak, Alek Tarkowski, Gracze chcą lepszych gier , Kultura i Historia, 2008 / Tom 13, s.
BIBTEX@Article{ authors = " Richard A. Bartle, Mirosław Filiciak, Alek Tarkowski", title = "Gracze chcą lepszych gier ", journal = "Kultura i Historia", issue = "2008 / Tom 13", pages = "" }
-
Gry fabularne w perspektywie ludologicznej. Zarys problematyki badawczejCZYSTY TEKST
Adam Kwapiński, Gry fabularne w perspektywie ludologicznej. Zarys problematyki badawczej , Kultura i Historia, 2008 / Tom 13, s.
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Kwapiński", title = "Gry fabularne w perspektywie ludologicznej. Zarys problematyki badawczej ", journal = "Kultura i Historia", issue = "2008 / Tom 13", pages = "" }
-
Gry memo jako wsparcie autonomicznego uczenia się w wieku senioralnymCZYSTY TEKST
Joanna Kic-Drgas, Gry memo jako wsparcie autonomicznego uczenia się w wieku senioralnym , Kultura i Historia, 2008 / Tom 13, s.
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kic-Drgas", title = "Gry memo jako wsparcie autonomicznego uczenia się w wieku senioralnym ", journal = "Kultura i Historia", issue = "2008 / Tom 13", pages = "" }
-
Gry są dla mnie rodzajem barometruCZYSTY TEKST
Radosław Bomba, Mirosław Filiciak, Gry są dla mnie rodzajem barometru , Kultura i Historia, 2008 / Tom 13, s.
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Bomba, Mirosław Filiciak", title = "Gry są dla mnie rodzajem barometru ", journal = "Kultura i Historia", issue = "2008 / Tom 13", pages = "" }
-
Krytyka gier komputerowych : metoda analizy gier komputerowychCZYSTY TEKST
Lars Konzack, Krytyka gier komputerowych : metoda analizy gier komputerowych , Kultura i Historia, 2008 / Tom 13, s.
BIBTEX@Article{ authors = " Lars Konzack", title = "Krytyka gier komputerowych : metoda analizy gier komputerowych ", journal = "Kultura i Historia", issue = "2008 / Tom 13", pages = "" }
-
Próba formalizacji dyskursu wokół gier fabularnych w kategoriach Michela FoucaultaCZYSTY TEKST
Paweł Marcisz, Próba formalizacji dyskursu wokół gier fabularnych w kategoriach Michela Foucaulta , Kultura i Historia, 2008 / Tom 13, s.
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Marcisz", title = "Próba formalizacji dyskursu wokół gier fabularnych w kategoriach Michela Foucaulta ", journal = "Kultura i Historia", issue = "2008 / Tom 13", pages = "" }
-
Publicystyka spotyka symulację : newsgames jako komentarz do aktualnych wydarzeńCZYSTY TEKST
Marzena Falkowska, Publicystyka spotyka symulację : newsgames jako komentarz do aktualnych wydarzeń , Kultura i Historia, 2008 / Tom 13, s.
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Falkowska", title = "Publicystyka spotyka symulację : newsgames jako komentarz do aktualnych wydarzeń ", journal = "Kultura i Historia", issue = "2008 / Tom 13", pages = "" }
-
Walczyłem przeciw prawu : wywrotowa gra i gracz implikowanyCZYSTY TEKST
Espen Aarseth, Piotr Wojcieszuk, Walczyłem przeciw prawu : wywrotowa gra i gracz implikowany , Kultura i Historia, 2008 / Tom 13, s.
BIBTEX@Article{ authors = " Espen Aarseth, Piotr Wojcieszuk", title = "Walczyłem przeciw prawu : wywrotowa gra i gracz implikowany ", journal = "Kultura i Historia", issue = "2008 / Tom 13", pages = "" }
-
Warsztaty - gra i tłumaczenieCZYSTY TEKST
Joanna Kic-Drgas, Warsztaty - gra i tłumaczenie , Kultura i Historia, 2008 / Tom 13, s.
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kic-Drgas", title = "Warsztaty - gra i tłumaczenie ", journal = "Kultura i Historia", issue = "2008 / Tom 13", pages = "" }
-
Wywiad z twórcami Polskiego Towarzystwa Badania Gier dr Augustynem Surdykiem i dr Jerzym Zygmuntem Szeją.CZYSTY TEKST
Augustyn Surdyk, Jerzy Zygmunt Szeja, Wywiad z twórcami Polskiego Towarzystwa Badania Gier dr Augustynem Surdykiem i dr Jerzym Zygmuntem Szeją., Kultura i Historia, 2008 / Tom 13, s.
BIBTEX@Article{ authors = " Augustyn Surdyk, Jerzy Zygmunt Szeja", title = "Wywiad z twórcami Polskiego Towarzystwa Badania Gier dr Augustynem Surdykiem i dr Jerzym Zygmuntem Szeją.", journal = "Kultura i Historia", issue = "2008 / Tom 13", pages = "" }
-
Zanim zaczniesz grać - konsola jako technogadżet w magicznym świecie konsumpcjiCZYSTY TEKST
Jerzy Stachowicz, Zanim zaczniesz grać - konsola jako technogadżet w magicznym świecie konsumpcji , Kultura i Historia, 2008 / Tom 13, s.
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Stachowicz", title = "Zanim zaczniesz grać - konsola jako technogadżet w magicznym świecie konsumpcji ", journal = "Kultura i Historia", issue = "2008 / Tom 13", pages = "" }