-
Rola pracowników badawczych w komunikacji marketingowej Instytutu Logistyki i Magazynowanias. 1 - 20CZYSTY TEKST
Aleksander Niemczyk, Rola pracowników badawczych w komunikacji marketingowej Instytutu Logistyki i Magazynowania , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 1(19), s. 1 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Niemczyk", title = "Rola pracowników badawczych w komunikacji marketingowej Instytutu Logistyki i Magazynowania ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 1(19)", pages = "1 - 20" }
-
Strategie i taktyki marketingowe w okresie recesjis. 21 - 32CZYSTY TEKST
George J. Avlonitis, Strategie i taktyki marketingowe w okresie recesji , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 1(19), s. 21 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " George J. Avlonitis", title = "Strategie i taktyki marketingowe w okresie recesji ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 1(19)", pages = "21 - 32" }
-
Rola marketingu szkół wyższych w kształtowaniu świadomości innowacyjnejs. 33 - 57CZYSTY TEKST
Lidia Białoń, Emilia Werner, Rola marketingu szkół wyższych w kształtowaniu świadomości innowacyjnej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 1(19), s. 33 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Białoń, Emilia Werner", title = "Rola marketingu szkół wyższych w kształtowaniu świadomości innowacyjnej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 1(19)", pages = "33 - 57" }
-
Sojusz marek : element konstrukcji strategii marketingowej organizacji naukowejs. 59 - 94CZYSTY TEKST
Joern Redler, Sojusz marek : element konstrukcji strategii marketingowej organizacji naukowej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 1(19), s. 59 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Joern Redler", title = "Sojusz marek : element konstrukcji strategii marketingowej organizacji naukowej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 1(19)", pages = "59 - 94" }
-
Postrzeganie przez pracowników wykonywanej pracy i jego skutkis. 95 - 116CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Postrzeganie przez pracowników wykonywanej pracy i jego skutki , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 1(19), s. 95 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk", title = "Postrzeganie przez pracowników wykonywanej pracy i jego skutki ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 1(19)", pages = "95 - 116" }
-
Wykorzystanie elementów online w kreowaniu marki szkoły wyższejs. 117 - 129CZYSTY TEKST
Barbara Mróz-Gorgoń, Wykorzystanie elementów online w kreowaniu marki szkoły wyższej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 1(19), s. 117 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Wykorzystanie elementów online w kreowaniu marki szkoły wyższej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 1(19)", pages = "117 - 129" }