-
Uwarunkowania i kierunki działań marketingowych w polskich instytucjach badawczychs. 1 - 20CZYSTY TEKST
Marlena Elżbieta Maślanka, Uwarunkowania i kierunki działań marketingowych w polskich instytucjach badawczych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 1(31), s. 1 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Marlena Elżbieta Maślanka", title = "Uwarunkowania i kierunki działań marketingowych w polskich instytucjach badawczych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 1(31)", pages = "1 - 20" }
-
Potrzeby informacyjne zwiedzających imprezy targowe - badania uczestników Targów Kompozyt-Expo 2018 i Fastener Polands. 21 - 39CZYSTY TEKST
Anita Proszowska, Potrzeby informacyjne zwiedzających imprezy targowe - badania uczestników Targów Kompozyt-Expo 2018 i Fastener Poland , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 1(31), s. 21 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Proszowska", title = "Potrzeby informacyjne zwiedzających imprezy targowe - badania uczestników Targów Kompozyt-Expo 2018 i Fastener Poland ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 1(31)", pages = "21 - 39" }
-
Relacja nauka-biznes w opinii pracowników uniwersytetu : oczekiwania kontra rzeczywistośćs. 41 - 62CZYSTY TEKST
Michał Jacuński, Relacja nauka-biznes w opinii pracowników uniwersytetu : oczekiwania kontra rzeczywistość , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 1(31), s. 41 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Jacuński", title = "Relacja nauka-biznes w opinii pracowników uniwersytetu : oczekiwania kontra rzeczywistość ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 1(31)", pages = "41 - 62" }
-
Znaczenie kontaktów bezpośrednich w budowaniu relacji z kandydatami na studias. 63 - 82CZYSTY TEKST
Dobrosława Mruk-Tomczak, Znaczenie kontaktów bezpośrednich w budowaniu relacji z kandydatami na studia , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 1(31), s. 63 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Dobrosława Mruk-Tomczak", title = "Znaczenie kontaktów bezpośrednich w budowaniu relacji z kandydatami na studia ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 1(31)", pages = "63 - 82" }
-
Wykorzystanie mediów społecznościowych przez młodych konsumentów w procesach zakupowychs. 83 - 108CZYSTY TEKST
Magda Stachowik-Krzyżan, Wykorzystanie mediów społecznościowych przez młodych konsumentów w procesach zakupowych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 1(31), s. 83 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Magda Stachowik-Krzyżan", title = "Wykorzystanie mediów społecznościowych przez młodych konsumentów w procesach zakupowych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 1(31)", pages = "83 - 108" }
-
Rola profilaktyki antykryzysowej z perspektywy największych polskich przedsiębiorstw opraz agencji public relations na podstawie badań eksperckichs. 109 - 130CZYSTY TEKST
Dariusz Tworzydło, Przemysław Szuba, Rola profilaktyki antykryzysowej z perspektywy największych polskich przedsiębiorstw opraz agencji public relations na podstawie badań eksperckich , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 1(31), s. 109 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Tworzydło, Przemysław Szuba", title = "Rola profilaktyki antykryzysowej z perspektywy największych polskich przedsiębiorstw opraz agencji public relations na podstawie badań eksperckich ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 1(31)", pages = "109 - 130" }
-
Influencerzy jako wsparcie dla kampanii public relationss. 131 - 150CZYSTY TEKST
Dariusz Tworzydło, Norbert Życzyński, Marek Wajda, Influencerzy jako wsparcie dla kampanii public relations , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 1(31), s. 131 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Tworzydło, Norbert Życzyński, Marek Wajda", title = "Influencerzy jako wsparcie dla kampanii public relations ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 1(31)", pages = "131 - 150" }
-
Kampania e-marketingowa szkoły wyższej : studium przypadkus. 151 - 172CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Joanna Miłoń, Kampania e-marketingowa szkoły wyższej : studium przypadku , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 1(31), s. 151 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło, Joanna Miłoń", title = "Kampania e-marketingowa szkoły wyższej : studium przypadku ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 1(31)", pages = "151 - 172" }
-
Możliwość przełamywania barier współpracy międzynarodowej w zakresie B+R z punktu wiedzenia jednostki badawczej na przykładzie Instytutu Lotnictwas. 173 - 188CZYSTY TEKST
Sylwester Wyka, Możliwość przełamywania barier współpracy międzynarodowej w zakresie B+R z punktu wiedzenia jednostki badawczej na przykładzie Instytutu Lotnictwa , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 1(31), s. 173 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwester Wyka", title = "Możliwość przełamywania barier współpracy międzynarodowej w zakresie B+R z punktu wiedzenia jednostki badawczej na przykładzie Instytutu Lotnictwa ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 1(31)", pages = "173 - 188" }