-
Rozumienie krytyki na podstawie rozróżnienia afirmatywnych i nieafirmatywnych koncepcji kształceniap. 7 - 23Plain Text
Dietrich Benner, Dariusz Stępkowski, Rozumienie krytyki na podstawie rozróżnienia afirmatywnych i nieafirmatywnych koncepcji kształcenia , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2008 / Numer 2 (42), s. 7 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Dietrich Benner, Dariusz Stępkowski", title = "Rozumienie krytyki na podstawie rozróżnienia afirmatywnych i nieafirmatywnych koncepcji kształcenia ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2008 / Numer 2 (42)", pages = "7 - 23" }
-
Dwubiegunowość pedagogiki, czyli lekcja "gry jako gry"p. 25 - 36Plain Text
Wiesław Andrukowicz, Dwubiegunowość pedagogiki, czyli lekcja "gry jako gry" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2008 / Numer 2 (42), s. 25 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Andrukowicz", title = "Dwubiegunowość pedagogiki, czyli lekcja "gry jako gry" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2008 / Numer 2 (42)", pages = "25 - 36" }
-
Mity o narracji : od subiektywizmu do problemu interpretacjip. 37 - 51Plain Text
Amelia Krawczyk-Bocian, Mity o narracji : od subiektywizmu do problemu interpretacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2008 / Numer 2 (42), s. 37 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Amelia Krawczyk-Bocian", title = "Mity o narracji : od subiektywizmu do problemu interpretacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2008 / Numer 2 (42)", pages = "37 - 51" }
-
Spór z batalią filozofów o polską szkołęp. 55 - 69Plain Text
Ryszard Legutko, Bogusław Śliwerski, Spór z batalią filozofów o polską szkołę , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2008 / Numer 2 (42), s. 55 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Legutko, Bogusław Śliwerski", title = "Spór z batalią filozofów o polską szkołę ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2008 / Numer 2 (42)", pages = "55 - 69" }
-
Społeczne bariery w interpretacji reklam społecznych w Polsce : studium przypadku na dwóch grupach kontrastowychp. 73 - 88Plain Text
Monika Budnik, Społeczne bariery w interpretacji reklam społecznych w Polsce : studium przypadku na dwóch grupach kontrastowych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2008 / Numer 2 (42), s. 73 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Budnik", title = "Społeczne bariery w interpretacji reklam społecznych w Polsce : studium przypadku na dwóch grupach kontrastowych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2008 / Numer 2 (42)", pages = "73 - 88" }
-
O stereotypie kobiecości z perspektywy płci kulturowejp. 89 - 107Plain Text
Justyna Spychalska-Stasiak, O stereotypie kobiecości z perspektywy płci kulturowej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2008 / Numer 2 (42), s. 89 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Spychalska-Stasiak", title = "O stereotypie kobiecości z perspektywy płci kulturowej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2008 / Numer 2 (42)", pages = "89 - 107" }
-
Lekarz rodzinny w percepcji studentów medycyny : holistyczny model opieki medycznej - lepsza perspektywa czy gorszy wybór?p. 111 - 127Plain Text
Sławomir Czachowski, Lekarz rodzinny w percepcji studentów medycyny : holistyczny model opieki medycznej - lepsza perspektywa czy gorszy wybór? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2008 / Numer 2 (42), s. 111 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Czachowski", title = "Lekarz rodzinny w percepcji studentów medycyny : holistyczny model opieki medycznej - lepsza perspektywa czy gorszy wybór? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2008 / Numer 2 (42)", pages = "111 - 127" }
-
"Iluzje-Interpretacje-Iluminacje. O przekazie telewizyjnym - badacze i gimnazjaliści", Daria Zielińska-Pękał, Kraków 2007 : [recenzja]p. 131 - 135Plain Text
Witold Jakubowski, Daria Zielińska-Pękał, "Iluzje-Interpretacje-Iluminacje. O przekazie telewizyjnym - badacze i gimnazjaliści", Daria Zielińska-Pękał, Kraków 2007 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2008 / Numer 2 (42), s. 131 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Jakubowski, Daria Zielińska-Pękał", title = ""Iluzje-Interpretacje-Iluminacje. O przekazie telewizyjnym - badacze i gimnazjaliści", Daria Zielińska-Pękał, Kraków 2007 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2008 / Numer 2 (42)", pages = "131 - 135" }
-
"Szanse etyki w zglobalizowanym świecie", Zygmunt Bauman, tł. J. Konieczny, Kraków 2007 : [recenzja]p. 137 - 141Plain Text
Zygmunt Bauman, Anna Czyńska, J. Konieczny, "Szanse etyki w zglobalizowanym świecie", Zygmunt Bauman, tł. J. Konieczny, Kraków 2007 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2008 / Numer 2 (42), s. 137 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Bauman, Anna Czyńska, J. Konieczny", title = ""Szanse etyki w zglobalizowanym świecie", Zygmunt Bauman, tł. J. Konieczny, Kraków 2007 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2008 / Numer 2 (42)", pages = "137 - 141" }