-
W stronę nie-antropocentrycznej ontologii tego, co edukacyjnep. 7 - 21Plain Text
Maksymilian Chutorański, W stronę nie-antropocentrycznej ontologii tego, co edukacyjne, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 4 (80), s. 7 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Maksymilian Chutorański", title = "W stronę nie-antropocentrycznej ontologii tego, co edukacyjne", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 4 (80)", pages = "7 - 21" }
-
Pytanie o wolność w polskiej szkole : rozważania przy myśli Martina Heideggerap. 23 - 44Plain Text
Magdalena Archacka, Pytanie o wolność w polskiej szkole : rozważania przy myśli Martina Heideggera, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 4 (80), s. 23 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Archacka", title = "Pytanie o wolność w polskiej szkole : rozważania przy myśli Martina Heideggera", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 4 (80)", pages = "23 - 44" }
-
Wybrane skutki wykluczenia społecznegop. 45 - 58Plain Text
Małgorzata Gamian-Wilk, Kamila Madeja-Bień, Wybrane skutki wykluczenia społecznego, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 4 (80), s. 45 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Gamian-Wilk, Kamila Madeja-Bień", title = "Wybrane skutki wykluczenia społecznego", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 4 (80)", pages = "45 - 58" }
-
Akceptacja demokracji i poczucie przystosowaniado aktualnego ustroju – analiza porównawcza przekonań studentów z 2003, 2008 i 2013 rokup. 61 - 76Plain Text
Mirosława Czerniawska, Akceptacja demokracji i poczucie przystosowaniado aktualnego ustroju – analiza porównawcza przekonań studentów z 2003, 2008 i 2013 roku, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 4 (80), s. 61 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Czerniawska", title = "Akceptacja demokracji i poczucie przystosowaniado aktualnego ustroju – analiza porównawcza przekonań studentów z 2003, 2008 i 2013 roku", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 4 (80)", pages = "61 - 76" }
-
«Cyberbullying» i agresja elektroniczna jako współczesne zagrożenie dla komunikajcji w siecip. 77 - 84Plain Text
Karolina Dyrla-Mularczyk, Mateusz Pluciński, «Cyberbullying» i agresja elektroniczna jako współczesne zagrożenie dla komunikajcji w sieci , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 4 (80), s. 77 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Dyrla-Mularczyk, Mateusz Pluciński", title = "«Cyberbullying» i agresja elektroniczna jako współczesne zagrożenie dla komunikajcji w sieci ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 4 (80)", pages = "77 - 84" }
-
Badania partycypacyjne z udziałem młodzieży : Projekt INKLA - zapobieganie przemocy rówieśniczej oraz projekt «Photovoice – Szkoła, klasa, grupa rówieśnicza – blaski i cienie»p. 85 - 102Plain Text
Maria Mondry, Małgorzata Wójcik, Badania partycypacyjne z udziałem młodzieży : Projekt INKLA - zapobieganie przemocy rówieśniczej oraz projekt «Photovoice – Szkoła, klasa, grupa rówieśnicza – blaski i cienie», Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 4 (80), s. 85 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Mondry, Małgorzata Wójcik", title = "Badania partycypacyjne z udziałem młodzieży : Projekt INKLA - zapobieganie przemocy rówieśniczej oraz projekt «Photovoice – Szkoła, klasa, grupa rówieśnicza – blaski i cienie»", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 4 (80)", pages = "85 - 102" }
-
Badania jakościowe w naukach społecznych : o potrzebie metodologicznej wyobraźnip. 105 - 120Plain Text
Mieczysław Malewski, Badania jakościowe w naukach społecznych : o potrzebie metodologicznej wyobraźni , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 4 (80), s. 105 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Malewski", title = "Badania jakościowe w naukach społecznych : o potrzebie metodologicznej wyobraźni ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 4 (80)", pages = "105 - 120" }
-
«Opowiedz mi o swoich badaniach, a powiem Ci, kim jesteś» : o splataniu się życia osobistego z pracą naukową w kontekście (auto)biograficznych praktyk badawczychp. 121 - 132Plain Text
Martyna Pryszmont-Ciesielska, «Opowiedz mi o swoich badaniach, a powiem Ci, kim jesteś» : o splataniu się życia osobistego z pracą naukową w kontekście (auto)biograficznych praktyk badawczych, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 4 (80), s. 121 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Martyna Pryszmont-Ciesielska", title = "«Opowiedz mi o swoich badaniach, a powiem Ci, kim jesteś» : o splataniu się życia osobistego z pracą naukową w kontekście (auto)biograficznych praktyk badawczych", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 4 (80)", pages = "121 - 132" }