-
Postmodernizm i myślenie o edukacji : (wprowadzenie)p. 7 - 12Plain Text
Maria Reut, Postmodernizm i myślenie o edukacji : (wprowadzenie) , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 1999 / Numer 3 (7), s. 7 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Reut", title = "Postmodernizm i myślenie o edukacji : (wprowadzenie) ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "1999 / Numer 3 (7)", pages = "7 - 12" }
-
Filozoficzny dekonstrukcjonizm a edukacjap. 13 - 25Plain Text
Andrea Folkierska, Filozoficzny dekonstrukcjonizm a edukacja , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 1999 / Numer 3 (7), s. 13 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Andrea Folkierska", title = "Filozoficzny dekonstrukcjonizm a edukacja ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "1999 / Numer 3 (7)", pages = "13 - 25" }
-
Edukacja i przemiany kultury współczesnej : (czyli czy teoria ponowoczesna jest pedagogice potrzebna)p. 27 - 41Plain Text
Zbyszko Melosik, Edukacja i przemiany kultury współczesnej : (czyli czy teoria ponowoczesna jest pedagogice potrzebna) , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 1999 / Numer 3 (7), s. 27 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Zbyszko Melosik", title = "Edukacja i przemiany kultury współczesnej : (czyli czy teoria ponowoczesna jest pedagogice potrzebna) ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "1999 / Numer 3 (7)", pages = "27 - 41" }
-
Pożytki z postmodernizmup. 43 - 53Plain Text
Jerzy Jastrzębski, Pożytki z postmodernizmu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 1999 / Numer 3 (7), s. 43 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Jastrzębski", title = "Pożytki z postmodernizmu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "1999 / Numer 3 (7)", pages = "43 - 53" }
-
Postmodernizm na uniwersytecie i inne niebezpieczeństwap. 55 - 63Plain Text
Adam Chmielewski, Postmodernizm na uniwersytecie i inne niebezpieczeństwa , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 1999 / Numer 3 (7), s. 55 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Chmielewski", title = "Postmodernizm na uniwersytecie i inne niebezpieczeństwa ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "1999 / Numer 3 (7)", pages = "55 - 63" }
-
Problem wielokulturowości we współczesnej polskiej refleksji humanistycznejp. 65 - 70Plain Text
Stefan Bednarek, Problem wielokulturowości we współczesnej polskiej refleksji humanistycznej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 1999 / Numer 3 (7), s. 65 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan Bednarek", title = "Problem wielokulturowości we współczesnej polskiej refleksji humanistycznej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "1999 / Numer 3 (7)", pages = "65 - 70" }
-
Pedagogika w wirówce płci - od mądrości Biblii do dramatu Lolityp. 71 - 86Plain Text
Aleksander Nalaskowski, Pedagogika w wirówce płci - od mądrości Biblii do dramatu Lolity , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 1999 / Numer 3 (7), s. 71 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Nalaskowski", title = "Pedagogika w wirówce płci - od mądrości Biblii do dramatu Lolity ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "1999 / Numer 3 (7)", pages = "71 - 86" }
-
Czy możliwa jest pedagogika poza sporem o koncepcje wychowania?p. 89 - 95Plain Text
Ewa Kołecka, Czy możliwa jest pedagogika poza sporem o koncepcje wychowania? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 1999 / Numer 3 (7), s. 89 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kołecka", title = "Czy możliwa jest pedagogika poza sporem o koncepcje wychowania? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "1999 / Numer 3 (7)", pages = "89 - 95" }
-
Predyktory zachowań prewencyjnych wobec HIV/AIDS u polskich studentówp. 99 - 113Plain Text
Violetta Będkowska-Heine, Jadwiga Dołżycka, Mathew J. Zagumny, Predyktory zachowań prewencyjnych wobec HIV/AIDS u polskich studentów , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 1999 / Numer 3 (7), s. 99 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Violetta Będkowska-Heine, Jadwiga Dołżycka, Mathew J. Zagumny", title = "Predyktory zachowań prewencyjnych wobec HIV/AIDS u polskich studentów ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "1999 / Numer 3 (7)", pages = "99 - 113" }
-
Inteligencja polska - pytania o etosp. 117 - 127Plain Text
Małgorzata Jarońska, Inteligencja polska - pytania o etos , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 1999 / Numer 3 (7), s. 117 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Jarońska", title = "Inteligencja polska - pytania o etos ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "1999 / Numer 3 (7)", pages = "117 - 127" }
-
Teraźniejszość jako źródło pytań o szkołę i edukację. Ogólnopolska konferencja naukowa, Zamek Książ, 04-06 lutego 1999 r.p. 131 - 142Plain Text
Justyna Kołacka-Gorzkiewicz, Elżbieta Siarkiewicz, Teraźniejszość jako źródło pytań o szkołę i edukację. Ogólnopolska konferencja naukowa, Zamek Książ, 04-06 lutego 1999 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 1999 / Numer 3 (7), s. 131 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Kołacka-Gorzkiewicz, Elżbieta Siarkiewicz", title = "Teraźniejszość jako źródło pytań o szkołę i edukację. Ogólnopolska konferencja naukowa, Zamek Książ, 04-06 lutego 1999 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "1999 / Numer 3 (7)", pages = "131 - 142" }
-
Cz religię można pomyśleć?p. 145 - 148Plain Text
Jacques Derrida, M. Kowalska, Artur Rega, Gianni Vattimo, Cz religię można pomyśleć? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 1999 / Numer 3 (7), s. 145 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Jacques Derrida, M. Kowalska, Artur Rega, Gianni Vattimo", title = "Cz religię można pomyśleć? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "1999 / Numer 3 (7)", pages = "145 - 148" }