-
CZYSTY TEKST
Wprowadzenie, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2015 / Tom 11 / Numer 2, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wprowadzenie", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 2", pages = "5 - 6" }
-
„Dlaczego ludzie muszą być tacy brzydcy?”* – odwrócony mit dzieciństwa w filmach Todda Solondza i Mirandy Julys. 9 - 24CZYSTY TEKST
„Dlaczego ludzie muszą być tacy brzydcy?”* – odwrócony mit dzieciństwa w filmach Todda Solondza i Mirandy July, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2015 / Tom 11 / Numer 2, s. 9 - 24
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "„Dlaczego ludzie muszą być tacy brzydcy?”* – odwrócony mit dzieciństwa w filmach Todda Solondza i Mirandy July", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 2", pages = "9 - 24" }
-
Odbiór kampanii „Dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej” w zagranicznych memach internetowychs. 25 - 38CZYSTY TEKST
Odbiór kampanii „Dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej” w zagranicznych memach internetowych, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2015 / Tom 11 / Numer 2, s. 25 - 38
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Odbiór kampanii „Dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej” w zagranicznych memach internetowych", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 2", pages = "25 - 38" }
-
Analiza wybranych zapisów umowy ACTA z perspektywy ekonomicznej analizy prawas. 59 - 71CZYSTY TEKST
Analiza wybranych zapisów umowy ACTA z perspektywy ekonomicznej analizy prawa, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2015 / Tom 11 / Numer 2, s. 59 - 71
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Analiza wybranych zapisów umowy ACTA z perspektywy ekonomicznej analizy prawa", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 2", pages = "59 - 71" }
-
CZYSTY TEKST
Przestępstwo stalkingu wobec osób powszechnie znanych, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2015 / Tom 11 / Numer 2, s. 73 - 83
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Przestępstwo stalkingu wobec osób powszechnie znanych", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 2", pages = "73 - 83" }
-
Trójwymiarowe osobowości w cyfrowej mgle Three-dimensional personalities in a digital fogs. 91 - 97CZYSTY TEKST
Trójwymiarowe osobowości w cyfrowej mgle Three-dimensional personalities in a digital fog, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2015 / Tom 11 / Numer 2, s. 91 - 97
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Trójwymiarowe osobowości w cyfrowej mgle Three-dimensional personalities in a digital fog", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 2", pages = "91 - 97" }
-
CZYSTY TEKST
Gender and the perception of television advertisement of OTC medicines, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2015 / Tom 11 / Numer 2, s. 39 - 56
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Gender and the perception of television advertisement of OTC medicines", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 2", pages = "39 - 56" }
-
CZYSTY TEKST
Od zakażenia do udziału: nowa metafora Jenkinsa, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2015 / Tom 11 / Numer 2, s. 87 - 90
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Od zakażenia do udziału: nowa metafora Jenkinsa", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 2", pages = "87 - 90" }
-
CZYSTY TEKST
Autorzy, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2015 / Tom 11 / Numer 2, s. 99 - 100
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 2", pages = "99 - 100" }