-
Wstęps. 3 - 6CZYSTY TEKST
Wstęp, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 3 - 6
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wstęp", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "3 - 6" }
-
Mistrz i nauczyciel : zaniedbany archetyps. 7 - 19CZYSTY TEKST
Mistrz i nauczyciel : zaniedbany archetyp, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 7 - 19
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Mistrz i nauczyciel : zaniedbany archetyp", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "7 - 19" }
-
Lekcja polskiego w "płynnej nowoczesności" : uczeń jako aktor kulturowys. 20 - 33CZYSTY TEKST
Lekcja polskiego w "płynnej nowoczesności" : uczeń jako aktor kulturowy, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 20 - 33
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Lekcja polskiego w "płynnej nowoczesności" : uczeń jako aktor kulturowy", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "20 - 33" }
-
Jak wprowadzać uczniów w kulturę polską i europejską? : Wiedza a tożsamośćs. 34 - 43CZYSTY TEKST
Jak wprowadzać uczniów w kulturę polską i europejską? : Wiedza a tożsamość, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 34 - 43
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Jak wprowadzać uczniów w kulturę polską i europejską? : Wiedza a tożsamość", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "34 - 43" }
-
Poszukiwanie tożsamości w przestrzeniach werbalno-ikonicznych, w sytuacji przymusu symbolicznego : w nawiązaniu do Reprodukcji Pierre'a Bourdieu i Jean-Claude'a Passeronas. 44 - 54CZYSTY TEKST
Poszukiwanie tożsamości w przestrzeniach werbalno-ikonicznych, w sytuacji przymusu symbolicznego : w nawiązaniu do Reprodukcji Pierre'a Bourdieu i Jean-Claude'a Passerona, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 44 - 54
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Poszukiwanie tożsamości w przestrzeniach werbalno-ikonicznych, w sytuacji przymusu symbolicznego : w nawiązaniu do Reprodukcji Pierre'a Bourdieu i Jean-Claude'a Passerona", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "44 - 54" }
-
Problem tożsamości z perspektywy polonistycznej : na podstawie literatury przedmiotus. 55 - 66CZYSTY TEKST
Problem tożsamości z perspektywy polonistycznej : na podstawie literatury przedmiotu, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 55 - 66
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Problem tożsamości z perspektywy polonistycznej : na podstawie literatury przedmiotu", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "55 - 66" }
-
Kształcenie międzykulturowe w gimnazjum : na przykładzie tolerancjis. 67 - 80CZYSTY TEKST
Kształcenie międzykulturowe w gimnazjum : na przykładzie tolerancji, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 67 - 80
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Kształcenie międzykulturowe w gimnazjum : na przykładzie tolerancji", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "67 - 80" }
-
Rola wzorów i autorytetów postaci historycznych w kształtowaniu tożsamości uczniów szkół ponadgimnazjalnychs. 81 - 93CZYSTY TEKST
Rola wzorów i autorytetów postaci historycznych w kształtowaniu tożsamości uczniów szkół ponadgimnazjalnych, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 81 - 93
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Rola wzorów i autorytetów postaci historycznych w kształtowaniu tożsamości uczniów szkół ponadgimnazjalnych", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "81 - 93" }
-
Model kompetentnego gimnazjalisty według założeń reformy – a stan rzeczywistys. 94 - 106CZYSTY TEKST
Model kompetentnego gimnazjalisty według założeń reformy – a stan rzeczywisty, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 94 - 106
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Model kompetentnego gimnazjalisty według założeń reformy – a stan rzeczywisty", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "94 - 106" }
-
Gimnazjalista w oczach gimnazjalistys. 107 - 114CZYSTY TEKST
Gimnazjalista w oczach gimnazjalisty, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 107 - 114
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Gimnazjalista w oczach gimnazjalisty", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "107 - 114" }
-
Zawód – uczeń : samokształcenie gimnazjalistów w świetle badań empirycznychs. 115 - 126CZYSTY TEKST
Zawód – uczeń : samokształcenie gimnazjalistów w świetle badań empirycznych, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 115 - 126
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Zawód – uczeń : samokształcenie gimnazjalistów w świetle badań empirycznych", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "115 - 126" }
-
Świadomość retoryczna uczniów szkół ponadgimnazjalnych : w świetle badań empirycznychs. 127 - 140CZYSTY TEKST
Świadomość retoryczna uczniów szkół ponadgimnazjalnych : w świetle badań empirycznych, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 127 - 140
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Świadomość retoryczna uczniów szkół ponadgimnazjalnych : w świetle badań empirycznych", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "127 - 140" }
-
Muzyka jako most łączący dwa światy : zapis refleksji po cyklu lekcji na temat "Poczwarki" Doroty Terakowskiejs. 141 - 151CZYSTY TEKST
Muzyka jako most łączący dwa światy : zapis refleksji po cyklu lekcji na temat "Poczwarki" Doroty Terakowskiej, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 141 - 151
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Muzyka jako most łączący dwa światy : zapis refleksji po cyklu lekcji na temat "Poczwarki" Doroty Terakowskiej", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "141 - 151" }
-
Doświadczenie dawności i współczesność w przestrzeni miasta : jak kształtować postawy obywatelskie, realizując projekty edukacyjne?s. 152 - 158CZYSTY TEKST
Doświadczenie dawności i współczesność w przestrzeni miasta : jak kształtować postawy obywatelskie, realizując projekty edukacyjne?, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 152 - 158
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Doświadczenie dawności i współczesność w przestrzeni miasta : jak kształtować postawy obywatelskie, realizując projekty edukacyjne?", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "152 - 158" }
-
„Czytanie miasta” : projekt edukacyjny realizowany w klasie III Gimnazjum nr 1 w Swarzędzus. 159 - 163CZYSTY TEKST
„Czytanie miasta” : projekt edukacyjny realizowany w klasie III Gimnazjum nr 1 w Swarzędzu, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 159 - 163
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "„Czytanie miasta” : projekt edukacyjny realizowany w klasie III Gimnazjum nr 1 w Swarzędzu", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "159 - 163" }
-
Refleksje nad polonistyczną kompetencją uczennic i uczniów XXI wiekus. 164 - 175CZYSTY TEKST
Refleksje nad polonistyczną kompetencją uczennic i uczniów XXI wieku, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 164 - 175
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Refleksje nad polonistyczną kompetencją uczennic i uczniów XXI wieku", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "164 - 175" }
-
Wpływ ministerialnego rozporządzenia o ocenianiu na postawy epistemologiczne i aksjologiczne uczniów gimnazjums. 176 - 183CZYSTY TEKST
Wpływ ministerialnego rozporządzenia o ocenianiu na postawy epistemologiczne i aksjologiczne uczniów gimnazjum , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 176 - 183
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wpływ ministerialnego rozporządzenia o ocenianiu na postawy epistemologiczne i aksjologiczne uczniów gimnazjum ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "176 - 183" }
-
Nowe potrzeby na rynku pracy : nowa tożsamość uczniów i zadania nauczycieli w świetle projektów unijnych i matury z języka polskiegos. 184 - 194CZYSTY TEKST
Nowe potrzeby na rynku pracy : nowa tożsamość uczniów i zadania nauczycieli w świetle projektów unijnych i matury z języka polskiego, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 184 - 194
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Nowe potrzeby na rynku pracy : nowa tożsamość uczniów i zadania nauczycieli w świetle projektów unijnych i matury z języka polskiego", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "184 - 194" }
-
Priorytety kształcenia „polonistycznego”, czyli o poszukiwaniu podstawy w „podstawie programowej”s. 195 - 207CZYSTY TEKST
Priorytety kształcenia „polonistycznego”, czyli o poszukiwaniu podstawy w „podstawie programowej”, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 195 - 207
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Priorytety kształcenia „polonistycznego”, czyli o poszukiwaniu podstawy w „podstawie programowej”", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "195 - 207" }