-
Weylanda koncepcja "niemieckiego" Singspielu: między tradycją a nowoczesnością : na przykładzie "Alceste" w opracowaniu muzycznym Antona Schweitzeras. 3 - 32CZYSTY TEKST
Helen Geyer, Weylanda koncepcja "niemieckiego" Singspielu: między tradycją a nowoczesnością : na przykładzie "Alceste" w opracowaniu muzycznym Antona Schweitzera , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 1 (192), s. 3 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Helen Geyer", title = "Weylanda koncepcja "niemieckiego" Singspielu: między tradycją a nowoczesnością : na przykładzie "Alceste" w opracowaniu muzycznym Antona Schweitzera ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 1 (192)", pages = "3 - 32" }
-
Muzycy z Cappella Giulia i z innych rzymskich zespołów muzycznych w Rzeczypospolitej czasów Wazóws. 33 - 52CZYSTY TEKST
Barbara Przybyszewska-Jarmińska, Muzycy z Cappella Giulia i z innych rzymskich zespołów muzycznych w Rzeczypospolitej czasów Wazów , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 1 (192), s. 33 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Przybyszewska-Jarmińska", title = "Muzycy z Cappella Giulia i z innych rzymskich zespołów muzycznych w Rzeczypospolitej czasów Wazów ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 1 (192)", pages = "33 - 52" }
-
Teatr operowy w teoretycznym ujęciu Ferruccia Busoniegos. 53 - 77CZYSTY TEKST
Marcin Gmys, Teatr operowy w teoretycznym ujęciu Ferruccia Busoniego , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 1 (192), s. 53 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gmys", title = "Teatr operowy w teoretycznym ujęciu Ferruccia Busoniego ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 1 (192)", pages = "53 - 77" }
-
Gdańskie klawikordy i klawesyny w XVII-XVIII wiekus. 79 - 101CZYSTY TEKST
Beniamin Vogel, Gdańskie klawikordy i klawesyny w XVII-XVIII wieku , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 1 (192), s. 79 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Beniamin Vogel", title = "Gdańskie klawikordy i klawesyny w XVII-XVIII wieku ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 1 (192)", pages = "79 - 101" }
-
Fortepianmistrzowie z Wrocławia w końcu XVIII i w XIX wieku : przyczynek do historii budownictwa instrumentów muzycznych na Śląskus. 103 - 113CZYSTY TEKST
Krzysztof Rottermund, Fortepianmistrzowie z Wrocławia w końcu XVIII i w XIX wieku : przyczynek do historii budownictwa instrumentów muzycznych na Śląsku , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 1 (192), s. 103 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Rottermund", title = "Fortepianmistrzowie z Wrocławia w końcu XVIII i w XIX wieku : przyczynek do historii budownictwa instrumentów muzycznych na Śląsku ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 1 (192)", pages = "103 - 113" }
-
"Johann Adolf Hasse in seiner Epoche und in der Gegenwart", Szymon Paczkowski, Alina Żórawska-Witkowska, Warszawa 2002 : [recenzja]s. 115 - 117CZYSTY TEKST
Helen Geyer, Szymon Paczkowski, Alina Żórawska-Witkowska, "Johann Adolf Hasse in seiner Epoche und in der Gegenwart", Szymon Paczkowski, Alina Żórawska-Witkowska, Warszawa 2002 : [recenzja] , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 1 (192), s. 115 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Helen Geyer, Szymon Paczkowski, Alina Żórawska-Witkowska", title = ""Johann Adolf Hasse in seiner Epoche und in der Gegenwart", Szymon Paczkowski, Alina Żórawska-Witkowska, Warszawa 2002 : [recenzja] ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 1 (192)", pages = "115 - 117" }
-
"Technika teatru w teatrze i jej operowe konkretyzacje", Marcin Gmys, Toruń 1999 : [recenzja]s. 117 - 120CZYSTY TEKST
Marcin Gmys, Małgorzata Komorowska, "Technika teatru w teatrze i jej operowe konkretyzacje", Marcin Gmys, Toruń 1999 : [recenzja] , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 1 (192), s. 117 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gmys, Małgorzata Komorowska", title = ""Technika teatru w teatrze i jej operowe konkretyzacje", Marcin Gmys, Toruń 1999 : [recenzja] ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 1 (192)", pages = "117 - 120" }
-
"Strawiński. Myśli i muzyka", Alicja Jarzębska, Kraków 2002 : [recenzja]s. 120 - 130CZYSTY TEKST
Alicja Jarzębska, Iwona Lindstedt, "Strawiński. Myśli i muzyka", Alicja Jarzębska, Kraków 2002 : [recenzja] , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 1 (192), s. 120 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Jarzębska, Iwona Lindstedt", title = ""Strawiński. Myśli i muzyka", Alicja Jarzębska, Kraków 2002 : [recenzja] ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 1 (192)", pages = "120 - 130" }
-
"Oblicza Awangardy. Roman Haubenstock-Ramati", Ewa Kowalska-Zając, Łódź 2000 : [recenzja]s. 130 - 135CZYSTY TEKST
Natalia Babińska, Ewa Kowalska-Zając, "Oblicza Awangardy. Roman Haubenstock-Ramati", Ewa Kowalska-Zając, Łódź 2000 : [recenzja] , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 1 (192), s. 130 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Babińska, Ewa Kowalska-Zając", title = ""Oblicza Awangardy. Roman Haubenstock-Ramati", Ewa Kowalska-Zając, Łódź 2000 : [recenzja] ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 1 (192)", pages = "130 - 135" }
-
Dotyczy materiałów z konferencji "Konteksty analizy muzycznej" opublikowanych w kwartalniku "Muzyka" XLV 2000 nr 4 (zob. dyskusja od s. 133)s. 137CZYSTY TEKST
Irena Poniatowska, Dotyczy materiałów z konferencji "Konteksty analizy muzycznej" opublikowanych w kwartalniku "Muzyka" XLV 2000 nr 4 (zob. dyskusja od s. 133) , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 1 (192), s. 137
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Poniatowska", title = "Dotyczy materiałów z konferencji "Konteksty analizy muzycznej" opublikowanych w kwartalniku "Muzyka" XLV 2000 nr 4 (zob. dyskusja od s. 133) ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 1 (192)", pages = "137" }
-
Instytut Muzykologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiegos. 139 - 140CZYSTY TEKST
Jolanta Majewska, Instytut Muzykologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 1 (192), s. 139 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Majewska", title = "Instytut Muzykologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 1 (192)", pages = "139 - 140" }
-
Instytut Muzykologii Uniwersytetu Jagiellońskiegos. 140CZYSTY TEKST
Stanisław Hrabia, Instytut Muzykologii Uniwersytetu Jagiellońskiego , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 1 (192), s. 140
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Hrabia", title = "Instytut Muzykologii Uniwersytetu Jagiellońskiego ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 1 (192)", pages = "140" }
-
Instytut Muzykologii Uniwersytetu Warszawskiegos. 140 - 142CZYSTY TEKST
Agnieszka Chwiłek, Instytut Muzykologii Uniwersytetu Warszawskiego , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 1 (192), s. 140 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Chwiłek", title = "Instytut Muzykologii Uniwersytetu Warszawskiego ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 1 (192)", pages = "140 - 142" }
-
Sekcja Muzykologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiegos. 142CZYSTY TEKST
Zenon Kołodziejczak, Sekcja Muzykologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 1 (192), s. 142
BIBTEX@Article{ authors = " Zenon Kołodziejczak", title = "Sekcja Muzykologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 1 (192)", pages = "142" }
-
Katedra Muzykologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznanius. 142 - 143CZYSTY TEKST
Ryszard Daniel Golianek, Katedra Muzykologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 1 (192), s. 142 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Daniel Golianek", title = "Katedra Muzykologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 1 (192)", pages = "142 - 143" }
-
Akademie Muzycznes. 143 - 144CZYSTY TEKST
Jerzy Bauer, Marta Szoka, Akademie Muzyczne , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 1 (192), s. 143 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Bauer, Marta Szoka", title = "Akademie Muzyczne ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 1 (192)", pages = "143 - 144" }
-
Zmarł Erich Stockmann (ur. 10 III 1926 r. w Stendal, zm. 23 XI 2003 r. w Berlinie)s. 145 - 148CZYSTY TEKST
Ludwik Bielawski, Zmarł Erich Stockmann (ur. 10 III 1926 r. w Stendal, zm. 23 XI 2003 r. w Berlinie) , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 1 (192), s. 145 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Ludwik Bielawski", title = "Zmarł Erich Stockmann (ur. 10 III 1926 r. w Stendal, zm. 23 XI 2003 r. w Berlinie) ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 1 (192)", pages = "145 - 148" }
-
Early Music - Context and Ideas : International Conference in Musicology.s. 149 - 150CZYSTY TEKST
Early Music - Context and Ideas : International Conference in Musicology., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 1 (192), s. 149 - 150
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Early Music - Context and Ideas : International Conference in Musicology.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 1 (192)", pages = "149 - 150" }
-
Sprostowanie.s. 150CZYSTY TEKST
Sprostowanie., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 1 (192), s. 150
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Sprostowanie.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 1 (192)", pages = "150" }
-
Noty o autorach.s. 151 - 152CZYSTY TEKST
Noty o autorach., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 1 (192), s. 151 - 152
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Noty o autorach.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 1 (192)", pages = "151 - 152" }
-
Spis zawartości kwartalnika "Muzyka" w roku 2003.s. 153 - 156CZYSTY TEKST
Spis zawartości kwartalnika "Muzyka" w roku 2003., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 1 (192), s. 153 - 156
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Spis zawartości kwartalnika "Muzyka" w roku 2003.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 1 (192)", pages = "153 - 156" }