-
Od Redakcjis. 5CZYSTY TEKST
Od Redakcji, Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 2, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Od Redakcji", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 2", pages = "5" }
-
Kształcenie nauczycieli edukacji dorosłych w postanowieniach Raportu Delorsa oraz wskazań nowoczesnej teorii kształcenia ustawicznegos. 7 - 23CZYSTY TEKST
Józef Półturzycki, Kształcenie nauczycieli edukacji dorosłych w postanowieniach Raportu Delorsa oraz wskazań nowoczesnej teorii kształcenia ustawicznego , Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 2, s. 7 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Półturzycki", title = "Kształcenie nauczycieli edukacji dorosłych w postanowieniach Raportu Delorsa oraz wskazań nowoczesnej teorii kształcenia ustawicznego ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 2", pages = "7 - 23" }
-
Wokół pojęcia kompetencji kluczowych i ich zakresu w działalności zawodowej nauczyciela dorosłychs. 25 - 35CZYSTY TEKST
Józef Skrzypczak, Wokół pojęcia kompetencji kluczowych i ich zakresu w działalności zawodowej nauczyciela dorosłych, Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 2, s. 25 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Skrzypczak", title = "Wokół pojęcia kompetencji kluczowych i ich zakresu w działalności zawodowej nauczyciela dorosłych", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 2", pages = "25 - 35" }
-
Kompetencje zawodowe nauczycieli ludzi dorosłych we współczesnej niemieckiej myśli andragogicznejs. 37 - 44CZYSTY TEKST
Ewa Przybylska, Kompetencje zawodowe nauczycieli ludzi dorosłych we współczesnej niemieckiej myśli andragogicznej, Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 2, s. 37 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Przybylska", title = "Kompetencje zawodowe nauczycieli ludzi dorosłych we współczesnej niemieckiej myśli andragogicznej", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 2", pages = "37 - 44" }
-
Projektowanie treści wyższego kształcenia pedagogicznego: humanistyczny paradygmats. 45 - 53CZYSTY TEKST
Witalij Słastenin, Projektowanie treści wyższego kształcenia pedagogicznego: humanistyczny paradygmat, Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 2, s. 45 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Witalij Słastenin", title = "Projektowanie treści wyższego kształcenia pedagogicznego: humanistyczny paradygmat", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 2", pages = "45 - 53" }
-
Profesjonalizacja czy profesjonalność? : możliwości podjęcia studiów andragogicznych na uniwersytetach niemieckich : doświadczenia z Bremys. 55 - 66CZYSTY TEKST
Erhard Schlutz, Profesjonalizacja czy profesjonalność? : możliwości podjęcia studiów andragogicznych na uniwersytetach niemieckich : doświadczenia z Bremy , Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 2, s. 55 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Erhard Schlutz", title = "Profesjonalizacja czy profesjonalność? : możliwości podjęcia studiów andragogicznych na uniwersytetach niemieckich : doświadczenia z Bremy ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 2", pages = "55 - 66" }
-
Profesjonalizacja andragogów a uniwersytety powszechne w Republice Federalnej Niemiecs. 67 - 72CZYSTY TEKST
Norbert F. B. Greger, Profesjonalizacja andragogów a uniwersytety powszechne w Republice Federalnej Niemiec, Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 2, s. 67 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Norbert F. B. Greger", title = "Profesjonalizacja andragogów a uniwersytety powszechne w Republice Federalnej Niemiec", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 2", pages = "67 - 72" }
-
Problemy pedagogicznego kierowania pracą samodzielną studentów uczelni niepublicznychs. 73 - 82CZYSTY TEKST
Iwan Biezugłow, Problemy pedagogicznego kierowania pracą samodzielną studentów uczelni niepublicznych, Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 2, s. 73 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Iwan Biezugłow", title = "Problemy pedagogicznego kierowania pracą samodzielną studentów uczelni niepublicznych", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 2", pages = "73 - 82" }
-
Profesjonalizacja nauczycieli kształcenia dorosłych w Instytucie Krajowym ds. Szkół i Kształcenia Ustawicznego Północnej Nadrenii-Westfaliis. 83 - 94CZYSTY TEKST
Otto Georg Wack, Profesjonalizacja nauczycieli kształcenia dorosłych w Instytucie Krajowym ds. Szkół i Kształcenia Ustawicznego Północnej Nadrenii-Westfalii, Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 2, s. 83 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Otto Georg Wack", title = "Profesjonalizacja nauczycieli kształcenia dorosłych w Instytucie Krajowym ds. Szkół i Kształcenia Ustawicznego Północnej Nadrenii-Westfalii", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 2", pages = "83 - 94" }
-
Aktualne problemy kontroli i oceny działalności pedagogicznej wykładowcy uczelni wyższej w środowisku innowacyjnyms. 95 - 102CZYSTY TEKST
Wiktor Wittenbek, Aktualne problemy kontroli i oceny działalności pedagogicznej wykładowcy uczelni wyższej w środowisku innowacyjnym, Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 2, s. 95 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Wiktor Wittenbek", title = "Aktualne problemy kontroli i oceny działalności pedagogicznej wykładowcy uczelni wyższej w środowisku innowacyjnym", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 2", pages = "95 - 102" }
-
Modele pracy edukacyjnej z ludźmi dorosłymis. 103 - 117CZYSTY TEKST
Mieczysław Malewski, Modele pracy edukacyjnej z ludźmi dorosłymi, Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 2, s. 103 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Malewski", title = "Modele pracy edukacyjnej z ludźmi dorosłymi", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 2", pages = "103 - 117" }
-
Podstawy kształtowania osobowo-profesjonalnego przyszłych psychologów praktycznych w szkole wyższejs. 119 - 127CZYSTY TEKST
Larisa Temnowa, Podstawy kształtowania osobowo-profesjonalnego przyszłych psychologów praktycznych w szkole wyższej, Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 2, s. 119 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Larisa Temnowa", title = "Podstawy kształtowania osobowo-profesjonalnego przyszłych psychologów praktycznych w szkole wyższej", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 2", pages = "119 - 127" }
-
Kwalifikowanie nauczycieli edukacji dorosłych na przykładzie Krajowego Instytutu Pedagogicznego w Brandenburgii (PLIP)s. 129 - 138CZYSTY TEKST
Ulrike Enders, Kwalifikowanie nauczycieli edukacji dorosłych na przykładzie Krajowego Instytutu Pedagogicznego w Brandenburgii (PLIP), Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 2, s. 129 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Ulrike Enders", title = "Kwalifikowanie nauczycieli edukacji dorosłych na przykładzie Krajowego Instytutu Pedagogicznego w Brandenburgii (PLIP)", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 2", pages = "129 - 138" }
-
Wyznaczniki kompetencji komunikacyjnych nauczycielis. 139 - 149CZYSTY TEKST
Janina Parafiniuk-Soińska, Wyznaczniki kompetencji komunikacyjnych nauczycieli, Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 2, s. 139 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Parafiniuk-Soińska", title = "Wyznaczniki kompetencji komunikacyjnych nauczycieli", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 2", pages = "139 - 149" }
-
Technologie kształcenia dorosłych w edukacyjnym środowisku rozwijającym sięs. 151 - 161CZYSTY TEKST
Grigorij Szabanow, Technologie kształcenia dorosłych w edukacyjnym środowisku rozwijającym się, Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 2, s. 151 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Grigorij Szabanow", title = "Technologie kształcenia dorosłych w edukacyjnym środowisku rozwijającym się", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 2", pages = "151 - 161" }
-
Tożsamość profesjonalna jako problem psychologiczno-pedagogiczny przygotowania akademickiego psychologów praktykóws. 163 - 175CZYSTY TEKST
Lidia Sznejder, Tożsamość profesjonalna jako problem psychologiczno-pedagogiczny przygotowania akademickiego psychologów praktyków, Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 2, s. 163 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Sznejder", title = "Tożsamość profesjonalna jako problem psychologiczno-pedagogiczny przygotowania akademickiego psychologów praktyków", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 2", pages = "163 - 175" }
-
Tożsamość profesjonalna jako problem psychologiczno-pedagogiczny przygotowania akademickiego psychologów praktykóws. 163 - 175CZYSTY TEKST
Lidia Sznejder, Tożsamość profesjonalna jako problem psychologiczno-pedagogiczny przygotowania akademickiego psychologów praktyków, Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 2, s. 163 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Sznejder", title = "Tożsamość profesjonalna jako problem psychologiczno-pedagogiczny przygotowania akademickiego psychologów praktyków", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 2", pages = "163 - 175" }
-
Aksjologiczne podstawy kształcenia dorosłychs. 177 - 181CZYSTY TEKST
Jewgienij Szyjanow, Aksjologiczne podstawy kształcenia dorosłych, Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 2, s. 177 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Jewgienij Szyjanow", title = "Aksjologiczne podstawy kształcenia dorosłych", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 2", pages = "177 - 181" }
-
Pożądane kompetencje andragogiczne nauczycieli ludzi dorosłychs. 183 - 188CZYSTY TEKST
Stanisław Karaś, Pożądane kompetencje andragogiczne nauczycieli ludzi dorosłych, Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 2, s. 183 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Karaś", title = "Pożądane kompetencje andragogiczne nauczycieli ludzi dorosłych", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 2", pages = "183 - 188" }
-
Noty o autorachs. 189CZYSTY TEKST
Noty o autorach, Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 2, s. 189
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Noty o autorach", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 2", pages = "189" }