- 
        Wprowadzenies. 9 - 12CZYSTY TEKSTBogusław Skowronek, Wprowadzenie, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 9 - 12 BIBTEX@Article{ authors = "Bogusław Skowronek", title = "Wprowadzenie", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "9 - 12" } 
- 
        Генезис тревожности у детей дошкольного возрастаs. 15 - 25CZYSTY TEKSTГавро Шкриванић, Генезис тревожности у детей дошкольного возраста, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 15 - 25 BIBTEX@Article{ authors = "Гавро Шкриванић", title = "Генезис тревожности у детей дошкольного возраста", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "15 - 25" } 
- 
        Закономерности психического и физического развития детей младенческого и раннего возрастаs. 27 - 40CZYSTY TEKSTГавро Шкриванић, Закономерности психического и физического развития детей младенческого и раннего возраста, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 27 - 40 BIBTEX@Article{ authors = "Гавро Шкриванић", title = "Закономерности психического и физического развития детей младенческого и раннего возраста", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "27 - 40" } 
- 
        Les émotions, tremplin ou écueil dans l’apprentissage d’une langue étrangère ?s. 41 - 57CZYSTY TEKSTEstela Klett, Les émotions, tremplin ou écueil dans l’apprentissage d’une langue étrangère ?, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 41 - 57 BIBTEX@Article{ authors = "Estela Klett", title = "Les émotions, tremplin ou écueil dans l’apprentissage d’une langue étrangère ?", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "41 - 57" } 
- 
        Teaching Affects in French as a Foreign Language. A Trial Focusing on Intensifiers in Collocationss. 59 - 76CZYSTY TEKSTCristelle Cavalla, Teaching Affects in French as a Foreign Language. A Trial Focusing on Intensifiers in Collocations, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 59 - 76 BIBTEX@Article{ authors = "Cristelle Cavalla", title = "Teaching Affects in French as a Foreign Language. A Trial Focusing on Intensifiers in Collocations", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "59 - 76" } 
- 
        Peculiarities of Adolescents’ Speaking in the Information Societys. 77 - 90CZYSTY TEKSTOlha Hubar, Peculiarities of Adolescents’ Speaking in the Information Society, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 77 - 90 BIBTEX@Article{ authors = "Olha Hubar", title = "Peculiarities of Adolescents’ Speaking in the Information Society", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "77 - 90" } 
- 
        Edukacja regionalna szkołą pozytywnych emocjis. 91 - 111CZYSTY TEKSTAnna Mlekodaj, Edukacja regionalna szkołą pozytywnych emocji, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 91 - 111 BIBTEX@Article{ authors = "Anna Mlekodaj", title = "Edukacja regionalna szkołą pozytywnych emocji", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "91 - 111" } 
- 
        O niektórych konsekwencjach zwrotu afektywnego w badaniach kulturowychs. 115 - 128CZYSTY TEKSTBarbara Myrdzik, O niektórych konsekwencjach zwrotu afektywnego w badaniach kulturowych, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 115 - 128 BIBTEX@Article{ authors = "Barbara Myrdzik", title = "O niektórych konsekwencjach zwrotu afektywnego w badaniach kulturowych", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "115 - 128" } 
- 
        Ideas of Citizenship and Citizenship Education in Canadas. 129 - 142CZYSTY TEKSTVolodymyr Pogrebnyak, Ideas of Citizenship and Citizenship Education in Canada , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 129 - 142 BIBTEX@Article{ authors = "Volodymyr Pogrebnyak", title = "Ideas of Citizenship and Citizenship Education in Canada ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "129 - 142" } 
- 
        Wideoliteratura jako ekspresja pełni emocjonalnego doświadczenias. 143 - 161CZYSTY TEKSTAnna Ślósarz, Wideoliteratura jako ekspresja pełni emocjonalnego doświadczenia, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 143 - 161 BIBTEX@Article{ authors = "Anna Ślósarz", title = "Wideoliteratura jako ekspresja pełni emocjonalnego doświadczenia", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "143 - 161" } 
- 
        Ciało, emocje, rozum – raz jeszcze o mechanizmach odbioru filmus. 163 - 174CZYSTY TEKSTBogusław Skowronek, Ciało, emocje, rozum – raz jeszcze o mechanizmach odbioru filmu, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 163 - 174 BIBTEX@Article{ authors = "Bogusław Skowronek", title = "Ciało, emocje, rozum – raz jeszcze o mechanizmach odbioru filmu", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "163 - 174" } 
- 
        La métonymie en tant qu’une relation caractéristique du langage des émotionss. 175 - 197CZYSTY TEKSTAnna Krzyżanowska, La métonymie en tant qu’une relation caractéristique du langage des émotions, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 175 - 197 BIBTEX@Article{ authors = "Anna Krzyżanowska", title = "La métonymie en tant qu’une relation caractéristique du langage des émotions", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "175 - 197" } 
- 
        O triadzie komunikacyjnej: wartościowanie – emocje – ekspresjas. 199 - 216CZYSTY TEKSTLeszek Tymiakin, O triadzie komunikacyjnej: wartościowanie – emocje – ekspresja, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 199 - 216 BIBTEX@Article{ authors = "Leszek Tymiakin", title = "O triadzie komunikacyjnej: wartościowanie – emocje – ekspresja", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "199 - 216" } 
- 
        The “I–the Other” (“I–the Other Self”) Relation in the Deliberated Communicative Activity Genesiss. 217 - 228CZYSTY TEKSTIryna Omelchenko, The “I–the Other” (“I–the Other Self”) Relation in the Deliberated Communicative Activity Genesis, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 217 - 228 BIBTEX@Article{ authors = "Iryna Omelchenko", title = "The “I–the Other” (“I–the Other Self”) Relation in the Deliberated Communicative Activity Genesis", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "217 - 228" } 
- 
        Emocje w narracjach o Zagładzie. Przykład powieści Idy Fink "Podróż"s. 231 - 248CZYSTY TEKSTEwa Jaskóła, Emocje w narracjach o Zagładzie. Przykład powieści Idy Fink "Podróż", Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 231 - 248 BIBTEX@Article{ authors = "Ewa Jaskóła", title = "Emocje w narracjach o Zagładzie. Przykład powieści Idy Fink "Podróż"", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "231 - 248" } 
- 
        Emocje negatywne w przekładzie na podstawie "Świerszcza za kominem" Charlesa Dickensa i jego polskich tłumaczeńs. 249 - 260CZYSTY TEKSTAnna Dybiec, Emocje negatywne w przekładzie na podstawie "Świerszcza za kominem" Charlesa Dickensa i jego polskich tłumaczeń, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 249 - 260 BIBTEX@Article{ authors = "Anna Dybiec", title = "Emocje negatywne w przekładzie na podstawie "Świerszcza za kominem" Charlesa Dickensa i jego polskich tłumaczeń", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "249 - 260" } 
- 
        Miłość po „zmierzchu paradygmatu” – kilka słów o afektach i romantyzmie w Hanemannie Stefana Chwinas. 261 - 284CZYSTY TEKSTPatrycja Malicka, Miłość po „zmierzchu paradygmatu” – kilka słów o afektach i romantyzmie w Hanemannie Stefana Chwina, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 261 - 284 BIBTEX@Article{ authors = "Patrycja Malicka", title = "Miłość po „zmierzchu paradygmatu” – kilka słów o afektach i romantyzmie w Hanemannie Stefana Chwina", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "261 - 284" } 
- 
        Проблема передачи эмоций в переводах литературы для детейs. 285 - 298CZYSTY TEKSTEdyta Manasterska-Wiącek, Проблема передачи эмоций в переводах литературы для детей, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 285 - 298 BIBTEX@Article{ authors = "Edyta Manasterska-Wiącek", title = "Проблема передачи эмоций в переводах литературы для детей", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "285 - 298" } 
- 
        Noty o Autorachs. 299 - 303CZYSTY TEKSTNoty o Autorach, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 299 - 303 BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Noty o Autorach", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "299 - 303" }