-
Wprowadzenies. 9 - 12CZYSTY TEKST
Bogusław Skowronek, Wprowadzenie, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 9 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Skowronek", title = "Wprowadzenie", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "9 - 12" }
-
Генезис тревожности у детей дошкольного возрастаs. 15 - 25CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Генезис тревожности у детей дошкольного возраста, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 15 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Генезис тревожности у детей дошкольного возраста", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "15 - 25" }
-
Закономерности психического и физического развития детей младенческого и раннего возрастаs. 27 - 40CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Закономерности психического и физического развития детей младенческого и раннего возраста, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 27 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Закономерности психического и физического развития детей младенческого и раннего возраста", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "27 - 40" }
-
Les émotions, tremplin ou écueil dans l’apprentissage d’une langue étrangère ?s. 41 - 57CZYSTY TEKST
Estela Klett, Les émotions, tremplin ou écueil dans l’apprentissage d’une langue étrangère ?, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 41 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Estela Klett", title = "Les émotions, tremplin ou écueil dans l’apprentissage d’une langue étrangère ?", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "41 - 57" }
-
Teaching Affects in French as a Foreign Language. A Trial Focusing on Intensifiers in Collocationss. 59 - 76CZYSTY TEKST
Cristelle Cavalla, Teaching Affects in French as a Foreign Language. A Trial Focusing on Intensifiers in Collocations, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 59 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Cristelle Cavalla", title = "Teaching Affects in French as a Foreign Language. A Trial Focusing on Intensifiers in Collocations", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "59 - 76" }
-
Peculiarities of Adolescents’ Speaking in the Information Societys. 77 - 90CZYSTY TEKST
Olha Hubar, Peculiarities of Adolescents’ Speaking in the Information Society, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 77 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Olha Hubar", title = "Peculiarities of Adolescents’ Speaking in the Information Society", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "77 - 90" }
-
Edukacja regionalna szkołą pozytywnych emocjis. 91 - 111CZYSTY TEKST
Anna Mlekodaj, Edukacja regionalna szkołą pozytywnych emocji, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 91 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Mlekodaj", title = "Edukacja regionalna szkołą pozytywnych emocji", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "91 - 111" }
-
O niektórych konsekwencjach zwrotu afektywnego w badaniach kulturowychs. 115 - 128CZYSTY TEKST
Barbara Myrdzik, O niektórych konsekwencjach zwrotu afektywnego w badaniach kulturowych, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 115 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Myrdzik", title = "O niektórych konsekwencjach zwrotu afektywnego w badaniach kulturowych", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "115 - 128" }
-
Ideas of Citizenship and Citizenship Education in Canadas. 129 - 142CZYSTY TEKST
Volodymyr Pogrebnyak, Ideas of Citizenship and Citizenship Education in Canada , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 129 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Volodymyr Pogrebnyak", title = "Ideas of Citizenship and Citizenship Education in Canada ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "129 - 142" }
-
Wideoliteratura jako ekspresja pełni emocjonalnego doświadczenias. 143 - 161CZYSTY TEKST
Anna Ślósarz, Wideoliteratura jako ekspresja pełni emocjonalnego doświadczenia, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 143 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Ślósarz", title = "Wideoliteratura jako ekspresja pełni emocjonalnego doświadczenia", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "143 - 161" }
-
Ciało, emocje, rozum – raz jeszcze o mechanizmach odbioru filmus. 163 - 174CZYSTY TEKST
Bogusław Skowronek, Ciało, emocje, rozum – raz jeszcze o mechanizmach odbioru filmu, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 163 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Skowronek", title = "Ciało, emocje, rozum – raz jeszcze o mechanizmach odbioru filmu", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "163 - 174" }
-
La métonymie en tant qu’une relation caractéristique du langage des émotionss. 175 - 197CZYSTY TEKST
Anna Krzyżanowska, La métonymie en tant qu’une relation caractéristique du langage des émotions, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 175 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Krzyżanowska", title = "La métonymie en tant qu’une relation caractéristique du langage des émotions", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "175 - 197" }
-
O triadzie komunikacyjnej: wartościowanie – emocje – ekspresjas. 199 - 216CZYSTY TEKST
Leszek Tymiakin, O triadzie komunikacyjnej: wartościowanie – emocje – ekspresja, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 199 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Tymiakin", title = "O triadzie komunikacyjnej: wartościowanie – emocje – ekspresja", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "199 - 216" }
-
The “I–the Other” (“I–the Other Self”) Relation in the Deliberated Communicative Activity Genesiss. 217 - 228CZYSTY TEKST
Iryna Omelchenko, The “I–the Other” (“I–the Other Self”) Relation in the Deliberated Communicative Activity Genesis, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 217 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Iryna Omelchenko", title = "The “I–the Other” (“I–the Other Self”) Relation in the Deliberated Communicative Activity Genesis", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "217 - 228" }
-
Emocje w narracjach o Zagładzie. Przykład powieści Idy Fink "Podróż"s. 231 - 248CZYSTY TEKST
Ewa Jaskóła, Emocje w narracjach o Zagładzie. Przykład powieści Idy Fink "Podróż", Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 231 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jaskóła", title = "Emocje w narracjach o Zagładzie. Przykład powieści Idy Fink "Podróż"", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "231 - 248" }
-
Emocje negatywne w przekładzie na podstawie "Świerszcza za kominem" Charlesa Dickensa i jego polskich tłumaczeńs. 249 - 260CZYSTY TEKST
Anna Dybiec, Emocje negatywne w przekładzie na podstawie "Świerszcza za kominem" Charlesa Dickensa i jego polskich tłumaczeń, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 249 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dybiec", title = "Emocje negatywne w przekładzie na podstawie "Świerszcza za kominem" Charlesa Dickensa i jego polskich tłumaczeń", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "249 - 260" }
-
Miłość po „zmierzchu paradygmatu” – kilka słów o afektach i romantyzmie w Hanemannie Stefana Chwinas. 261 - 284CZYSTY TEKST
Patrycja Malicka, Miłość po „zmierzchu paradygmatu” – kilka słów o afektach i romantyzmie w Hanemannie Stefana Chwina, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 261 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Patrycja Malicka", title = "Miłość po „zmierzchu paradygmatu” – kilka słów o afektach i romantyzmie w Hanemannie Stefana Chwina", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "261 - 284" }
-
Проблема передачи эмоций в переводах литературы для детейs. 285 - 298CZYSTY TEKST
Edyta Manasterska-Wiącek, Проблема передачи эмоций в переводах литературы для детей, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 285 - 298
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Manasterska-Wiącek", title = "Проблема передачи эмоций в переводах литературы для детей", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "285 - 298" }
-
Noty o Autorachs. 299 - 303CZYSTY TEKST
Noty o Autorach, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2017 / Tom 2, s. 299 - 303
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Noty o Autorach", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2017 / Tom 2", pages = "299 - 303" }