-
Literackie pierwiastki ballad instrumentalnych Fryderyka Chopina na przykładzie związków "Ballady F-dur" op. 38 ze "Świtezianką" Adama Mickiewiczas. 1 - 16CZYSTY TEKST
Izabela Rutkowska, Literackie pierwiastki ballad instrumentalnych Fryderyka Chopina na przykładzie związków "Ballady F-dur" op. 38 ze "Świtezianką" Adama Mickiewicza, Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, 2010 / Numer 7, s. 1 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Rutkowska", title = "Literackie pierwiastki ballad instrumentalnych Fryderyka Chopina na przykładzie związków "Ballady F-dur" op. 38 ze "Świtezianką" Adama Mickiewicza", journal = "Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ", issue = "2010 / Numer 7", pages = "1 - 16" }
-
Współczesna muzyka organowa w Polsce na przykładzie wybranych kompozycji Mariana Sawy (1937-2005)s. 25 - 33CZYSTY TEKST
Paulina Szklanna, Współczesna muzyka organowa w Polsce na przykładzie wybranych kompozycji Mariana Sawy (1937-2005), Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, 2010 / Numer 7, s. 25 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Szklanna", title = "Współczesna muzyka organowa w Polsce na przykładzie wybranych kompozycji Mariana Sawy (1937-2005)", journal = "Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ", issue = "2010 / Numer 7", pages = "25 - 33" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Zyguła, Życie muzyczne w międzywojennym Tarnowie, Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, 2010 / Numer 7, s. 41 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Zyguła", title = "Życie muzyczne w międzywojennym Tarnowie", journal = "Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ", issue = "2010 / Numer 7", pages = "41 - 52" }
-
Wiedeński świat Romana Heubenstocka-Ramatiego : fascynacje dziełami scenicznymi na przykładzie opery "Ameryka"s. 34 - 40CZYSTY TEKST
Piotr Wojciechowski, Wiedeński świat Romana Heubenstocka-Ramatiego : fascynacje dziełami scenicznymi na przykładzie opery "Ameryka", Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, 2010 / Numer 7, s. 34 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Wojciechowski", title = "Wiedeński świat Romana Heubenstocka-Ramatiego : fascynacje dziełami scenicznymi na przykładzie opery "Ameryka"", journal = "Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ", issue = "2010 / Numer 7", pages = "34 - 40" }
-
Missa 12. Johanna Davida Heinichena (1683-1729) jako przejaw ceremonialnego stylu w muzyce sakralnej na dworze drezdeńskim Augusta II Mocnegos. 17 - 24CZYSTY TEKST
Michał Pieczka, Missa 12. Johanna Davida Heinichena (1683-1729) jako przejaw ceremonialnego stylu w muzyce sakralnej na dworze drezdeńskim Augusta II Mocnego, Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, 2010 / Numer 7, s. 17 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Pieczka", title = "Missa 12. Johanna Davida Heinichena (1683-1729) jako przejaw ceremonialnego stylu w muzyce sakralnej na dworze drezdeńskim Augusta II Mocnego", journal = "Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ", issue = "2010 / Numer 7", pages = "17 - 24" }