-
Autorzys. 385 - 386CZYSTY TEKST
Autorzy, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 385 - 386
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "385 - 386" }
-
Prawda czy dialog? Rozważania nad odpowiedzią Richarda Rorty'egos. 7 - 22CZYSTY TEKST
Marcin Kilanowski, Prawda czy dialog? Rozważania nad odpowiedzią Richarda Rorty'ego, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 7 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Kilanowski", title = "Prawda czy dialog? Rozważania nad odpowiedzią Richarda Rorty'ego", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "7 - 22" }
-
Eurosieroctwo : zjawisko społeczne charakterystyczne dla zstępującego pokolenias. 23 - 36CZYSTY TEKST
Ryszard Borowicz, Maria Marta Urlińska, Eurosieroctwo : zjawisko społeczne charakterystyczne dla zstępującego pokolenia, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 23 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Borowicz, Maria Marta Urlińska", title = "Eurosieroctwo : zjawisko społeczne charakterystyczne dla zstępującego pokolenia", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "23 - 36" }
-
Erotyzm ducha i życia w filozofii kultury Tomasza Mannas. 37 - 51CZYSTY TEKST
Dariusz Pakalski, Erotyzm ducha i życia w filozofii kultury Tomasza Manna, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 37 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Pakalski", title = "Erotyzm ducha i życia w filozofii kultury Tomasza Manna", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "37 - 51" }
-
Internetowe forum edukacyjne jako projekt "blended learning" na zajęciach kulturopoznawczych : wyzwania, ograniczenia, perspektywys. 52 - 74CZYSTY TEKST
Joanna Wrycza-Bekier, Internetowe forum edukacyjne jako projekt "blended learning" na zajęciach kulturopoznawczych : wyzwania, ograniczenia, perspektywy, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 52 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wrycza-Bekier", title = "Internetowe forum edukacyjne jako projekt "blended learning" na zajęciach kulturopoznawczych : wyzwania, ograniczenia, perspektywy", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "52 - 74" }
-
Szekspir w animacji : filmowe adaptacje dramatów w kontekście młodego widzas. 75 - 93CZYSTY TEKST
Michał Pruszak, Szekspir w animacji : filmowe adaptacje dramatów w kontekście młodego widza, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 75 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Pruszak", title = "Szekspir w animacji : filmowe adaptacje dramatów w kontekście młodego widza", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "75 - 93" }
-
Indywidualne koncepcje studentów na temat właściwego wykorzystywania czasus. 94 - 110CZYSTY TEKST
Alina Kałużna-Wielobób, Janusz Krzysztof Wielobób, Indywidualne koncepcje studentów na temat właściwego wykorzystywania czasu, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 94 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Kałużna-Wielobób, Janusz Krzysztof Wielobób", title = "Indywidualne koncepcje studentów na temat właściwego wykorzystywania czasu", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "94 - 110" }
-
Relacje z matką w rodzinie o odmiennej strukturze w ocenie adolescentóws. 111 - 131CZYSTY TEKST
Elżbieta Napora, Relacje z matką w rodzinie o odmiennej strukturze w ocenie adolescentów, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 111 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Napora", title = "Relacje z matką w rodzinie o odmiennej strukturze w ocenie adolescentów", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "111 - 131" }
-
Wiktymizacyjny wymiar zabójstw : warunki predystynujące do roli ofiarys. 132 - 151CZYSTY TEKST
Małgorzata H. Kowalczyk, Wiktymizacyjny wymiar zabójstw : warunki predystynujące do roli ofiary, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 132 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata H. Kowalczyk", title = "Wiktymizacyjny wymiar zabójstw : warunki predystynujące do roli ofiary", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "132 - 151" }
-
Klucz do sukcesu dwustronnych komisji podręcznikowychs. 152 - 183CZYSTY TEKST
Lucyna Czechowska, Klucz do sukcesu dwustronnych komisji podręcznikowych, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 152 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Czechowska", title = "Klucz do sukcesu dwustronnych komisji podręcznikowych", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "152 - 183" }
-
Muzyka, edukacja, społeczeństwo : w stronę jakiego uczestnictwa w kulturze muzycznej?s. 184 - 205CZYSTY TEKST
Barbara Jabłońska, Muzyka, edukacja, społeczeństwo : w stronę jakiego uczestnictwa w kulturze muzycznej?, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 184 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Jabłońska", title = "Muzyka, edukacja, społeczeństwo : w stronę jakiego uczestnictwa w kulturze muzycznej?", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "184 - 205" }
-
Kształtowanie indywidualnej różnojęzyczności na wczesnych etapach w opinii nauczycieli wychowania przedszkolnegos. 206 - 234CZYSTY TEKST
Marta Kotarba-Kańczugowska, Kształtowanie indywidualnej różnojęzyczności na wczesnych etapach w opinii nauczycieli wychowania przedszkolnego, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 206 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kotarba-Kańczugowska", title = "Kształtowanie indywidualnej różnojęzyczności na wczesnych etapach w opinii nauczycieli wychowania przedszkolnego", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "206 - 234" }
-
Realia edukacji dla palestyńskich uczniów w Izraelu : wykorzystanie edukacji jako pola ideologicznego i próby przełamania wzorców edukacyjnego wykluczenias. 235 - 247CZYSTY TEKST
Marcela Kościańczuk, Realia edukacji dla palestyńskich uczniów w Izraelu : wykorzystanie edukacji jako pola ideologicznego i próby przełamania wzorców edukacyjnego wykluczenia, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 235 - 247
BIBTEX@Article{ authors = " Marcela Kościańczuk", title = "Realia edukacji dla palestyńskich uczniów w Izraelu : wykorzystanie edukacji jako pola ideologicznego i próby przełamania wzorców edukacyjnego wykluczenia", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "235 - 247" }
-
Nostalgia za dawnymi laty : przypadek muzyki popularnejs. 248 - 262CZYSTY TEKST
Marek Jeziński, Nostalgia za dawnymi laty : przypadek muzyki popularnej, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 248 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Jeziński", title = "Nostalgia za dawnymi laty : przypadek muzyki popularnej", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "248 - 262" }
-
"Slow movement", psychologia pozytywna i dobrostan wobec społecznych wyzwań konsumeryzmu : czy dobra niepozycjonujące mogą stać sie wyznacznikiem prestiżus. 263 - 287CZYSTY TEKST
Tomasz Kozłowski, "Slow movement", psychologia pozytywna i dobrostan wobec społecznych wyzwań konsumeryzmu : czy dobra niepozycjonujące mogą stać sie wyznacznikiem prestiżu, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 263 - 287
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Kozłowski", title = ""Slow movement", psychologia pozytywna i dobrostan wobec społecznych wyzwań konsumeryzmu : czy dobra niepozycjonujące mogą stać sie wyznacznikiem prestiżu", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "263 - 287" }
-
Czym się bawić? Funkcje marek dla dzieci : raport z badań siedmiolatkóws. 288 - 312CZYSTY TEKST
Aneta Duda, Czym się bawić? Funkcje marek dla dzieci : raport z badań siedmiolatków, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 288 - 312
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Duda", title = "Czym się bawić? Funkcje marek dla dzieci : raport z badań siedmiolatków", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "288 - 312" }
-
Postawy hip-hopowców wobec własnej podkultury : w jaki sposób widzą siebie hip-hopowcy?s. 313 - 339CZYSTY TEKST
Marcin Szulc, Postawy hip-hopowców wobec własnej podkultury : w jaki sposób widzą siebie hip-hopowcy?, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 313 - 339
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Szulc", title = "Postawy hip-hopowców wobec własnej podkultury : w jaki sposób widzą siebie hip-hopowcy?", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "313 - 339" }
-
Hentai : erotyka z mangi i animes. 340 - 353CZYSTY TEKST
Tomasz Burdzik, Hentai : erotyka z mangi i anime, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 340 - 353
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Burdzik", title = "Hentai : erotyka z mangi i anime", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "340 - 353" }
-
"Autorytet. Czy potrzebny w procesie edukacji?", red. Andrzej Olubiński, Toruń 2012 : [recenzja]s. 354 - 366CZYSTY TEKST
Paweł Sobierajski, Andrzej Olubiński, "Autorytet. Czy potrzebny w procesie edukacji?", red. Andrzej Olubiński, Toruń 2012 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 354 - 366
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Sobierajski, Andrzej Olubiński", title = ""Autorytet. Czy potrzebny w procesie edukacji?", red. Andrzej Olubiński, Toruń 2012 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "354 - 366" }
-
"Moralne maksimum, moralne minimum", Michael Walzer, Warszawa 2012 : [recenzja]s. 367 - 370CZYSTY TEKST
Tomasz Szymon Markiewka, Michael Walzer, "Moralne maksimum, moralne minimum", Michael Walzer, Warszawa 2012 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 367 - 370
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Szymon Markiewka, Michael Walzer", title = ""Moralne maksimum, moralne minimum", Michael Walzer, Warszawa 2012 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "367 - 370" }
-
"Kultura i hegemonia. Antologia tekstów szkoły z Birmingham", red. Michał Wróblewski, Toruń 2012 : [recenzja]s. 371 - 374CZYSTY TEKST
Krzysztof Jaskułowski, Michał Wróblewski, "Kultura i hegemonia. Antologia tekstów szkoły z Birmingham", red. Michał Wróblewski, Toruń 2012 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 371 - 374
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Jaskułowski, Michał Wróblewski", title = ""Kultura i hegemonia. Antologia tekstów szkoły z Birmingham", red. Michał Wróblewski, Toruń 2012 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "371 - 374" }
-
"Refleksy nazizmu. Esej o kiczu i śmierci", Saul Friedländer, Warszawa 2011 : [recenzja]s. 375 - 380CZYSTY TEKST
Marcin Pełka, Saul Friedländer, "Refleksy nazizmu. Esej o kiczu i śmierci", Saul Friedländer, Warszawa 2011 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 375 - 380
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Pełka, Saul Friedländer", title = ""Refleksy nazizmu. Esej o kiczu i śmierci", Saul Friedländer, Warszawa 2011 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "375 - 380" }
-
"Polska szkoła - wczoraj, dziś, jutro"s. 380 - 384CZYSTY TEKST
Katarzyna Sygulska, "Polska szkoła - wczoraj, dziś, jutro", Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 380 - 384
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Sygulska", title = ""Polska szkoła - wczoraj, dziś, jutro"", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "380 - 384" }