-
Amatorski ruch artystyczny w małym mieście, czyli kilka refleksji o edukacyjnym potencjale kultury popularnejs. 114 - 132CZYSTY TEKST
Amatorski ruch artystyczny w małym mieście, czyli kilka refleksji o edukacyjnym potencjale kultury popularnej, Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 114 - 132
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Amatorski ruch artystyczny w małym mieście, czyli kilka refleksji o edukacyjnym potencjale kultury popularnej", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "114 - 132" }
-
Trening socjalizacyjny: wybrane zagadnienia kształtowania ról płciowych w procesie edukacjis. 19 - 38CZYSTY TEKST
Trening socjalizacyjny: wybrane zagadnienia kształtowania ról płciowych w procesie edukacji, Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 19 - 38
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Trening socjalizacyjny: wybrane zagadnienia kształtowania ról płciowych w procesie edukacji", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "19 - 38" }
-
Komunikacja zapośredniczona przez technologię a rozwój relacji interpersonalnych w czasie kryzysu adolescencyjnegos. 39 - 59CZYSTY TEKST
Komunikacja zapośredniczona przez technologię a rozwój relacji interpersonalnych w czasie kryzysu adolescencyjnego, Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 39 - 59
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Komunikacja zapośredniczona przez technologię a rozwój relacji interpersonalnych w czasie kryzysu adolescencyjnego", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "39 - 59" }
-
Profanacje, detronizacje, odwrócenia – karnawalizacja chrześcijańskiego „sacrum” w sztuce współczesnej (przypadek Doroty Nieznalskiej)s. 7 - 18CZYSTY TEKST
Profanacje, detronizacje, odwrócenia – karnawalizacja chrześcijańskiego „sacrum” w sztuce współczesnej (przypadek Doroty Nieznalskiej), Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 7 - 18
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Profanacje, detronizacje, odwrócenia – karnawalizacja chrześcijańskiego „sacrum” w sztuce współczesnej (przypadek Doroty Nieznalskiej)", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "7 - 18" }
-
Edukacja szlachcica – ideały i postulaty w staropolskim piśmiennictwie pedagogicznyms. 60 - 75CZYSTY TEKST
Edukacja szlachcica – ideały i postulaty w staropolskim piśmiennictwie pedagogicznym, Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 60 - 75
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Edukacja szlachcica – ideały i postulaty w staropolskim piśmiennictwie pedagogicznym", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "60 - 75" }
-
System zapewniania jakości w bułgarskim szkolnictwie wyższym – rozwój czy stagnacja?s. 76 - 102CZYSTY TEKST
System zapewniania jakości w bułgarskim szkolnictwie wyższym – rozwój czy stagnacja?, Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 76 - 102
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "System zapewniania jakości w bułgarskim szkolnictwie wyższym – rozwój czy stagnacja?", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "76 - 102" }
-
O trudnościach wczesnego nauczania języków obcych – na podstawie obserwacji organizacji nauki językowej dzieci beduińskich w Izraelus. 103 - 113CZYSTY TEKST
O trudnościach wczesnego nauczania języków obcych – na podstawie obserwacji organizacji nauki językowej dzieci beduińskich w Izraelu, Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 103 - 113
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "O trudnościach wczesnego nauczania języków obcych – na podstawie obserwacji organizacji nauki językowej dzieci beduińskich w Izraelu", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "103 - 113" }
-
Dyspozycje osobowościowe a radzenie sobie ze stresem na przykładzie osób kończących studia w Szkole Głównej Handlowej w Warszawies. 133 - 143CZYSTY TEKST
Dyspozycje osobowościowe a radzenie sobie ze stresem na przykładzie osób kończących studia w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 133 - 143
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Dyspozycje osobowościowe a radzenie sobie ze stresem na przykładzie osób kończących studia w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "133 - 143" }
-
Teatr dla dzieci i młodzieży w koncepcji Stefana Szumanas. 144 - 154CZYSTY TEKST
Teatr dla dzieci i młodzieży w koncepcji Stefana Szumana, Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 144 - 154
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Teatr dla dzieci i młodzieży w koncepcji Stefana Szumana", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "144 - 154" }
-
Od redakcji: Autor w humanistyce – kwestia nie tylko wyrafinowanej parametryzacjis. 155 - 157CZYSTY TEKST
Od redakcji: Autor w humanistyce – kwestia nie tylko wyrafinowanej parametryzacji, Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 155 - 157
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Od redakcji: Autor w humanistyce – kwestia nie tylko wyrafinowanej parametryzacji", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "155 - 157" }
-
Doświadczenia ewaluacji badań naukowych w Wielkiej Brytanii w kontekście funkcjonowania Research Assesment Exercise 2008s. 158 - 172CZYSTY TEKST
Doświadczenia ewaluacji badań naukowych w Wielkiej Brytanii w kontekście funkcjonowania Research Assesment Exercise 2008, Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 158 - 172
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Doświadczenia ewaluacji badań naukowych w Wielkiej Brytanii w kontekście funkcjonowania Research Assesment Exercise 2008", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "158 - 172" }
-
Kontrowersje wokół oceny jednostek naukowych z obszaru nauk społecznychs. 173 - 188CZYSTY TEKST
Kontrowersje wokół oceny jednostek naukowych z obszaru nauk społecznych, Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 173 - 188
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Kontrowersje wokół oceny jednostek naukowych z obszaru nauk społecznych", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "173 - 188" }
-
ESF, ERIH, JCR… czyli o ewaluacji humanistykis. 189 - 203CZYSTY TEKST
ESF, ERIH, JCR… czyli o ewaluacji humanistyki, Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 189 - 203
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "ESF, ERIH, JCR… czyli o ewaluacji humanistyki", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "189 - 203" }
-
Humanistyka w czasach parametryzacjis. 204 - 209CZYSTY TEKST
Humanistyka w czasach parametryzacji, Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 204 - 209
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Humanistyka w czasach parametryzacji", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "204 - 209" }
-
Dlaczego warto pisać artykuły do (międzynarodowych) czasopism socjologicznychs. 210 - 217CZYSTY TEKST
Dlaczego warto pisać artykuły do (międzynarodowych) czasopism socjologicznych, Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 210 - 217
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Dlaczego warto pisać artykuły do (międzynarodowych) czasopism socjologicznych", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "210 - 217" }
-
Jakość nauki o polityce społecznej – kilka wstępnych uwags. 218 - 224CZYSTY TEKST
Jakość nauki o polityce społecznej – kilka wstępnych uwag, Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 218 - 224
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Jakość nauki o polityce społecznej – kilka wstępnych uwag", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "218 - 224" }
-
Pedagog jako autor w humanistyces. 225 - 248CZYSTY TEKST
Pedagog jako autor w humanistyce, Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 225 - 248
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Pedagog jako autor w humanistyce", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "225 - 248" }
-
"Człowiek i duch nieskończony: immaterializm George’a Berkeleya", Adam Grzeliński, Toruń 2010 : [recenzja]s. 249 - 256CZYSTY TEKST
"Człowiek i duch nieskończony: immaterializm George’a Berkeleya", Adam Grzeliński, Toruń 2010 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 249 - 256
BIBTEX@Article{ authors = "", title = ""Człowiek i duch nieskończony: immaterializm George’a Berkeleya", Adam Grzeliński, Toruń 2010 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "249 - 256" }
-
Adam Grzeliński –Komentarz do recenzji książkis. 256 - 259CZYSTY TEKST
Adam Grzeliński –Komentarz do recenzji książki, Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 256 - 259
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Adam Grzeliński –Komentarz do recenzji książki", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "256 - 259" }
-
"Socjologia medycyny: podejmowane problemy, kategorie analizy", Antonina Ostrowska, Warszwa 2009 : [recenzja]s. 260 - 265CZYSTY TEKST
"Socjologia medycyny: podejmowane problemy, kategorie analizy", Antonina Ostrowska, Warszwa 2009 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 260 - 265
BIBTEX@Article{ authors = "", title = ""Socjologia medycyny: podejmowane problemy, kategorie analizy", Antonina Ostrowska, Warszwa 2009 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "260 - 265" }
-
"Resocjalizacja: wychowanie i psychokorekcja nieletnich niedostosowanych społecznie", Robert Opora, Kraków 2010 : [recenzja]s. 265 - 269CZYSTY TEKST
"Resocjalizacja: wychowanie i psychokorekcja nieletnich niedostosowanych społecznie", Robert Opora, Kraków 2010 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 265 - 269
BIBTEX@Article{ authors = "", title = ""Resocjalizacja: wychowanie i psychokorekcja nieletnich niedostosowanych społecznie", Robert Opora, Kraków 2010 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "265 - 269" }
-
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej "Arteterapia w naukach humanistycznych i medycznych"s. 269 - 273CZYSTY TEKST
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej "Arteterapia w naukach humanistycznych i medycznych", Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 269 - 273
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej "Arteterapia w naukach humanistycznych i medycznych"", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "269 - 273" }