-
Ambush Marketing - alternatywa dla sponsoringu sportowegos. 5 - 11CZYSTY TEKST
Ambush Marketing - alternatywa dla sponsoringu sportowego, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2009 / Numer 7, s. 5 - 11
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Ambush Marketing - alternatywa dla sponsoringu sportowego", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2009 / Numer 7", pages = "5 - 11" }
-
Zastosowanie marketingu w działalności polskich klubów piłkarskich na przykładzie KKS Lech Poznań S.A.s. 13 - 20CZYSTY TEKST
Zastosowanie marketingu w działalności polskich klubów piłkarskich na przykładzie KKS Lech Poznań S.A., Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2009 / Numer 7, s. 13 - 20
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Zastosowanie marketingu w działalności polskich klubów piłkarskich na przykładzie KKS Lech Poznań S.A.", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2009 / Numer 7", pages = "13 - 20" }
-
Marketingowe aspekty rozwoju tenisa ziemnego w rejonie bielsko-bialskim na przykładzie stowarzyszenia "Kolejowy Klub Sportowy"s. 21 - 28CZYSTY TEKST
Marketingowe aspekty rozwoju tenisa ziemnego w rejonie bielsko-bialskim na przykładzie stowarzyszenia "Kolejowy Klub Sportowy", Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2009 / Numer 7, s. 21 - 28
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Marketingowe aspekty rozwoju tenisa ziemnego w rejonie bielsko-bialskim na przykładzie stowarzyszenia "Kolejowy Klub Sportowy"", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2009 / Numer 7", pages = "21 - 28" }
-
The Nature and Importance of Sports Marketing in TEH Age and TEH Current Global Processess. 29 - 34CZYSTY TEKST
The Nature and Importance of Sports Marketing in TEH Age and TEH Current Global Processes, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2009 / Numer 7, s. 29 - 34
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "The Nature and Importance of Sports Marketing in TEH Age and TEH Current Global Processes", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2009 / Numer 7", pages = "29 - 34" }
-
Sponsoring - czyżby 5 element promocji-mix?s. 35 - 38CZYSTY TEKST
Sponsoring - czyżby 5 element promocji-mix?, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2009 / Numer 7, s. 35 - 38
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Sponsoring - czyżby 5 element promocji-mix?", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2009 / Numer 7", pages = "35 - 38" }
-
Znaczenie hierarchii atrybutów produktu i postępowania konsumentów dla strategii marketingowej przedsiębiorstwas. 39 - 45CZYSTY TEKST
Znaczenie hierarchii atrybutów produktu i postępowania konsumentów dla strategii marketingowej przedsiębiorstwa , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2009 / Numer 7, s. 39 - 45
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Znaczenie hierarchii atrybutów produktu i postępowania konsumentów dla strategii marketingowej przedsiębiorstwa ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2009 / Numer 7", pages = "39 - 45" }
-
Sporty ekstremalne jako produkt promocji regionu - na przykładzie województwa świętokrzyskiegos. 47 - 50CZYSTY TEKST
Sporty ekstremalne jako produkt promocji regionu - na przykładzie województwa świętokrzyskiego, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2009 / Numer 7, s. 47 - 50
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Sporty ekstremalne jako produkt promocji regionu - na przykładzie województwa świętokrzyskiego", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2009 / Numer 7", pages = "47 - 50" }
-
Perspektywy rozwoju produktu turystycznego predystynowanego do uprawiania sportu w regionie "Beskidy"s. 51 - 58CZYSTY TEKST
Perspektywy rozwoju produktu turystycznego predystynowanego do uprawiania sportu w regionie "Beskidy", Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2009 / Numer 7, s. 51 - 58
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Perspektywy rozwoju produktu turystycznego predystynowanego do uprawiania sportu w regionie "Beskidy"", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2009 / Numer 7", pages = "51 - 58" }
-
Zrównoważony rozwój turystyki w województwie zachodniopomorskims. 59 - 64CZYSTY TEKST
Zrównoważony rozwój turystyki w województwie zachodniopomorskim, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2009 / Numer 7, s. 59 - 64
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Zrównoważony rozwój turystyki w województwie zachodniopomorskim", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2009 / Numer 7", pages = "59 - 64" }
-
Adam Chętnik - prekursor turystyki regionalnej na Kurpiowszczyźnies. 65 - 70CZYSTY TEKST
Adam Chętnik - prekursor turystyki regionalnej na Kurpiowszczyźnie, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2009 / Numer 7, s. 65 - 70
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Adam Chętnik - prekursor turystyki regionalnej na Kurpiowszczyźnie", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2009 / Numer 7", pages = "65 - 70" }
-
Small and Medium-Seized Enterprises (SME) Internationalizations. 71 - 78CZYSTY TEKST
Small and Medium-Seized Enterprises (SME) Internationalization, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2009 / Numer 7, s. 71 - 78
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Small and Medium-Seized Enterprises (SME) Internationalization", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2009 / Numer 7", pages = "71 - 78" }
-
Problem wdrożenia pełnego rachunku kosztów jakości w przedsiębiorstwie w opinii kadry menedżerskiejs. 79 - 85CZYSTY TEKST
Problem wdrożenia pełnego rachunku kosztów jakości w przedsiębiorstwie w opinii kadry menedżerskiej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2009 / Numer 7, s. 79 - 85
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Problem wdrożenia pełnego rachunku kosztów jakości w przedsiębiorstwie w opinii kadry menedżerskiej", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2009 / Numer 7", pages = "79 - 85" }
-
Роль мониторинга в организации эффективной работы сельскохозяйственных дорадчих служб в Украинеs. 87 - 95CZYSTY TEKST
Роль мониторинга в организации эффективной работы сельскохозяйственных дорадчих служб в Украине, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2009 / Numer 7, s. 87 - 95
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Роль мониторинга в организации эффективной работы сельскохозяйственных дорадчих служб в Украине", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2009 / Numer 7", pages = "87 - 95" }
-
Funkcjonowanie programu Szkoła Promocji Zdrowia w Ostrołęces. 96 - 120CZYSTY TEKST
Funkcjonowanie programu Szkoła Promocji Zdrowia w Ostrołęce, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2009 / Numer 7, s. 96 - 120
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Funkcjonowanie programu Szkoła Promocji Zdrowia w Ostrołęce", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2009 / Numer 7", pages = "96 - 120" }