-
Wybrane aspekty wykorzystania Internetu w promocji turystycznej państw europejskichs. 5 - 15CZYSTY TEKST
Jacek Borzyszkowski, Wybrane aspekty wykorzystania Internetu w promocji turystycznej państw europejskich, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 5 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Borzyszkowski", title = "Wybrane aspekty wykorzystania Internetu w promocji turystycznej państw europejskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "5 - 15" }
-
Rola Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznychs. 17 - 45CZYSTY TEKST
Jerzy Gospodarek, Rola Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 17 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Gospodarek", title = "Rola Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "17 - 45" }
-
Prawo do informacji turystycznej : wybrane problemys. 47 - 54CZYSTY TEKST
Piotr Gryszel, Prawo do informacji turystycznej : wybrane problemy, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 47 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Gryszel", title = "Prawo do informacji turystycznej : wybrane problemy", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "47 - 54" }
-
Kształtowanie partnerskich relacji między podmiotami turystycznymi w euroregionie Nysas. 55 - 68CZYSTY TEKST
Daria E. Jaremen, Andrzej Rapacz, Kształtowanie partnerskich relacji między podmiotami turystycznymi w euroregionie Nysa, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 55 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Daria E. Jaremen, Andrzej Rapacz", title = "Kształtowanie partnerskich relacji między podmiotami turystycznymi w euroregionie Nysa", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "55 - 68" }
-
Postmodernizm i model trwałej konsumpcji jako przesłanki zmian konsumpcji turystycznejs. 69 - 85CZYSTY TEKST
Maja Jedlińska, Postmodernizm i model trwałej konsumpcji jako przesłanki zmian konsumpcji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 69 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Maja Jedlińska", title = "Postmodernizm i model trwałej konsumpcji jako przesłanki zmian konsumpcji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "69 - 85" }
-
Finansowanie aktywności modernizacyjno-inwestycyjnej gospodarstw agroturystycznych i konwencjonalnychs. 87 - 101CZYSTY TEKST
Anna Jęczmyk, Jan Sikora, Finansowanie aktywności modernizacyjno-inwestycyjnej gospodarstw agroturystycznych i konwencjonalnych, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 87 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jęczmyk, Jan Sikora", title = "Finansowanie aktywności modernizacyjno-inwestycyjnej gospodarstw agroturystycznych i konwencjonalnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "87 - 101" }
-
Kwalimetria jako narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem turystycznyms. 103 - 119CZYSTY TEKST
Magdalena Kachniewska, Kwalimetria jako narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 103 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kachniewska", title = "Kwalimetria jako narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "103 - 119" }
-
Wybrane problemy finansowania polskich uzdrowisks. 121 - 131CZYSTY TEKST
Agnieszka Lewandowska, Wybrane problemy finansowania polskich uzdrowisk, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 121 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Lewandowska", title = "Wybrane problemy finansowania polskich uzdrowisk", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "121 - 131" }
-
Kapitał marki jako narzędzie marketingu usług uzdrowiskowychs. 133 - 142CZYSTY TEKST
Jacek Ławicki, Kapitał marki jako narzędzie marketingu usług uzdrowiskowych, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 133 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Ławicki", title = "Kapitał marki jako narzędzie marketingu usług uzdrowiskowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "133 - 142" }
-
Nowe tendencje w konsumpcji a turystykas. 143 - 158CZYSTY TEKST
Katarzyna Majchrzak, Nowe tendencje w konsumpcji a turystyka, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 143 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Majchrzak", title = "Nowe tendencje w konsumpcji a turystyka", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "143 - 158" }
-
Turystyka w działaniach samorządów województw pomorskiego i zachodniopomorskiegos. 159 - 180CZYSTY TEKST
Mirosław Marczak, Turystyka w działaniach samorządów województw pomorskiego i zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 159 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Marczak", title = "Turystyka w działaniach samorządów województw pomorskiego i zachodniopomorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "159 - 180" }
-
Znaczenie środowiska przyrodniczego jako determinanty ruchu turystycznego na przykładzie gminy Rewals. 181 - 196CZYSTY TEKST
Beata Meyer, Bożena Senkowska, Znaczenie środowiska przyrodniczego jako determinanty ruchu turystycznego na przykładzie gminy Rewal, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 181 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Meyer, Bożena Senkowska", title = "Znaczenie środowiska przyrodniczego jako determinanty ruchu turystycznego na przykładzie gminy Rewal", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "181 - 196" }
-
Rola i znaczenie regionalnych strategii turystycznych w rozwoju regionów w aspekcie stowarzyszenia z Unią Europejskąs. 197 - 211CZYSTY TEKST
Kazimierz Michałowski, Rola i znaczenie regionalnych strategii turystycznych w rozwoju regionów w aspekcie stowarzyszenia z Unią Europejską, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 197 - 211
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Michałowski", title = "Rola i znaczenie regionalnych strategii turystycznych w rozwoju regionów w aspekcie stowarzyszenia z Unią Europejską", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "197 - 211" }
-
Determinanty rozwoju funkcji turystycznej gmin nadmorskich województwa zachodniopomorskiegos. 213 - 226CZYSTY TEKST
Dawid Milewski, Determinanty rozwoju funkcji turystycznej gmin nadmorskich województwa zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 213 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Dawid Milewski", title = "Determinanty rozwoju funkcji turystycznej gmin nadmorskich województwa zachodniopomorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "213 - 226" }
-
System zarządzania jakością usług hotelarskichs. 227 - 244CZYSTY TEKST
Marcin Olkiewicz, System zarządzania jakością usług hotelarskich, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 227 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Olkiewicz", title = "System zarządzania jakością usług hotelarskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "227 - 244" }
-
Uwarunkowania lokalnej polityki turystycznej w gminie nadmorskiejs. 245 - 259CZYSTY TEKST
Aleksander Panasiuk, Daniel Szostak, Uwarunkowania lokalnej polityki turystycznej w gminie nadmorskiej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 245 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Panasiuk, Daniel Szostak", title = "Uwarunkowania lokalnej polityki turystycznej w gminie nadmorskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "245 - 259" }
-
Narzędzia promocji w przedsiębiorstwie hotelarskims. 261 - 272CZYSTY TEKST
Daniel Szostak, Narzędzia promocji w przedsiębiorstwie hotelarskim, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 261 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Szostak", title = "Narzędzia promocji w przedsiębiorstwie hotelarskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "261 - 272" }
-
Funkcjonowanie wybranych renomowanych hoteli w Polsces. 273 - 282CZYSTY TEKST
Aleksander Szwichtenberg, Funkcjonowanie wybranych renomowanych hoteli w Polsce, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 273 - 282
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Szwichtenberg", title = "Funkcjonowanie wybranych renomowanych hoteli w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "273 - 282" }
-
Analiza promocji małych miast nadbałtyckich za pomocą stron internetowychs. 283 - 292CZYSTY TEKST
Adam Pawlicz, Anna Tokarz, Analiza promocji małych miast nadbałtyckich za pomocą stron internetowych, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 283 - 292
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Pawlicz, Anna Tokarz", title = "Analiza promocji małych miast nadbałtyckich za pomocą stron internetowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "283 - 292" }
-
Turystyka wiejska jako czynnik rozwoju regionalnego na przykładzie województwa zachodniopomorskiegos. 293 - 305CZYSTY TEKST
Adam Pawlicz, Anna Tokarz, Turystyka wiejska jako czynnik rozwoju regionalnego na przykładzie województwa zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 293 - 305
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Pawlicz, Anna Tokarz", title = "Turystyka wiejska jako czynnik rozwoju regionalnego na przykładzie województwa zachodniopomorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "293 - 305" }
-
Możliwości rozwoju regionalnego systemu informacji turystycznej w świetle badań studentów kierunku turystyka i rekreacjas. 307 - 321CZYSTY TEKST
Romuald Ziółkowski, Możliwości rozwoju regionalnego systemu informacji turystycznej w świetle badań studentów kierunku turystyka i rekreacja, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 307 - 321
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Ziółkowski", title = "Możliwości rozwoju regionalnego systemu informacji turystycznej w świetle badań studentów kierunku turystyka i rekreacja", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "307 - 321" }
-
Partnerstwo publiczno-prywatne jako element zarządzania obszarami recepcji turystycznejs. 323 - 331CZYSTY TEKST
Patrycja Żegleń, Partnerstwo publiczno-prywatne jako element zarządzania obszarami recepcji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 323 - 331
BIBTEX@Article{ authors = " Patrycja Żegleń", title = "Partnerstwo publiczno-prywatne jako element zarządzania obszarami recepcji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "323 - 331" }