-
Wątek historyczny literatury popularnej dla ludu publikowanej przez Lwowski Komitet Wydawnictwa Dziełek Ludowych (1881-1920)s. 5 - 17CZYSTY TEKST
Wątek historyczny literatury popularnej dla ludu publikowanej przez Lwowski Komitet Wydawnictwa Dziełek Ludowych (1881-1920), Gospodarka Rynek Edukacja, 2012 / Tom 13 / Numer 3, s. 5 - 17
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wątek historyczny literatury popularnej dla ludu publikowanej przez Lwowski Komitet Wydawnictwa Dziełek Ludowych (1881-1920)", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 3", pages = "5 - 17" }
-
Prasowe dziennikarstwo wizualne – design, layout, typografias. 19 - 28CZYSTY TEKST
Prasowe dziennikarstwo wizualne – design, layout, typografia, Gospodarka Rynek Edukacja, 2012 / Tom 13 / Numer 3, s. 19 - 28
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Prasowe dziennikarstwo wizualne – design, layout, typografia", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 3", pages = "19 - 28" }
-
Analiza sektorowa jako podstawa budowy strategii wydawcy dziennikas. 29 - 36CZYSTY TEKST
Analiza sektorowa jako podstawa budowy strategii wydawcy dziennika, Gospodarka Rynek Edukacja, 2012 / Tom 13 / Numer 3, s. 29 - 36
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Analiza sektorowa jako podstawa budowy strategii wydawcy dziennika", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 3", pages = "29 - 36" }
-
Rola menedżera niższego szczebla zarządzania w procesie adaptacji podwładnychs. 37 - 43CZYSTY TEKST
Rola menedżera niższego szczebla zarządzania w procesie adaptacji podwładnych, Gospodarka Rynek Edukacja, 2012 / Tom 13 / Numer 3, s. 37 - 43
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Rola menedżera niższego szczebla zarządzania w procesie adaptacji podwładnych", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 3", pages = "37 - 43" }
-
Badanie zadowolenia studentów jako klientów przykładowej uczelnis. 45 - 50CZYSTY TEKST
Badanie zadowolenia studentów jako klientów przykładowej uczelni, Gospodarka Rynek Edukacja, 2012 / Tom 13 / Numer 3, s. 45 - 50
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Badanie zadowolenia studentów jako klientów przykładowej uczelni", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 3", pages = "45 - 50" }
-
Działania public relations w biurze podróży „Itaka”: kreowanie wizerunku firmy w turystyces. 51 - 55CZYSTY TEKST
Działania public relations w biurze podróży „Itaka”: kreowanie wizerunku firmy w turystyce, Gospodarka Rynek Edukacja, 2012 / Tom 13 / Numer 3, s. 51 - 55
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Działania public relations w biurze podróży „Itaka”: kreowanie wizerunku firmy w turystyce", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 3", pages = "51 - 55" }