-
Prasa nowosądecka– tradycja i współczesnośćs. 5 - 20CZYSTY TEKST
Prasa nowosądecka– tradycja i współczesność, Gospodarka Rynek Edukacja, 2013 / Tom 14 / Numer 4, s. 5 - 20
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Prasa nowosądecka– tradycja i współczesność", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 4", pages = "5 - 20" }
-
Typologia bloga jako formy opisu rzeczywistościs. 21 - 26CZYSTY TEKST
Typologia bloga jako formy opisu rzeczywistości, Gospodarka Rynek Edukacja, 2013 / Tom 14 / Numer 4, s. 21 - 26
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Typologia bloga jako formy opisu rzeczywistości", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 4", pages = "21 - 26" }
-
Siatka modułowa (GRID) w projektowaniu gazet i czasopism: zarys problematykis. 27 - 36CZYSTY TEKST
Siatka modułowa (GRID) w projektowaniu gazet i czasopism: zarys problematyki, Gospodarka Rynek Edukacja, 2013 / Tom 14 / Numer 4, s. 27 - 36
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Siatka modułowa (GRID) w projektowaniu gazet i czasopism: zarys problematyki", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 4", pages = "27 - 36" }
-
Marketing wewnętrzny w Bibliotece Akademickiej zorientowanej na czytelnikas. 37 - 43CZYSTY TEKST
Marketing wewnętrzny w Bibliotece Akademickiej zorientowanej na czytelnika, Gospodarka Rynek Edukacja, 2013 / Tom 14 / Numer 4, s. 37 - 43
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Marketing wewnętrzny w Bibliotece Akademickiej zorientowanej na czytelnika", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 4", pages = "37 - 43" }
-
Psychologiczne aspekty oceniania okresowego pracownikóws. 45 - 50CZYSTY TEKST
Psychologiczne aspekty oceniania okresowego pracowników, Gospodarka Rynek Edukacja, 2013 / Tom 14 / Numer 4, s. 45 - 50
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Psychologiczne aspekty oceniania okresowego pracowników", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 4", pages = "45 - 50" }
-
The exploitation of pleasure and arousal reactions in appetitive motivational schema in advertising: a case study of polish and english print advertisementss. 51 - 58CZYSTY TEKST
The exploitation of pleasure and arousal reactions in appetitive motivational schema in advertising: a case study of polish and english print advertisements, Gospodarka Rynek Edukacja, 2013 / Tom 14 / Numer 4, s. 51 - 58
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "The exploitation of pleasure and arousal reactions in appetitive motivational schema in advertising: a case study of polish and english print advertisements", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 4", pages = "51 - 58" }
-
Information technology as an instrument for supporting health-promoting attitudes and habits of youths. 59 - 64CZYSTY TEKST
Information technology as an instrument for supporting health-promoting attitudes and habits of youth, Gospodarka Rynek Edukacja, 2013 / Tom 14 / Numer 4, s. 59 - 64
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Information technology as an instrument for supporting health-promoting attitudes and habits of youth", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 4", pages = "59 - 64" }