-
Słowo wstępnes. 1CZYSTY TEKST
Słowo wstępne, Gospodarka Rynek Edukacja, 2001 / Numer 5, s. 1
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Słowo wstępne", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2001 / Numer 5", pages = "1" }
-
Przyczyny konkurencji między podmiotami gospodarczymi oraz proces tworzenia przewagi konkurencyjnejs. 2 - 3CZYSTY TEKST
Przyczyny konkurencji między podmiotami gospodarczymi oraz proces tworzenia przewagi konkurencyjnej, Gospodarka Rynek Edukacja, 2001 / Numer 5, s. 2 - 3
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Przyczyny konkurencji między podmiotami gospodarczymi oraz proces tworzenia przewagi konkurencyjnej", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2001 / Numer 5", pages = "2 - 3" }
-
Problemy zarządzania w ochronie zdrowia - konsekwencje wykorzystania określonych źródeł finansowanias. 4CZYSTY TEKST
Problemy zarządzania w ochronie zdrowia - konsekwencje wykorzystania określonych źródeł finansowania, Gospodarka Rynek Edukacja, 2001 / Numer 5, s. 4
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Problemy zarządzania w ochronie zdrowia - konsekwencje wykorzystania określonych źródeł finansowania", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2001 / Numer 5", pages = "4" }
-
Doświadczenia wybranych krajów Europy w rozwoju terenów wiejskichs. 5 - 8CZYSTY TEKST
Doświadczenia wybranych krajów Europy w rozwoju terenów wiejskich, Gospodarka Rynek Edukacja, 2001 / Numer 5, s. 5 - 8
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Doświadczenia wybranych krajów Europy w rozwoju terenów wiejskich", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2001 / Numer 5", pages = "5 - 8" }
-
Budowa korzystnych stosunków z prasą (press relations)s. 9 - 13CZYSTY TEKST
Budowa korzystnych stosunków z prasą (press relations), Gospodarka Rynek Edukacja, 2001 / Numer 5, s. 9 - 13
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Budowa korzystnych stosunków z prasą (press relations)", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2001 / Numer 5", pages = "9 - 13" }
-
Czy warto inwestować w edukację?s. 14 - 16CZYSTY TEKST
Czy warto inwestować w edukację?, Gospodarka Rynek Edukacja, 2001 / Numer 5, s. 14 - 16
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Czy warto inwestować w edukację?", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2001 / Numer 5", pages = "14 - 16" }
-
Kierunek wschód: niewykorzystane możliwości?s. 17 - 20CZYSTY TEKST
Kierunek wschód: niewykorzystane możliwości?, Gospodarka Rynek Edukacja, 2001 / Numer 5, s. 17 - 20
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Kierunek wschód: niewykorzystane możliwości?", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2001 / Numer 5", pages = "17 - 20" }
-
Budowanie lojalności pracownikas. 21 - 23CZYSTY TEKST
Budowanie lojalności pracownika, Gospodarka Rynek Edukacja, 2001 / Numer 5, s. 21 - 23
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Budowanie lojalności pracownika", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2001 / Numer 5", pages = "21 - 23" }
-
Działania promocyjne przedsiębiorstw jako wyraz koncepcji marketingowejs. 24 - 28CZYSTY TEKST
Działania promocyjne przedsiębiorstw jako wyraz koncepcji marketingowej, Gospodarka Rynek Edukacja, 2001 / Numer 5, s. 24 - 28
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Działania promocyjne przedsiębiorstw jako wyraz koncepcji marketingowej", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2001 / Numer 5", pages = "24 - 28" }
-
Franchising - marketingowa koncepcja rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsces. 29 - 32CZYSTY TEKST
Franchising - marketingowa koncepcja rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, Gospodarka Rynek Edukacja, 2001 / Numer 5, s. 29 - 32
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Franchising - marketingowa koncepcja rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2001 / Numer 5", pages = "29 - 32" }
-
Strategie promocji przedsiębiorstw handlowychs. 33 - 36CZYSTY TEKST
Strategie promocji przedsiębiorstw handlowych, Gospodarka Rynek Edukacja, 2001 / Numer 5, s. 33 - 36
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Strategie promocji przedsiębiorstw handlowych", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2001 / Numer 5", pages = "33 - 36" }
-
EURO - i co dalej?s. 37 - 41CZYSTY TEKST
EURO - i co dalej?, Gospodarka Rynek Edukacja, 2001 / Numer 5, s. 37 - 41
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "EURO - i co dalej?", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2001 / Numer 5", pages = "37 - 41" }
-
Finansowanie szkolnictwa wyższego - obowiązujące zasady i tendencje zmians. 42 - 46CZYSTY TEKST
Finansowanie szkolnictwa wyższego - obowiązujące zasady i tendencje zmian, Gospodarka Rynek Edukacja, 2001 / Numer 5, s. 42 - 46
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Finansowanie szkolnictwa wyższego - obowiązujące zasady i tendencje zmian", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2001 / Numer 5", pages = "42 - 46" }
-
Zarządzanie czynnikami wytwórczymis. 47 - 51CZYSTY TEKST
Zarządzanie czynnikami wytwórczymi, Gospodarka Rynek Edukacja, 2001 / Numer 5, s. 47 - 51
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Zarządzanie czynnikami wytwórczymi", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2001 / Numer 5", pages = "47 - 51" }
-
Zarządzanie w turystyce, a problemy kulturowe w kształceniu kadr dla przemysłu turystycznegos. 52 - 54CZYSTY TEKST
Zarządzanie w turystyce, a problemy kulturowe w kształceniu kadr dla przemysłu turystycznego, Gospodarka Rynek Edukacja, 2001 / Numer 5, s. 52 - 54
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Zarządzanie w turystyce, a problemy kulturowe w kształceniu kadr dla przemysłu turystycznego", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2001 / Numer 5", pages = "52 - 54" }
-
Globalizacja a zarządzanie metropoliami jako determinanta rozwoju społeczno-gospodarczego Polskis. 55 - 58CZYSTY TEKST
Globalizacja a zarządzanie metropoliami jako determinanta rozwoju społeczno-gospodarczego Polski, Gospodarka Rynek Edukacja, 2001 / Numer 5, s. 55 - 58
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Globalizacja a zarządzanie metropoliami jako determinanta rozwoju społeczno-gospodarczego Polski", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2001 / Numer 5", pages = "55 - 58" }
-
Szansę polskiego przemysłu mięsnego w świetle integracji z Unią Europejskąs. 59 - 60CZYSTY TEKST
Szansę polskiego przemysłu mięsnego w świetle integracji z Unią Europejską, Gospodarka Rynek Edukacja, 2001 / Numer 5, s. 59 - 60
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Szansę polskiego przemysłu mięsnego w świetle integracji z Unią Europejską", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2001 / Numer 5", pages = "59 - 60" }