-
CZYSTY TEKST
Tomasz Kalbarczyk, Nauka krytycznego myślenia, Analiza i Egzystencja, 2014 / Tom 25, s. 7 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Kalbarczyk", title = "Nauka krytycznego myślenia", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2014 / Tom 25", pages = "7 - 17" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Górniak-Kocikowska, Krytyczne myślenie a krytyczne słuchanie : przyczynek do dydaktyki filozofii, Analiza i Egzystencja, 2014 / Tom 25, s. 19 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Górniak-Kocikowska", title = "Krytyczne myślenie a krytyczne słuchanie : przyczynek do dydaktyki filozofii", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2014 / Tom 25", pages = "19 - 30" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Mazur, Koncepcja edukacji ironicznej, Analiza i Egzystencja, 2014 / Tom 25, s. 31 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Mazur", title = "Koncepcja edukacji ironicznej", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2014 / Tom 25", pages = "31 - 51" }
-
CZYSTY TEKST
Wanda Kamińska, Filozofia jako przedmiot scalający wiedzę szkolną, Analiza i Egzystencja, 2014 / Tom 25, s. 53 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Kamińska", title = "Filozofia jako przedmiot scalający wiedzę szkolną", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2014 / Tom 25", pages = "53 - 69" }
-
Edukacja etyczna zorientowana na współpracę w kontekście neoliberalnych transformacjis. 71 - 85CZYSTY TEKST
Danuta Anna Michałowska, Edukacja etyczna zorientowana na współpracę w kontekście neoliberalnych transformacji, Analiza i Egzystencja, 2014 / Tom 25, s. 71 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Anna Michałowska", title = "Edukacja etyczna zorientowana na współpracę w kontekście neoliberalnych transformacji", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2014 / Tom 25", pages = "71 - 85" }
-
O nauczaniu abstrakcyjnych pojęć filozoficznych w aspekcie statycznym i dynamicznyms. 87 - 97CZYSTY TEKST
Irena Trzcieniecka-Schneider, O nauczaniu abstrakcyjnych pojęć filozoficznych w aspekcie statycznym i dynamicznym, Analiza i Egzystencja, 2014 / Tom 25, s. 87 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Trzcieniecka-Schneider", title = "O nauczaniu abstrakcyjnych pojęć filozoficznych w aspekcie statycznym i dynamicznym", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2014 / Tom 25", pages = "87 - 97" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Łagodzka, Dyskusja dialogiczna – filozofia dzieciństwa i filozofia dorosłych, Analiza i Egzystencja, 2014 / Tom 25, s. 99 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Łagodzka", title = "Dyskusja dialogiczna – filozofia dzieciństwa i filozofia dorosłych", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2014 / Tom 25", pages = "99 - 123" }
-
CZYSTY TEKST
Aldona Pobojewska, Zajęcia warsztatowe z filozofii a relatywizm (sytuacjonizm) : część II, Analiza i Egzystencja, 2014 / Tom 25, s. 125 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Aldona Pobojewska", title = "Zajęcia warsztatowe z filozofii a relatywizm (sytuacjonizm) : część II", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2014 / Tom 25", pages = "125 - 145" }
-
CZYSTY TEKST
Krzysztof Kamiński, Nauczyciel (filozofii) na studiach pedagogicznych, Analiza i Egzystencja, 2014 / Tom 25, s. 147 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Kamiński", title = "Nauczyciel (filozofii) na studiach pedagogicznych", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2014 / Tom 25", pages = "147 - 158" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Kuczyńska, Sebastian Wachowiak, Interaktywna edukacja filozoficzna: Na Targowisku Ujawnień, Analiza i Egzystencja, 2014 / Tom 25, s. 159 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kuczyńska, Sebastian Wachowiak", title = "Interaktywna edukacja filozoficzna: Na Targowisku Ujawnień", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2014 / Tom 25", pages = "159 - 173" }
-
Filozofia i humanistyka w edukacji inżynieryjno-technicznej na przykładzie nanotechnologii : metody i zagadnienias. 175 - 187CZYSTY TEKST
Tomasz Stępień, Filozofia i humanistyka w edukacji inżynieryjno-technicznej na przykładzie nanotechnologii : metody i zagadnienia, Analiza i Egzystencja, 2014 / Tom 25, s. 175 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Stępień", title = "Filozofia i humanistyka w edukacji inżynieryjno-technicznej na przykładzie nanotechnologii : metody i zagadnienia", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2014 / Tom 25", pages = "175 - 187" }
-
CZYSTY TEKST
Krzysztof Śleziński, Tutoring metodą kształcenia filozoficznego w szkole średniej, Analiza i Egzystencja, 2014 / Tom 25, s. 189 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Śleziński", title = "Tutoring metodą kształcenia filozoficznego w szkole średniej", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2014 / Tom 25", pages = "189 - 206" }
-
CZYSTY TEKST
Zbigniew Zdunowski, Dydaktyki filozofii kłopoty z prawdą, Analiza i Egzystencja, 2014 / Tom 25, s. 207 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Zdunowski", title = "Dydaktyki filozofii kłopoty z prawdą", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2014 / Tom 25", pages = "207 - 228" }