-
Nierówność – problem możliwy do rozwiązania za sprawą edukacji?s. 5 - 13CZYSTY TEKST
Nierówność – problem możliwy do rozwiązania za sprawą edukacji?, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015 / Numer 2, s. 5 - 13
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Nierówność – problem możliwy do rozwiązania za sprawą edukacji?", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2015 / Numer 2", pages = "5 - 13" }
-
Filozoficzno-prawne aspekty uzasadnienia prawa do równości w edukacjis. 14 - 25CZYSTY TEKST
Filozoficzno-prawne aspekty uzasadnienia prawa do równości w edukacji, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015 / Numer 2, s. 14 - 25
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Filozoficzno-prawne aspekty uzasadnienia prawa do równości w edukacji", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2015 / Numer 2", pages = "14 - 25" }
-
Równi i równiejsi : kompetencja komunikacyjna i edukacyjne paradoksys. 26 - 48CZYSTY TEKST
Równi i równiejsi : kompetencja komunikacyjna i edukacyjne paradoksy, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015 / Numer 2, s. 26 - 48
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Równi i równiejsi : kompetencja komunikacyjna i edukacyjne paradoksy", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2015 / Numer 2", pages = "26 - 48" }
-
Propozycje projektowania zmian w stereotypowym postrzeganiu Romów w Polsce XXI wieku na przykładzie działalności Fundacji Integracji Społecznej PROMs. 49 - 65CZYSTY TEKST
Propozycje projektowania zmian w stereotypowym postrzeganiu Romów w Polsce XXI wieku na przykładzie działalności Fundacji Integracji Społecznej PROM, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015 / Numer 2, s. 49 - 65
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Propozycje projektowania zmian w stereotypowym postrzeganiu Romów w Polsce XXI wieku na przykładzie działalności Fundacji Integracji Społecznej PROM", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2015 / Numer 2", pages = "49 - 65" }
-
Patch Adams : od poczucia nierówności po rewolucję miłości w medycynie i edukacjis. 66 - 76CZYSTY TEKST
Patch Adams : od poczucia nierówności po rewolucję miłości w medycynie i edukacji, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015 / Numer 2, s. 66 - 76
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Patch Adams : od poczucia nierówności po rewolucję miłości w medycynie i edukacji", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2015 / Numer 2", pages = "66 - 76" }
-
"Przez trudy do gwiazd" : Inkluzja i różnorodność w edukacjis. 77 - 87CZYSTY TEKST
"Przez trudy do gwiazd" : Inkluzja i różnorodność w edukacji, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015 / Numer 2, s. 77 - 87
BIBTEX@Article{ authors = "", title = ""Przez trudy do gwiazd" : Inkluzja i różnorodność w edukacji", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2015 / Numer 2", pages = "77 - 87" }
-
(Nie)równości kulturowe – kilka refleksji dydaktycznych w obliczu tradycji i zmianys. 88 - 100CZYSTY TEKST
(Nie)równości kulturowe – kilka refleksji dydaktycznych w obliczu tradycji i zmiany, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015 / Numer 2, s. 88 - 100
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "(Nie)równości kulturowe – kilka refleksji dydaktycznych w obliczu tradycji i zmiany", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2015 / Numer 2", pages = "88 - 100" }
-
Nie(równość) szans edukacyjnych uczniów cudzoziemskich w polskiej szkole – komunikat z badańs. 101 - 117CZYSTY TEKST
Nie(równość) szans edukacyjnych uczniów cudzoziemskich w polskiej szkole – komunikat z badań, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015 / Numer 2, s. 101 - 117
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Nie(równość) szans edukacyjnych uczniów cudzoziemskich w polskiej szkole – komunikat z badań", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2015 / Numer 2", pages = "101 - 117" }
-
Wiedza i aktywność nauczycieli na rzecz wyrównywania szans edukacyjnych uczniów szkół wiejskichs. 118 - 133CZYSTY TEKST
Wiedza i aktywność nauczycieli na rzecz wyrównywania szans edukacyjnych uczniów szkół wiejskich, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015 / Numer 2, s. 118 - 133
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wiedza i aktywność nauczycieli na rzecz wyrównywania szans edukacyjnych uczniów szkół wiejskich", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2015 / Numer 2", pages = "118 - 133" }
-
Refleksje z tutorskiego spotkanias. 134 - 142CZYSTY TEKST
Refleksje z tutorskiego spotkania, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015 / Numer 2, s. 134 - 142
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Refleksje z tutorskiego spotkania", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2015 / Numer 2", pages = "134 - 142" }
-
"Style konsumpcji polskiej klasy wyższej", Łukasz Goryszewski, Kraków 2014 : [recenzja]s. 143 - 148CZYSTY TEKST
"Style konsumpcji polskiej klasy wyższej", Łukasz Goryszewski, Kraków 2014 : [recenzja], Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015 / Numer 2, s. 143 - 148
BIBTEX@Article{ authors = "", title = ""Style konsumpcji polskiej klasy wyższej", Łukasz Goryszewski, Kraków 2014 : [recenzja]", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2015 / Numer 2", pages = "143 - 148" }
-
O konferencji „Sto pytań o kreatywność”, czyli dlaczego warto angażować studentów w działania naukowe i organizacyjnes. 149 - 156CZYSTY TEKST
O konferencji „Sto pytań o kreatywność”, czyli dlaczego warto angażować studentów w działania naukowe i organizacyjne, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015 / Numer 2, s. 149 - 156
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "O konferencji „Sto pytań o kreatywność”, czyli dlaczego warto angażować studentów w działania naukowe i organizacyjne", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2015 / Numer 2", pages = "149 - 156" }