-
Tematyka Zagłady na lekcjach polskiego – szansa budowania otwartościs. 239 - 251CZYSTY TEKST
Ewa Jaskółowa, Tematyka Zagłady na lekcjach polskiego – szansa budowania otwartości , Postscriptum Polonistyczne, 2018 / Numer 2(22), s. 239 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jaskółowa", title = "Tematyka Zagłady na lekcjach polskiego – szansa budowania otwartości ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2018 / Numer 2(22)", pages = "239 - 251" }
-
Nauczanie dzieci języków obcych w kontekście akwizycji pierwszego językas. 13 - 24CZYSTY TEKST
Piotr Garncarek, Nauczanie dzieci języków obcych w kontekście akwizycji pierwszego języka, Postscriptum Polonistyczne, 2018 / Numer 2(22), s. 13 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Garncarek", title = "Nauczanie dzieci języków obcych w kontekście akwizycji pierwszego języka", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2018 / Numer 2(22)", pages = "13 - 24" }
-
(Bardzo) wczesne nauczanie języków obcych. Kilka uwag na temat celów, możliwości i metodykis. 25 - 36CZYSTY TEKST
Joanna Rokita-Jaśkow, (Bardzo) wczesne nauczanie języków obcych. Kilka uwag na temat celów, możliwości i metodyki, Postscriptum Polonistyczne, 2018 / Numer 2(22), s. 25 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Rokita-Jaśkow", title = "(Bardzo) wczesne nauczanie języków obcych. Kilka uwag na temat celów, możliwości i metodyki", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2018 / Numer 2(22)", pages = "25 - 36" }
-
Typ rodziny a polskość dzieci za granicąs. 37 - 50CZYSTY TEKST
Ewa Lipińska, Typ rodziny a polskość dzieci za granicą, Postscriptum Polonistyczne, 2018 / Numer 2(22), s. 37 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Lipińska", title = "Typ rodziny a polskość dzieci za granicą", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2018 / Numer 2(22)", pages = "37 - 50" }
-
Dziecko dwujęzyczne jako uczeń o specjalnych potrzebach edukacyjnych : Słownik dziecka dwujęzycznego – studium przypadkus. 51 - 67CZYSTY TEKST
Barbara Kyrc, Dziecko dwujęzyczne jako uczeń o specjalnych potrzebach edukacyjnych : Słownik dziecka dwujęzycznego – studium przypadku, Postscriptum Polonistyczne, 2018 / Numer 2(22), s. 51 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Kyrc", title = "Dziecko dwujęzyczne jako uczeń o specjalnych potrzebach edukacyjnych : Słownik dziecka dwujęzycznego – studium przypadku", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2018 / Numer 2(22)", pages = "51 - 67" }
-
Bezobrazkowe badanie poziomu rozwoju kompetencji narracyjnej u dzieci jedno- i dwujęzycznychs. 69 - 81CZYSTY TEKST
Aneta Nott-Bower, Bezobrazkowe badanie poziomu rozwoju kompetencji narracyjnej u dzieci jedno- i dwujęzycznych, Postscriptum Polonistyczne, 2018 / Numer 2(22), s. 69 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Nott-Bower", title = "Bezobrazkowe badanie poziomu rozwoju kompetencji narracyjnej u dzieci jedno- i dwujęzycznych", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2018 / Numer 2(22)", pages = "69 - 81" }
-
Od zabawy słowem do czytania poezji : Holistyczne podejście do nauki języka polskiego jako odziedziczonego/drugiego wśród dzieci w wieku 5–9 lats. 85 - 100CZYSTY TEKST
Małgorzata Małyska, Od zabawy słowem do czytania poezji : Holistyczne podejście do nauki języka polskiego jako odziedziczonego/drugiego wśród dzieci w wieku 5–9 lat, Postscriptum Polonistyczne, 2018 / Numer 2(22), s. 85 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Małyska", title = "Od zabawy słowem do czytania poezji : Holistyczne podejście do nauki języka polskiego jako odziedziczonego/drugiego wśród dzieci w wieku 5–9 lat", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2018 / Numer 2(22)", pages = "85 - 100" }
-
Kompetencja tekstotwórcza w języku odziedziczonym, czyli o kreacji i zabawie w procesie tworzenia tekstóws. 101 - 119CZYSTY TEKST
Bernadeta Niesporek-Szamburska, Kompetencja tekstotwórcza w języku odziedziczonym, czyli o kreacji i zabawie w procesie tworzenia tekstów, Postscriptum Polonistyczne, 2018 / Numer 2(22), s. 101 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Bernadeta Niesporek-Szamburska", title = "Kompetencja tekstotwórcza w języku odziedziczonym, czyli o kreacji i zabawie w procesie tworzenia tekstów", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2018 / Numer 2(22)", pages = "101 - 119" }
-
Zoo Jana Brzechwy a uczenie dzieci języka polskiego jako odziedziczonegos. 121 - 135CZYSTY TEKST
Maria Wacławek, Zoo Jana Brzechwy a uczenie dzieci języka polskiego jako odziedziczonego, Postscriptum Polonistyczne, 2018 / Numer 2(22), s. 121 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Wacławek", title = "Zoo Jana Brzechwy a uczenie dzieci języka polskiego jako odziedziczonego", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2018 / Numer 2(22)", pages = "121 - 135" }
-
Język szkolnej edukacji w perspektywie glottodydaktycznej : zarys problematykis. 139 - 156CZYSTY TEKST
Anna Seretny, Język szkolnej edukacji w perspektywie glottodydaktycznej : zarys problematyki, Postscriptum Polonistyczne, 2018 / Numer 2(22), s. 139 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Seretny", title = "Język szkolnej edukacji w perspektywie glottodydaktycznej : zarys problematyki", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2018 / Numer 2(22)", pages = "139 - 156" }
-
Psychologiczne aspekty pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnyms. 157 - 169CZYSTY TEKST
Paulina Szydłowska, Dagmara Durlik, Psychologiczne aspekty pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, Postscriptum Polonistyczne, 2018 / Numer 2(22), s. 157 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Szydłowska, Dagmara Durlik", title = "Psychologiczne aspekty pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2018 / Numer 2(22)", pages = "157 - 169" }
-
Język edukacji szkolnej w integracyjnym modelu wsparcia ucznia z doświadczeniem migracji w rodzinies. 171 - 186CZYSTY TEKST
Małgorzata Pamuła-Behrens, Język edukacji szkolnej w integracyjnym modelu wsparcia ucznia z doświadczeniem migracji w rodzinie, Postscriptum Polonistyczne, 2018 / Numer 2(22), s. 171 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Pamuła-Behrens", title = "Język edukacji szkolnej w integracyjnym modelu wsparcia ucznia z doświadczeniem migracji w rodzinie", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2018 / Numer 2(22)", pages = "171 - 186" }
-
Uczniowie cudzoziemscy w polskim systemie edukacyjnym : doświadczenia śląskich szkół z perspektywy osób przyjmowanych i środowiska przyjmującegos. 187 - 203CZYSTY TEKST
Wioletta Hajduk-Gawron, Uczniowie cudzoziemscy w polskim systemie edukacyjnym : doświadczenia śląskich szkół z perspektywy osób przyjmowanych i środowiska przyjmującego, Postscriptum Polonistyczne, 2018 / Numer 2(22), s. 187 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Hajduk-Gawron", title = "Uczniowie cudzoziemscy w polskim systemie edukacyjnym : doświadczenia śląskich szkół z perspektywy osób przyjmowanych i środowiska przyjmującego", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2018 / Numer 2(22)", pages = "187 - 203" }
-
O uchodźcach z Grecji (i nie tylko) na lekcji we współczesnej szkole – „Nowe życie. Jak Polacy pomogli uchodźcom z Grecji” Dionisiosa Sturisas. 207 - 223CZYSTY TEKST
Magdalena Ochwat, O uchodźcach z Grecji (i nie tylko) na lekcji we współczesnej szkole – „Nowe życie. Jak Polacy pomogli uchodźcom z Grecji” Dionisiosa Sturisa , Postscriptum Polonistyczne, 2018 / Numer 2(22), s. 207 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ochwat", title = "O uchodźcach z Grecji (i nie tylko) na lekcji we współczesnej szkole – „Nowe życie. Jak Polacy pomogli uchodźcom z Grecji” Dionisiosa Sturisa ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2018 / Numer 2(22)", pages = "207 - 223" }
-
„Zebra”, „Opowieści spod oliwnego drzewa” i „Bahar znaczy wiosna” jako nowe propozycje lekturowe o wielokulturowościs. 225 - 238CZYSTY TEKST
Lucyna Sadzikowska, „Zebra”, „Opowieści spod oliwnego drzewa” i „Bahar znaczy wiosna” jako nowe propozycje lekturowe o wielokulturowości, Postscriptum Polonistyczne, 2018 / Numer 2(22), s. 225 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Sadzikowska", title = "„Zebra”, „Opowieści spod oliwnego drzewa” i „Bahar znaczy wiosna” jako nowe propozycje lekturowe o wielokulturowości", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2018 / Numer 2(22)", pages = "225 - 238" }
-
Edukacja/Migracja,czyli zamierzony ryms. 255 - 264CZYSTY TEKST
Małgorzata Wójcik-Dudek, Edukacja/Migracja,czyli zamierzony rym, Postscriptum Polonistyczne, 2018 / Numer 2(22), s. 255 - 264
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Wójcik-Dudek", title = "Edukacja/Migracja,czyli zamierzony rym", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2018 / Numer 2(22)", pages = "255 - 264" }
-
O ekspertyzie nt. promocji i uczenia języka polskiego w świecies. 265 - 272CZYSTY TEKST
Agnieszka Tambor, O ekspertyzie nt. promocji i uczenia języka polskiego w świecie, Postscriptum Polonistyczne, 2018 / Numer 2(22), s. 265 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Tambor", title = "O ekspertyzie nt. promocji i uczenia języka polskiego w świecie", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2018 / Numer 2(22)", pages = "265 - 272" }
-
Noty o autorachs. 273 - 278CZYSTY TEKST
Noty o autorach, Postscriptum Polonistyczne, 2018 / Numer 2(22), s. 273 - 278
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Noty o autorach", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2018 / Numer 2(22)", pages = "273 - 278" }