-
Wstęp : Wszystko jest kolekcją : Osieki - kłopotliwa kolekcja?s. 9 - 13CZYSTY TEKST
Anna Maria Leśniewska, Wstęp : Wszystko jest kolekcją : Osieki - kłopotliwa kolekcja? , Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 9 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Maria Leśniewska", title = "Wstęp : Wszystko jest kolekcją : Osieki - kłopotliwa kolekcja? ", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "9 - 13" }
-
Muzeum Sztuki Nowoczesnej według założeń Mariana Boguszas. 15 - 27CZYSTY TEKST
Janusz Zagrodzki, Muzeum Sztuki Nowoczesnej według założeń Mariana Bogusza , Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 15 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zagrodzki", title = "Muzeum Sztuki Nowoczesnej według założeń Mariana Bogusza ", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "15 - 27" }
-
Plenery w Osiekach i granice nowoczesnego obrazus. 29 - 35CZYSTY TEKST
Marcin Lachowski, Plenery w Osiekach i granice nowoczesnego obrazu , Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 29 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Lachowski", title = "Plenery w Osiekach i granice nowoczesnego obrazu ", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "29 - 35" }
-
Linia, czyli co łączy nurty awangardy polskiejs. 37 - 44CZYSTY TEKST
Łukasz Guzek, Linia, czyli co łączy nurty awangardy polskiej , Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 37 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Guzek", title = "Linia, czyli co łączy nurty awangardy polskiej ", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "37 - 44" }
-
Wspólnota wyobraźni jako "dyssensus" : VIII Spotkanie Artystów i Teoretyków Sztuki Świdwin/Osieki (1970)s. 47 - 56CZYSTY TEKST
Luiza Nader, Wspólnota wyobraźni jako "dyssensus" : VIII Spotkanie Artystów i Teoretyków Sztuki Świdwin/Osieki (1970) , Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 47 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Luiza Nader", title = "Wspólnota wyobraźni jako "dyssensus" : VIII Spotkanie Artystów i Teoretyków Sztuki Świdwin/Osieki (1970) ", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "47 - 56" }
-
Przekształcanie Porządku : Osiecka performatyzacja sztuki według Jana Dobkowskiegos. 59 - 72CZYSTY TEKST
Anna Maria Leśniewska, Przekształcanie Porządku : Osiecka performatyzacja sztuki według Jana Dobkowskiego , Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 59 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Maria Leśniewska", title = "Przekształcanie Porządku : Osiecka performatyzacja sztuki według Jana Dobkowskiego ", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "59 - 72" }
-
Ekspozycje: „Koszalińskie plenery 1963–1968” w Centralnym Biurze Wystaw Artystycznychs. 75 - 92CZYSTY TEKST
Gabriela Świtek, Ekspozycje: „Koszalińskie plenery 1963–1968” w Centralnym Biurze Wystaw Artystycznych , Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 75 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Świtek", title = "Ekspozycje: „Koszalińskie plenery 1963–1968” w Centralnym Biurze Wystaw Artystycznych ", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "75 - 92" }
-
Mała Utopia Awangardy : „Kolekcja Studio” i „Kolekcja Osiecka” jako Lokalne Zawiązki Muzeów Sztuki Współczesnejs. 95 - 109CZYSTY TEKST
Dorota Jarecka, Mała Utopia Awangardy : „Kolekcja Studio” i „Kolekcja Osiecka” jako Lokalne Zawiązki Muzeów Sztuki Współczesnej, Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 95 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Jarecka", title = "Mała Utopia Awangardy : „Kolekcja Studio” i „Kolekcja Osiecka” jako Lokalne Zawiązki Muzeów Sztuki Współczesnej", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "95 - 109" }
-
Dialektyka Gestu : Dar Galerii Sztuki Nowoczesnej Krzywe Koło dla Muzeum w Koszalinie w zbiorach Muzeum Pomorza Środkowego w Słupskus. 111 - 131CZYSTY TEKST
Elżbieta Kal, Dialektyka Gestu : Dar Galerii Sztuki Nowoczesnej Krzywe Koło dla Muzeum w Koszalinie w zbiorach Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku , Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 111 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Kal", title = "Dialektyka Gestu : Dar Galerii Sztuki Nowoczesnej Krzywe Koło dla Muzeum w Koszalinie w zbiorach Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku ", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "111 - 131" }
-
Spotkania w Osiekach – sztuka, dokumentacja i refleksje po latachs. 133 - 141CZYSTY TEKST
Ewa Kowalska, Walentyna Orłowska, Spotkania w Osiekach – sztuka, dokumentacja i refleksje po latach , Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 133 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kowalska, Walentyna Orłowska", title = "Spotkania w Osiekach – sztuka, dokumentacja i refleksje po latach ", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "133 - 141" }
-
Już po Osiekach?s. 143 - 152CZYSTY TEKST
Wojciech Ciesielski, Już po Osiekach? , Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 143 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Ciesielski", title = "Już po Osiekach? ", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "143 - 152" }
-
Jerzy Fedorowicz: rytm życia, rytm czasu, rytm sztukis. 155 - 167CZYSTY TEKST
Agnieszka Popiel, Jerzy Fedorowicz: rytm życia, rytm czasu, rytm sztuki , Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 155 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Popiel", title = "Jerzy Fedorowicz: rytm życia, rytm czasu, rytm sztuki ", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "155 - 167" }
-
Ontroduction : Everything is a Collection : Osieki - a Troublesome Heritage?s. 169 - 178CZYSTY TEKST
Anna Maria Leśniewska, Ontroduction : Everything is a Collection : Osieki - a Troublesome Heritage?, Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 169 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Maria Leśniewska", title = "Ontroduction : Everything is a Collection : Osieki - a Troublesome Heritage?", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "169 - 178" }
-
"Panoramiczny Happening Morski" – dziśs. 180 - 183CZYSTY TEKST
Anka Ptaszkowska, "Panoramiczny Happening Morski" – dziś , Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 180 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Anka Ptaszkowska", title = ""Panoramiczny Happening Morski" – dziś ", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "180 - 183" }
-
"Sztuka jako gest prywatny"s. 184 - 185CZYSTY TEKST
Elżbieta Kalinowska, "Sztuka jako gest prywatny", Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 184 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Kalinowska", title = ""Sztuka jako gest prywatny"", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "184 - 185" }
-
Rozmowa Anny Marii Leśniewskiej przeprowadzona z Wojciechem Krzywobłockim, Warszawa, 5 maja 2018s. 186CZYSTY TEKST
Wojciech Krzywobłocki, Anna Maria Leśniewska, Rozmowa Anny Marii Leśniewskiej przeprowadzona z Wojciechem Krzywobłockim, Warszawa, 5 maja 2018, Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 186
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Krzywobłocki, Anna Maria Leśniewska", title = "Rozmowa Anny Marii Leśniewskiej przeprowadzona z Wojciechem Krzywobłockim, Warszawa, 5 maja 2018", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "186" }
-
Dokumentacja działań podczas plenerów w Osiekachs. 187 - 199CZYSTY TEKST
Andrzej Pierzgalski, Jerzy Treliński, Dokumentacja działań podczas plenerów w Osiekach, Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 187 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Pierzgalski, Jerzy Treliński", title = "Dokumentacja działań podczas plenerów w Osiekach", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "187 - 199" }
-
Rozmowa Łukasza Guzka przeprowadzona z Marianem Zającem, Gdańsk, maj 2018s. 200 - 201CZYSTY TEKST
Łukasz Guzek, Marian Zając, Rozmowa Łukasza Guzka przeprowadzona z Marianem Zającem, Gdańsk, maj 2018, Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 200 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Guzek, Marian Zając", title = "Rozmowa Łukasza Guzka przeprowadzona z Marianem Zającem, Gdańsk, maj 2018", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "200 - 201" }
-
Wstęp : Nurt dokumentalny w polskiej sztuce współczesnejs. 204 - 205CZYSTY TEKST
Ewelina Wejbert-Wąsiewicz, Emilia Zimnica-Kuzioła, Wstęp : Nurt dokumentalny w polskiej sztuce współczesnej, Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 204 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Wejbert-Wąsiewicz, Emilia Zimnica-Kuzioła", title = "Wstęp : Nurt dokumentalny w polskiej sztuce współczesnej", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "204 - 205" }
-
Performing Memory : Between Document and Participations. 207 - 215CZYSTY TEKST
Katarzyna Niziołek, Performing Memory : Between Document and Participation, Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 207 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Niziołek", title = "Performing Memory : Between Document and Participation", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "207 - 215" }
-
, Pomiędzy prywatnym a publicznym : na granicy teatru, performance i sztuki (dla) miejscas. 217 - 239CZYSTY TEKST
Patrycja Terciak, , Pomiędzy prywatnym a publicznym : na granicy teatru, performance i sztuki (dla) miejsca , Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 217 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Patrycja Terciak", title = ", Pomiędzy prywatnym a publicznym : na granicy teatru, performance i sztuki (dla) miejsca ", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "217 - 239" }
-
Spektakl „Zakonnice odchodzą po cichu „ jako przykład tendencji demaskatorskich w polskim teatrze dokumentalnyms. 241 - 247CZYSTY TEKST
Emilia Zimnica-Kuzioła, Spektakl „Zakonnice odchodzą po cichu „ jako przykład tendencji demaskatorskich w polskim teatrze dokumentalnym , Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 241 - 247
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Zimnica-Kuzioła", title = "Spektakl „Zakonnice odchodzą po cichu „ jako przykład tendencji demaskatorskich w polskim teatrze dokumentalnym ", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "241 - 247" }
-
Performowanie pamięci we współczesnym teatrze (nie tylko dokumentalnym)s. 249 - 257CZYSTY TEKST
Joanna Puzyna-Chojka, Performowanie pamięci we współczesnym teatrze (nie tylko dokumentalnym) , Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 249 - 257
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Puzyna-Chojka", title = "Performowanie pamięci we współczesnym teatrze (nie tylko dokumentalnym) ", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "249 - 257" }
-
Problematyka niechcianej ciąży i aborcji w filmie polskim: ideologia, polityka, rzeczywistośćs. 259 - 272CZYSTY TEKST
Ewelina Wejbert-Wąsiewicz, Problematyka niechcianej ciąży i aborcji w filmie polskim: ideologia, polityka, rzeczywistość, Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 259 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Wejbert-Wąsiewicz", title = "Problematyka niechcianej ciąży i aborcji w filmie polskim: ideologia, polityka, rzeczywistość", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "259 - 272" }
-
Tęsknię więc jestem, o zachowywaniu pamięci : na przykładzie „Miasteczka Bełz”s. 275 - 284CZYSTY TEKST
Izolda Kiec, Tęsknię więc jestem, o zachowywaniu pamięci : na przykładzie „Miasteczka Bełz”, Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 275 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Izolda Kiec", title = "Tęsknię więc jestem, o zachowywaniu pamięci : na przykładzie „Miasteczka Bełz”", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "275 - 284" }
-
Introduction : Documentary Trend in Polish Contemporary Arts. 287 - 290CZYSTY TEKST
Ewelina Wejbert-Wąsiewicz, Emilia Zimnica-Kuzioła, Introduction : Documentary Trend in Polish Contemporary Art, Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 287 - 290
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Wejbert-Wąsiewicz, Emilia Zimnica-Kuzioła", title = "Introduction : Documentary Trend in Polish Contemporary Art", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "287 - 290" }
-
"Colour in Contextual Play"s. 294 - 299CZYSTY TEKST
Łukasz Guzek, "Colour in Contextual Play", Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 294 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Guzek", title = ""Colour in Contextual Play"", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "294 - 299" }
-
Galeria im. Andrzeja Pierzgalskiego : Dokumnenty artystów 1 = Pierzgalski Gallery : Artists’ Documents 1 = Galerie dédiée à Andrzej Pierzgalski : Documents d’Artistes 1s. 302 - 303CZYSTY TEKST
Galeria im. Andrzeja Pierzgalskiego : Dokumnenty artystów 1 = Pierzgalski Gallery : Artists’ Documents 1 = Galerie dédiée à Andrzej Pierzgalski : Documents d’Artistes 1, Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 302 - 303
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Galeria im. Andrzeja Pierzgalskiego : Dokumnenty artystów 1 = Pierzgalski Gallery : Artists’ Documents 1 = Galerie dédiée à Andrzej Pierzgalski : Documents d’Artistes 1", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "302 - 303" }
-
Archiwa Lefevre Jean Claude’as. 305 - 353CZYSTY TEKST
Leszek Brogowski, Archiwa Lefevre Jean Claude’a , Sztuka i Dokumentacja, 2018 / Numer 18, s. 305 - 353
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Brogowski", title = "Archiwa Lefevre Jean Claude’a ", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2018 / Numer 18", pages = "305 - 353" }