-
INVALIDCZYSTY TEKST
INVALID, Podstawy Edukacji, 2016 / Tom 9, s.
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "INVALID", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2016 / Tom 9", pages = "" }
-
Od Redakcji : Podstawy edukacji : zrównoważony rozwójs. 7 - 8CZYSTY TEKST
Agnieszka Kozerska, Od Redakcji : Podstawy edukacji : zrównoważony rozwój , Podstawy Edukacji, 2016 / Tom 9, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kozerska", title = "Od Redakcji : Podstawy edukacji : zrównoważony rozwój ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2016 / Tom 9", pages = "7 - 8" }
-
Idea zrównoważonego rozwoju w sferze edukacji globalnej i kulturalnejs. 11 - 23CZYSTY TEKST
Tomasz Tadeusz Brzozowski, Idea zrównoważonego rozwoju w sferze edukacji globalnej i kulturalnej , Podstawy Edukacji, 2016 / Tom 9, s. 11 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Tadeusz Brzozowski", title = "Idea zrównoważonego rozwoju w sferze edukacji globalnej i kulturalnej ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2016 / Tom 9", pages = "11 - 23" }
-
Przypadek Polski : od modernizacji imitacyjnej do zrównoważonego rozwoju?s. 25 - 63CZYSTY TEKST
Jacek Malikowski, Przypadek Polski : od modernizacji imitacyjnej do zrównoważonego rozwoju? , Podstawy Edukacji, 2016 / Tom 9, s. 25 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Malikowski", title = "Przypadek Polski : od modernizacji imitacyjnej do zrównoważonego rozwoju? ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2016 / Tom 9", pages = "25 - 63" }
-
Psychologia a buddyzm : czego psycholodzy mogą się nauczyć od buddystów a buddyści od psychologów?s. 65 - 80CZYSTY TEKST
Jacek Sieradzan, Psychologia a buddyzm : czego psycholodzy mogą się nauczyć od buddystów a buddyści od psychologów? , Podstawy Edukacji, 2016 / Tom 9, s. 65 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Sieradzan", title = "Psychologia a buddyzm : czego psycholodzy mogą się nauczyć od buddystów a buddyści od psychologów? ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2016 / Tom 9", pages = "65 - 80" }
-
Model uczenia się w okresie późnej dorosłościs. 81 - 95CZYSTY TEKST
Agnieszka Kozerska, Model uczenia się w okresie późnej dorosłości , Podstawy Edukacji, 2016 / Tom 9, s. 81 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kozerska", title = "Model uczenia się w okresie późnej dorosłości ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2016 / Tom 9", pages = "81 - 95" }
-
Dryfujemy w stronę niezrównoważonego rozwojus. 97 - 111CZYSTY TEKST
Maria Janukowicz, Dryfujemy w stronę niezrównoważonego rozwoju , Podstawy Edukacji, 2016 / Tom 9, s. 97 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Janukowicz", title = "Dryfujemy w stronę niezrównoważonego rozwoju ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2016 / Tom 9", pages = "97 - 111" }
-
Nowe koncepcje i modele całożyciowego poradnictwa kariery : możliwości i ograniczenias. 113 - 122CZYSTY TEKST
Jolanta Lenart, Nowe koncepcje i modele całożyciowego poradnictwa kariery : możliwości i ograniczenia , Podstawy Edukacji, 2016 / Tom 9, s. 113 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Lenart", title = "Nowe koncepcje i modele całożyciowego poradnictwa kariery : możliwości i ograniczenia ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2016 / Tom 9", pages = "113 - 122" }
-
Rockowe narracje przestrzenią odkrywania i rozumienia samego siebie : ku zrównoważonemu rozwojowis. 125 - 151CZYSTY TEKST
Monika Adamska-Staroń, Rockowe narracje przestrzenią odkrywania i rozumienia samego siebie : ku zrównoważonemu rozwojowi , Podstawy Edukacji, 2016 / Tom 9, s. 125 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Adamska-Staroń", title = "Rockowe narracje przestrzenią odkrywania i rozumienia samego siebie : ku zrównoważonemu rozwojowi ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2016 / Tom 9", pages = "125 - 151" }
-
Edukacja dla zrównoważonego rozwoju (EZR) w opinii nauczycieli klas 1-3s. 153 - 162CZYSTY TEKST
Izabela Bieńkowska, Edukacja dla zrównoważonego rozwoju (EZR) w opinii nauczycieli klas 1-3 , Podstawy Edukacji, 2016 / Tom 9, s. 153 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Bieńkowska", title = "Edukacja dla zrównoważonego rozwoju (EZR) w opinii nauczycieli klas 1-3 ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2016 / Tom 9", pages = "153 - 162" }
-
Modele kształcenia w e-learningu akademickim w edukacji zrównoważonego rozwojus. 163 - 182CZYSTY TEKST
Wioletta Sołtysiak, Modele kształcenia w e-learningu akademickim w edukacji zrównoważonego rozwoju , Podstawy Edukacji, 2016 / Tom 9, s. 163 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Sołtysiak", title = "Modele kształcenia w e-learningu akademickim w edukacji zrównoważonego rozwoju ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2016 / Tom 9", pages = "163 - 182" }
-
«Digital divide» jako bariera w realizowaniu rozwoju zrównoważonegos. 183 - 198CZYSTY TEKST
Anna Pawiak, «Digital divide» jako bariera w realizowaniu rozwoju zrównoważonego , Podstawy Edukacji, 2016 / Tom 9, s. 183 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pawiak", title = "«Digital divide» jako bariera w realizowaniu rozwoju zrównoważonego ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2016 / Tom 9", pages = "183 - 198" }
-
Konsumpcjonizm wśród młodzieży akademickiej - zagrożenie dla idei zrównoważonego rozwoju w warunkach polskich?s. 199 - 211CZYSTY TEKST
Mateusz Marciniak, Konsumpcjonizm wśród młodzieży akademickiej - zagrożenie dla idei zrównoważonego rozwoju w warunkach polskich?, Podstawy Edukacji, 2016 / Tom 9, s. 199 - 211
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Marciniak", title = "Konsumpcjonizm wśród młodzieży akademickiej - zagrożenie dla idei zrównoważonego rozwoju w warunkach polskich?", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2016 / Tom 9", pages = "199 - 211" }
-
Instytucje kultury w procesie edukacyjnym dzieci i młodzieży w latach 1990-2015 : wprowadzenie do zagadnienias. 213 - 221CZYSTY TEKST
Zbigniew Lenart, Instytucje kultury w procesie edukacyjnym dzieci i młodzieży w latach 1990-2015 : wprowadzenie do zagadnienia , Podstawy Edukacji, 2016 / Tom 9, s. 213 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Lenart", title = "Instytucje kultury w procesie edukacyjnym dzieci i młodzieży w latach 1990-2015 : wprowadzenie do zagadnienia ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2016 / Tom 9", pages = "213 - 221" }
-
Teoria malarstwa abstrakcyjnego a Platońska koncepcja sztukis. 225 - 237CZYSTY TEKST
Danuta Żak, Teoria malarstwa abstrakcyjnego a Platońska koncepcja sztuki , Podstawy Edukacji, 2016 / Tom 9, s. 225 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Żak", title = "Teoria malarstwa abstrakcyjnego a Platońska koncepcja sztuki ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2016 / Tom 9", pages = "225 - 237" }