-
[Kasselskie Documenta uchodzą za najważniejsze]p. 1Plain Text
Andrzej Skoczylas, [Kasselskie Documenta uchodzą za najważniejsze] , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 1
BIBTEX@Article{ authors = "Andrzej Skoczylas", title = "[Kasselskie Documenta uchodzą za najważniejsze] ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "1" }
-
Jan Berdyszakp. 2 - 4Plain Text
Autor Nieznany, Jan Berdyszak , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 2 - 4
BIBTEX@Article{ authors = "Autor Nieznany", title = "Jan Berdyszak ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "2 - 4" }
-
Dokument epokip. 5 - 15Plain Text
Agnieszka Panecka, Dokument epoki , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 5 - 15
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Panecka", title = "Dokument epoki ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "5 - 15" }
-
Freiraum, Kleinsassen czerwiec-lipiec 1987.p. 16 - 19Plain Text
Freiraum, Kleinsassen czerwiec-lipiec 1987., Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 16 - 19
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Freiraum, Kleinsassen czerwiec-lipiec 1987.", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "16 - 19" }
-
Warpechowskip. 20 - 23Plain Text
Autor Nieznany, Warpechowski , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 20 - 23
BIBTEX@Article{ authors = "Autor Nieznany", title = "Warpechowski ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "20 - 23" }
-
PioTrowskip. 24 - 27Plain Text
Zygmunt Piotrowski, PioTrowski , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 24 - 27
BIBTEX@Article{ authors = "Zygmunt Piotrowski", title = "PioTrowski ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "24 - 27" }
-
Pograniczep. 28 - 29Plain Text
Anna Bilska, Pogranicze , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 28 - 29
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Bilska", title = "Pogranicze ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "28 - 29" }
-
II Biennale Sztuki Nowej Zielona Góra '87.p. 30 - 31Plain Text
II Biennale Sztuki Nowej Zielona Góra '87., Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 30 - 31
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "II Biennale Sztuki Nowej Zielona Góra '87.", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "30 - 31" }
-
Koło Klipsap. 32 - 33Plain Text
Iwona Rajewska, Koło Klipsa , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 32 - 33
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Rajewska", title = "Koło Klipsa ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "32 - 33" }
-
Alexandra Hołowniap. 34Plain Text
Jacek B. Kapczyński, Alexandra Hołownia , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 34
BIBTEX@Article{ authors = "Jacek B. Kapczyński", title = "Alexandra Hołownia ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "34" }
-
Spóźniona transawangarda? : na marginesie II Biennale Sztuki Nowej - Zielona Góra '87p. 35 - 44Plain Text
Krzysztof Stanisławski, Spóźniona transawangarda? : na marginesie II Biennale Sztuki Nowej - Zielona Góra '87 , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 35 - 44
BIBTEX@Article{ authors = "Krzysztof Stanisławski", title = "Spóźniona transawangarda? : na marginesie II Biennale Sztuki Nowej - Zielona Góra '87 ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "35 - 44" }
-
Pokazać się, być : rozmowa z Zenonem Polusem przewodniczącym Komitetu Organizacyjnego II Biennale Sztuki Nowejp. 45 - 47Plain Text
Joanna Paszkiewicz-Jägers, Zenon Polus, Pokazać się, być : rozmowa z Zenonem Polusem przewodniczącym Komitetu Organizacyjnego II Biennale Sztuki Nowej , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 45 - 47
BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Paszkiewicz-Jägers, Zenon Polus", title = "Pokazać się, być : rozmowa z Zenonem Polusem przewodniczącym Komitetu Organizacyjnego II Biennale Sztuki Nowej ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "45 - 47" }
-
Hasiorp. 48 - 50Plain Text
Andrzej Gass, Hasior , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 48 - 50
BIBTEX@Article{ authors = "Andrzej Gass", title = "Hasior ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "48 - 50" }
-
Aspekty rzeźby (5)p. 51 - 53Plain Text
Krzysztof Stanisławski, Aspekty rzeźby (5) , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 51 - 53
BIBTEX@Article{ authors = "Krzysztof Stanisławski", title = "Aspekty rzeźby (5) ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "51 - 53" }
-
Dorota Ogonowska.p. 54Plain Text
Dorota Ogonowska., Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 54
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Dorota Ogonowska.", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "54" }
-
Postscriptum Franciszka Maśluszczaka.p. 55Plain Text
Postscriptum Franciszka Maśluszczaka., Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 55
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Postscriptum Franciszka Maśluszczaka.", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "55" }
-
Foto kronika.p. 56Plain Text
Foto kronika., Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 56
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Foto kronika.", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "56" }
-
Bardzo ciekawe myśli o tzw. "nowym malarstwie" znajdujemy w tekście, którego autorką jest Marta Tarabuła (ur. 1961), historyk sztuki z Krakowap. 57 - 58Plain Text
Autor Nieznany, Bardzo ciekawe myśli o tzw. "nowym malarstwie" znajdujemy w tekście, którego autorką jest Marta Tarabuła (ur. 1961), historyk sztuki z Krakowa , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 57 - 58
BIBTEX@Article{ authors = "Autor Nieznany", title = "Bardzo ciekawe myśli o tzw. "nowym malarstwie" znajdujemy w tekście, którego autorką jest Marta Tarabuła (ur. 1961), historyk sztuki z Krakowa ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "57 - 58" }
-
W sierpniu Galeria 72 gościła wystawę prac Adama Styki, którego ostatnie cykle - "Pion i poziom" oraz "Zawierszenie w przestrzeni" - zdaniem Bożeny Kowalskiej "...każą oczekiewać dalszych osiągnięć artysty, coraz cenniejszych treściowo i wizualnie"p. 58 - 59Plain Text
Autor Nieznany, W sierpniu Galeria 72 gościła wystawę prac Adama Styki, którego ostatnie cykle - "Pion i poziom" oraz "Zawierszenie w przestrzeni" - zdaniem Bożeny Kowalskiej "...każą oczekiewać dalszych osiągnięć artysty, coraz cenniejszych treściowo i wizualnie" , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 58 - 59
BIBTEX@Article{ authors = "Autor Nieznany", title = "W sierpniu Galeria 72 gościła wystawę prac Adama Styki, którego ostatnie cykle - "Pion i poziom" oraz "Zawierszenie w przestrzeni" - zdaniem Bożeny Kowalskiej "...każą oczekiewać dalszych osiągnięć artysty, coraz cenniejszych treściowo i wizualnie" ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "58 - 59" }
-
Od 1 września 1987 roku dyrektorem Galerii EL w Elblągu został Andrzej Szadkowskip. 59Plain Text
Autor Nieznany, Od 1 września 1987 roku dyrektorem Galerii EL w Elblągu został Andrzej Szadkowski , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 59
BIBTEX@Article{ authors = "Autor Nieznany", title = "Od 1 września 1987 roku dyrektorem Galerii EL w Elblągu został Andrzej Szadkowski ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "59" }
-
W pawilonach BWA w Sopocie otwarta została I Wystawa Okręgowa ZPAMiGp. 59Plain Text
Adam Pawlak, W pawilonach BWA w Sopocie otwarta została I Wystawa Okręgowa ZPAMiG , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 59
BIBTEX@Article{ authors = "Adam Pawlak", title = "W pawilonach BWA w Sopocie otwarta została I Wystawa Okręgowa ZPAMiG ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "59" }
-
Wszystko wskazuje na to, że fala transawangardowa nowej sztuki lat osiemdziesiątych nie zatrzymała się w Polsce, lecz dotarła dalej na wschódp. 59 - 60Plain Text
Krzysztof Stanisławski, Wszystko wskazuje na to, że fala transawangardowa nowej sztuki lat osiemdziesiątych nie zatrzymała się w Polsce, lecz dotarła dalej na wschód , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 59 - 60
BIBTEX@Article{ authors = "Krzysztof Stanisławski", title = "Wszystko wskazuje na to, że fala transawangardowa nowej sztuki lat osiemdziesiątych nie zatrzymała się w Polsce, lecz dotarła dalej na wschód ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "59 - 60" }
-
Biuro Wystaw Artystycznych w Kaliusz to jedna z najmłodszych profesjonalnych instytucji upowszechniania kultury w grodzie nad Prosnąp. 60Plain Text
Autor Nieznany, Biuro Wystaw Artystycznych w Kaliusz to jedna z najmłodszych profesjonalnych instytucji upowszechniania kultury w grodzie nad Prosną , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 60
BIBTEX@Article{ authors = "Autor Nieznany", title = "Biuro Wystaw Artystycznych w Kaliusz to jedna z najmłodszych profesjonalnych instytucji upowszechniania kultury w grodzie nad Prosną ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "60" }
-
Muzeum Narodowe w Kielcach rozwija współpracę z zagranicznym placówkami, m.in. z Stadttlischemuseum w Karl-Marx-Stadt, gdzie prezentowano już ekspozycję pn. "Zabytkowa architektura w grafice polskiej XIX i XX w.".p. 60Plain Text
Muzeum Narodowe w Kielcach rozwija współpracę z zagranicznym placówkami, m.in. z Stadttlischemuseum w Karl-Marx-Stadt, gdzie prezentowano już ekspozycję pn. "Zabytkowa architektura w grafice polskiej XIX i XX w."., Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 60
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Muzeum Narodowe w Kielcach rozwija współpracę z zagranicznym placówkami, m.in. z Stadttlischemuseum w Karl-Marx-Stadt, gdzie prezentowano już ekspozycję pn. "Zabytkowa architektura w grafice polskiej XIX i XX w.".", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "60" }
-
Warta zaciągnięta u wejścia na wystawę "Rzeźby roku" przez betonowe popiersia Romana Tarkowskiego mogłaby świadczyć, że nic się na tej imprezie nie zmieniłop. 60Plain Text
Autor Nieznany, Warta zaciągnięta u wejścia na wystawę "Rzeźby roku" przez betonowe popiersia Romana Tarkowskiego mogłaby świadczyć, że nic się na tej imprezie nie zmieniło , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 60
BIBTEX@Article{ authors = "Autor Nieznany", title = "Warta zaciągnięta u wejścia na wystawę "Rzeźby roku" przez betonowe popiersia Romana Tarkowskiego mogłaby świadczyć, że nic się na tej imprezie nie zmieniło ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "60" }
-
Wernisażowi XVIII Wystawy "Grupy Krakowskiej" towarzyszyły uroczystości jubileuszu 30-lecia pracy dla Stowarzyszenia Artystycznego dyrektora Galerii "Krzysztofory" - Stanisława Balewiczap. 60 - 61Plain Text
Autor Nieznany, Wernisażowi XVIII Wystawy "Grupy Krakowskiej" towarzyszyły uroczystości jubileuszu 30-lecia pracy dla Stowarzyszenia Artystycznego dyrektora Galerii "Krzysztofory" - Stanisława Balewicza , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 60 - 61
BIBTEX@Article{ authors = "Autor Nieznany", title = "Wernisażowi XVIII Wystawy "Grupy Krakowskiej" towarzyszyły uroczystości jubileuszu 30-lecia pracy dla Stowarzyszenia Artystycznego dyrektora Galerii "Krzysztofory" - Stanisława Balewicza ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "60 - 61" }
-
Jerzy Kucia, jeden z najbardziej interesujących twórców filmu animowanego w Polsce, debiutował w roku 1972 filmem "Powrót", a więc od tego czasu minęło właśnie 15 latp. 61Plain Text
Autor Nieznany, Jerzy Kucia, jeden z najbardziej interesujących twórców filmu animowanego w Polsce, debiutował w roku 1972 filmem "Powrót", a więc od tego czasu minęło właśnie 15 lat , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 61
BIBTEX@Article{ authors = "Autor Nieznany", title = "Jerzy Kucia, jeden z najbardziej interesujących twórców filmu animowanego w Polsce, debiutował w roku 1972 filmem "Powrót", a więc od tego czasu minęło właśnie 15 lat ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "61" }
-
Kiedy artyści nowojorscy we wczesnych latach sześćdziesiątych przechodzili od assemblage'u do happeningu, jednym z pierwszych artystów brytyjskich tej orientacji był Mark Boyle, działający początkowo w Edynburgu, a później (do dzisiaj) w Londyniep. 61Plain Text
Jacek Malicki, Kiedy artyści nowojorscy we wczesnych latach sześćdziesiątych przechodzili od assemblage'u do happeningu, jednym z pierwszych artystów brytyjskich tej orientacji był Mark Boyle, działający początkowo w Edynburgu, a później (do dzisiaj) w Londynie , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 61
BIBTEX@Article{ authors = "Jacek Malicki", title = "Kiedy artyści nowojorscy we wczesnych latach sześćdziesiątych przechodzili od assemblage'u do happeningu, jednym z pierwszych artystów brytyjskich tej orientacji był Mark Boyle, działający początkowo w Edynburgu, a później (do dzisiaj) w Londynie ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "61" }
-
Lato 1987 roku było w Olsztyńskiem pod względem plastycznym dość bogatep. 61Plain Text
Anna Kochanowska, Lato 1987 roku było w Olsztyńskiem pod względem plastycznym dość bogate , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 61
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Kochanowska", title = "Lato 1987 roku było w Olsztyńskiem pod względem plastycznym dość bogate ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "61" }
-
Dwie piękne sale wystawowe gotyckiego zamku w Reszlu, stanowiącego siedzibę Stowarzyszenia Społeczno-Kulturalnego "Pojezierze", zapełniono pracami polskich twórców biorących udział w dwóch ostatnich Biennale w Wenecjip. 61 - 62Plain Text
Anna Kochanowska, Dwie piękne sale wystawowe gotyckiego zamku w Reszlu, stanowiącego siedzibę Stowarzyszenia Społeczno-Kulturalnego "Pojezierze", zapełniono pracami polskich twórców biorących udział w dwóch ostatnich Biennale w Wenecji , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 61 - 62
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Kochanowska", title = "Dwie piękne sale wystawowe gotyckiego zamku w Reszlu, stanowiącego siedzibę Stowarzyszenia Społeczno-Kulturalnego "Pojezierze", zapełniono pracami polskich twórców biorących udział w dwóch ostatnich Biennale w Wenecji ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "61 - 62" }
-
Galerii "Trans" zamierza przyjść z pomocą szczecińskie Biuro Wystaw Artystycznychp. 62Plain Text
Jerzy Jurczyk, Galerii "Trans" zamierza przyjść z pomocą szczecińskie Biuro Wystaw Artystycznych , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 62
BIBTEX@Article{ authors = "Jerzy Jurczyk", title = "Galerii "Trans" zamierza przyjść z pomocą szczecińskie Biuro Wystaw Artystycznych ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "62" }
-
W bieżącym roku na terenie Radomia i województwa rozmnożyły się wystawy plastyki t.zw. nieprofesjonalnejp. 62Plain Text
Autor Nieznany, W bieżącym roku na terenie Radomia i województwa rozmnożyły się wystawy plastyki t.zw. nieprofesjonalnej , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 62
BIBTEX@Article{ authors = "Autor Nieznany", title = "W bieżącym roku na terenie Radomia i województwa rozmnożyły się wystawy plastyki t.zw. nieprofesjonalnej ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "62" }
-
W małej salce Klubu Międzynarodowej Prasy i Książki pokazał swoje obrazy Jan Karol Hajnrychp. 62Plain Text
Autor Nieznany, W małej salce Klubu Międzynarodowej Prasy i Książki pokazał swoje obrazy Jan Karol Hajnrych , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 62
BIBTEX@Article{ authors = "Autor Nieznany", title = "W małej salce Klubu Międzynarodowej Prasy i Książki pokazał swoje obrazy Jan Karol Hajnrych ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "62" }
-
Wrzesień i październik były początkiem sezonu wystawowego w Radomiup. 62Plain Text
Autor Nieznany, Wrzesień i październik były początkiem sezonu wystawowego w Radomiu , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 62
BIBTEX@Article{ authors = "Autor Nieznany", title = "Wrzesień i październik były początkiem sezonu wystawowego w Radomiu ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "62" }
-
Zaczęło się od sporadycznych kontaktów, a zaowocowało bardzo ciekawą wystawą nazwaną "Huculszczyzna"p. 62Plain Text
Autor Nieznany, Zaczęło się od sporadycznych kontaktów, a zaowocowało bardzo ciekawą wystawą nazwaną "Huculszczyzna" , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 62
BIBTEX@Article{ authors = "Autor Nieznany", title = "Zaczęło się od sporadycznych kontaktów, a zaowocowało bardzo ciekawą wystawą nazwaną "Huculszczyzna" ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "62" }
-
Z innych wydarzeń ważnych dla szczecińskiej plastyki trzeba koniecznie wymienić indywidualną wystawę Jacka Fijałkowskiego w stycznia na Zamku (BWA)p. 62 - 63Plain Text
Jerzy Jurczyk, Z innych wydarzeń ważnych dla szczecińskiej plastyki trzeba koniecznie wymienić indywidualną wystawę Jacka Fijałkowskiego w stycznia na Zamku (BWA) , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 62 - 63
BIBTEX@Article{ authors = "Jerzy Jurczyk", title = "Z innych wydarzeń ważnych dla szczecińskiej plastyki trzeba koniecznie wymienić indywidualną wystawę Jacka Fijałkowskiego w stycznia na Zamku (BWA) ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "62 - 63" }
-
W ciągu ostatnich lat obserwujemy nowy etap w rozwoju współczesnej sztuki bułgarskiejp. 63Plain Text
Autor Nieznany, W ciągu ostatnich lat obserwujemy nowy etap w rozwoju współczesnej sztuki bułgarskiej , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 63
BIBTEX@Article{ authors = "Autor Nieznany", title = "W ciągu ostatnich lat obserwujemy nowy etap w rozwoju współczesnej sztuki bułgarskiej ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "63" }
-
Wraz z wystawą "Aktualności brytyjskie" mieliśmy możliwość spotkania się w warszawskiej "Zachęcie" z drobną egzemplifikacją - używając określenia niemieckiego krytyka Klausa Hoffmanna - sztuki mentalnej a więc zarazem ekspansywnej, redukcyjnej, destrukcyjnej czy autorskiej, a odrzucając zawiłe i nieostre klasyfikacje terminologiczne po prostu sztuki współczesnej z całym jej pluralizmem, zacieraniem granic, obsesją samookreślania się, akceptacją związku różnych jakościowo elementów, rezygnując zarówno z logicznych powiązań materiałów, stylów i technik jak i indywidualnej ekspresjip. 63Plain Text
Autor Nieznany, Wraz z wystawą "Aktualności brytyjskie" mieliśmy możliwość spotkania się w warszawskiej "Zachęcie" z drobną egzemplifikacją - używając określenia niemieckiego krytyka Klausa Hoffmanna - sztuki mentalnej a więc zarazem ekspansywnej, redukcyjnej, destrukcyjnej czy autorskiej, a odrzucając zawiłe i nieostre klasyfikacje terminologiczne po prostu sztuki współczesnej z całym jej pluralizmem, zacieraniem granic, obsesją samookreślania się, akceptacją związku różnych jakościowo elementów, rezygnując zarówno z logicznych powiązań materiałów, stylów i technik jak i indywidualnej ekspresji , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 63
BIBTEX@Article{ authors = "Autor Nieznany", title = "Wraz z wystawą "Aktualności brytyjskie" mieliśmy możliwość spotkania się w warszawskiej "Zachęcie" z drobną egzemplifikacją - używając określenia niemieckiego krytyka Klausa Hoffmanna - sztuki mentalnej a więc zarazem ekspansywnej, redukcyjnej, destrukcyjnej czy autorskiej, a odrzucając zawiłe i nieostre klasyfikacje terminologiczne po prostu sztuki współczesnej z całym jej pluralizmem, zacieraniem granic, obsesją samookreślania się, akceptacją związku różnych jakościowo elementów, rezygnując zarówno z logicznych powiązań materiałów, stylów i technik jak i indywidualnej ekspresji ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "63" }
-
"Malarstwo Marii Dawskiej nie było i nie jest mierzeniem, obliczaniem świata, a spontanicznym odczuwaniem możliwości jego materii" - tak dwadzieścia lat temu podsumowała jej wystawę w Towarzystwie Przyjaciół Sztuk Pięknych w Krakowie Bożena Steinbornp. 63 - 64Plain Text
Autor Nieznany, "Malarstwo Marii Dawskiej nie było i nie jest mierzeniem, obliczaniem świata, a spontanicznym odczuwaniem możliwości jego materii" - tak dwadzieścia lat temu podsumowała jej wystawę w Towarzystwie Przyjaciół Sztuk Pięknych w Krakowie Bożena Steinborn , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 63 - 64
BIBTEX@Article{ authors = "Autor Nieznany", title = ""Malarstwo Marii Dawskiej nie było i nie jest mierzeniem, obliczaniem świata, a spontanicznym odczuwaniem możliwości jego materii" - tak dwadzieścia lat temu podsumowała jej wystawę w Towarzystwie Przyjaciół Sztuk Pięknych w Krakowie Bożena Steinborn ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "63 - 64" }
-
Mariusz Łukasik to artysta wszechstronnyp. 64Plain Text
Autor Nieznany, Mariusz Łukasik to artysta wszechstronny , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 64
BIBTEX@Article{ authors = "Autor Nieznany", title = "Mariusz Łukasik to artysta wszechstronny ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "64" }
-
W Urzędzie Rady Ministrów w dniu 26 października 1987 roku odbyła się uroczystość wręczenia Nagród Artystycznych Ministra Kultury i Sztuki za rok 1987.p. 64Plain Text
W Urzędzie Rady Ministrów w dniu 26 października 1987 roku odbyła się uroczystość wręczenia Nagród Artystycznych Ministra Kultury i Sztuki za rok 1987., Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 64
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "W Urzędzie Rady Ministrów w dniu 26 października 1987 roku odbyła się uroczystość wręczenia Nagród Artystycznych Ministra Kultury i Sztuki za rok 1987.", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "64" }
-
Bolesław Zbigniew Kurzawiński (1898-1987)p. 64 - 65Plain Text
Bernard Konarski, Bolesław Zbigniew Kurzawiński (1898-1987) , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 64 - 65
BIBTEX@Article{ authors = "Bernard Konarski", title = "Bolesław Zbigniew Kurzawiński (1898-1987) ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "64 - 65" }
-
Berlin.p. 65Plain Text
Berlin., Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 65
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Berlin.", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "65" }
-
Karl-Marx-Stadt.p. 65Plain Text
Karl-Marx-Stadt., Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 65
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Karl-Marx-Stadt.", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "65" }
-
Małe miasteczka z trudem torują sobie drogę do historiip. 65Plain Text
Autor Nieznany, Małe miasteczka z trudem torują sobie drogę do historii , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 65
BIBTEX@Article{ authors = "Autor Nieznany", title = "Małe miasteczka z trudem torują sobie drogę do historii ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "65" }
-
Neubrandenburg.p. 65Plain Text
Neubrandenburg., Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 65
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Neubrandenburg.", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "65" }
-
Weimar.p. 65Plain Text
Weimar., Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 65
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Weimar.", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "65" }
-
Na środku okazałej, barokowej sali balowej w Pałacu Lichtenstein stoi szubienica, na której zamiast wisielca kołysze się łańcuch, albo coś w rodzaju przerażającego i makabrycznego różańca, którego paciorki stanowią pocięte części kości, członków i kawałki ciałap. 66Plain Text
Hanna B. Baader, Na środku okazałej, barokowej sali balowej w Pałacu Lichtenstein stoi szubienica, na której zamiast wisielca kołysze się łańcuch, albo coś w rodzaju przerażającego i makabrycznego różańca, którego paciorki stanowią pocięte części kości, członków i kawałki ciała , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 66
BIBTEX@Article{ authors = "Hanna B. Baader", title = "Na środku okazałej, barokowej sali balowej w Pałacu Lichtenstein stoi szubienica, na której zamiast wisielca kołysze się łańcuch, albo coś w rodzaju przerażającego i makabrycznego różańca, którego paciorki stanowią pocięte części kości, członków i kawałki ciała ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "66" }
-
W Muzeum Van Gogha w Amsterdamie otwarta została wystawa japońskich drzeworytów, odzwierciedlająca związki malarza ze sztuką tego kraju.p. 66Plain Text
W Muzeum Van Gogha w Amsterdamie otwarta została wystawa japońskich drzeworytów, odzwierciedlająca związki malarza ze sztuką tego kraju., Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 66
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "W Muzeum Van Gogha w Amsterdamie otwarta została wystawa japońskich drzeworytów, odzwierciedlająca związki malarza ze sztuką tego kraju.", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "66" }
-
Giełdap. 67Plain Text
Hanna B. Baader, Giełda , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 67
BIBTEX@Article{ authors = "Hanna B. Baader", title = "Giełda ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "67" }
-
Porady dla kolekcjonerówp. 67 - 68Plain Text
Stefania Niedźwiedzka, Porady dla kolekcjonerów , Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 1, s. 67 - 68
BIBTEX@Article{ authors = "Stefania Niedźwiedzka", title = "Porady dla kolekcjonerów ", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 1", pages = "67 - 68" }