-
Wstęps. 5 - 6CZYSTY TEKST
Beata Filipiak-Dylewska, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 5, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Filipiak-Dylewska", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 5", pages = "5 - 6" }
-
Strategie konkurencji jako wyznacznik działania firmy funkcjonującej w otoczeniu konkurencyjnyms. 9 - 29CZYSTY TEKST
Tomasz Kwarciński, Strategie konkurencji jako wyznacznik działania firmy funkcjonującej w otoczeniu konkurencyjnym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 5, s. 9 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Kwarciński", title = "Strategie konkurencji jako wyznacznik działania firmy funkcjonującej w otoczeniu konkurencyjnym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 5", pages = "9 - 29" }
-
Model dystrybucji usług firmy ubezpieczeniowejs. 31 - 46CZYSTY TEKST
Paweł Kaliciak, Model dystrybucji usług firmy ubezpieczeniowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 5, s. 31 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Kaliciak", title = "Model dystrybucji usług firmy ubezpieczeniowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 5", pages = "31 - 46" }
-
Przywództwo w praktyces. 47 - 58CZYSTY TEKST
Maciej Lewandowski, Przywództwo w praktyce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 5, s. 47 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Lewandowski", title = "Przywództwo w praktyce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 5", pages = "47 - 58" }
-
Analiza konkurencyjności sektora ubezpieczeń majątkowych w Polsces. 59 - 70CZYSTY TEKST
Mieczysław Łozowski, Analiza konkurencyjności sektora ubezpieczeń majątkowych w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 5, s. 59 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Łozowski", title = "Analiza konkurencyjności sektora ubezpieczeń majątkowych w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 5", pages = "59 - 70" }
-
Marketing na potrzeby firm spedycyjnychs. 71 - 79CZYSTY TEKST
Józef Perenc, Marketing na potrzeby firm spedycyjnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 5, s. 71 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Perenc", title = "Marketing na potrzeby firm spedycyjnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 5", pages = "71 - 79" }
-
Przesłanki i perspektywy rozwoju bankowości pocztowej w Polsces. 83 - 93CZYSTY TEKST
Jacek Buko, Przesłanki i perspektywy rozwoju bankowości pocztowej w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 5, s. 83 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Buko", title = "Przesłanki i perspektywy rozwoju bankowości pocztowej w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 5", pages = "83 - 93" }
-
Planowanie budżetowe jako instrument operatywnego zarządzania finansami jednostek samorządu terytorialnegos. 95 - 106CZYSTY TEKST
Marek Dylewski, Planowanie budżetowe jako instrument operatywnego zarządzania finansami jednostek samorządu terytorialnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 5, s. 95 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Dylewski", title = "Planowanie budżetowe jako instrument operatywnego zarządzania finansami jednostek samorządu terytorialnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 5", pages = "95 - 106" }
-
Zasady gospodarki finansowej jednostek samorządu terytorialnego i ich wpływ na sprawność realizacji zadań wspierających rozwój lokalnej społecznościs. 107 - 131CZYSTY TEKST
Beata Filipiak-Dylewska, Zasady gospodarki finansowej jednostek samorządu terytorialnego i ich wpływ na sprawność realizacji zadań wspierających rozwój lokalnej społeczności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 5, s. 107 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Filipiak-Dylewska", title = "Zasady gospodarki finansowej jednostek samorządu terytorialnego i ich wpływ na sprawność realizacji zadań wspierających rozwój lokalnej społeczności", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 5", pages = "107 - 131" }
-
Rola budżetu w rozwoju infrastruktury jednostek samorządu lokalnego (gminnego i powiatowego)s. 133 - 148CZYSTY TEKST
Jerzy Andrzej Brzuchania, Beata Filipiak-Dylewska, Rola budżetu w rozwoju infrastruktury jednostek samorządu lokalnego (gminnego i powiatowego), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 5, s. 133 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Andrzej Brzuchania, Beata Filipiak-Dylewska", title = "Rola budżetu w rozwoju infrastruktury jednostek samorządu lokalnego (gminnego i powiatowego)", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 5", pages = "133 - 148" }
-
Atrybuty konkurencyjnego systemu i przedsiębiorstwa bankowegos. 149 - 165CZYSTY TEKST
Stanisław Flejterski, Atrybuty konkurencyjnego systemu i przedsiębiorstwa bankowego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 5, s. 149 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Flejterski", title = "Atrybuty konkurencyjnego systemu i przedsiębiorstwa bankowego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 5", pages = "149 - 165" }
-
Istota i znaczenie gwarancji ubezpieczeniowych na polskim rynku finansowym - perspektywy rozwojus. 167 - 179CZYSTY TEKST
Anna Hryszko, Istota i znaczenie gwarancji ubezpieczeniowych na polskim rynku finansowym - perspektywy rozwoju, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 5, s. 167 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Hryszko", title = "Istota i znaczenie gwarancji ubezpieczeniowych na polskim rynku finansowym - perspektywy rozwoju", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 5", pages = "167 - 179" }
-
Kontrakty wojewódzkie, fundusze i programy pomocowe, kredyty i obligacje komunalne we wspieraniu rozwoju lokalnej społecznościs. 181 - 195CZYSTY TEKST
Magdalena Kogut, Kontrakty wojewódzkie, fundusze i programy pomocowe, kredyty i obligacje komunalne we wspieraniu rozwoju lokalnej społeczności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 5, s. 181 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kogut", title = "Kontrakty wojewódzkie, fundusze i programy pomocowe, kredyty i obligacje komunalne we wspieraniu rozwoju lokalnej społeczności", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 5", pages = "181 - 195" }
-
Organizacja i funkcjonowanie gospodarstwa pomocniczego jednostki budżetowejs. 197 - 207CZYSTY TEKST
Agnieszka Kubiak, Organizacja i funkcjonowanie gospodarstwa pomocniczego jednostki budżetowej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 5, s. 197 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kubiak", title = "Organizacja i funkcjonowanie gospodarstwa pomocniczego jednostki budżetowej ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 5", pages = "197 - 207" }
-
Rola instytucji wspierających bankowe rozliczenia bezgotówkowes. 209 - 216CZYSTY TEKST
Anna Maria Olkiewicz, Rola instytucji wspierających bankowe rozliczenia bezgotówkowe, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 5, s. 209 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Maria Olkiewicz", title = "Rola instytucji wspierających bankowe rozliczenia bezgotówkowe", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 5", pages = "209 - 216" }
-
Gospodarka finansowa spółek prawa handlowego z udziałem Skarbu Państwas. 217 - 227CZYSTY TEKST
Magdalena Ossowska, Gospodarka finansowa spółek prawa handlowego z udziałem Skarbu Państwa , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 5, s. 217 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ossowska", title = "Gospodarka finansowa spółek prawa handlowego z udziałem Skarbu Państwa ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 5", pages = "217 - 227" }
-
Rozwój działań finansowych i marketingowych na rynku ubezpieczeniowym (w latach 1991-2000)s. 229 - 258CZYSTY TEKST
Mieczysław Łozowski, Józef Perenc, Rozwój działań finansowych i marketingowych na rynku ubezpieczeniowym (w latach 1991-2000) , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 5, s. 229 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Łozowski, Józef Perenc", title = "Rozwój działań finansowych i marketingowych na rynku ubezpieczeniowym (w latach 1991-2000) ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 5", pages = "229 - 258" }
-
Komputerowy model eliminujący dysfunkcje procedury budżetowej na poziomie samorządu terytorialnegos. 259 - 270CZYSTY TEKST
Adam Stecyk, Komputerowy model eliminujący dysfunkcje procedury budżetowej na poziomie samorządu terytorialnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 5, s. 259 - 270
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Stecyk", title = "Komputerowy model eliminujący dysfunkcje procedury budżetowej na poziomie samorządu terytorialnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 5", pages = "259 - 270" }
-
Niektóre zachowania rynkowe przedsiębiorstw w sektorze usług wobec dylematów finansowychs. 271 - 287CZYSTY TEKST
Adam Szewczuk, Niektóre zachowania rynkowe przedsiębiorstw w sektorze usług wobec dylematów finansowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 5, s. 271 - 287
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Szewczuk", title = "Niektóre zachowania rynkowe przedsiębiorstw w sektorze usług wobec dylematów finansowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 5", pages = "271 - 287" }