-
Przydatność testu dydaktycznego w nauczaniu historiis. 105 - 131CZYSTY TEKST
Zofia Serwa, Przydatność testu dydaktycznego w nauczaniu historii, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1989 / Numer 15, s. 105 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Serwa", title = "Przydatność testu dydaktycznego w nauczaniu historii", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1989 / Numer 15", pages = "105 - 131" }
-
Bibliografia prac Prof. dr Tadeusza Słowikowskiego opublikowanych w latach 1981 - 1988s. 11 - 15CZYSTY TEKST
Czesław Nowarski, Bibliografia prac Prof. dr Tadeusza Słowikowskiego opublikowanych w latach 1981 - 1988, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1989 / Numer 15, s. 11 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Czesław Nowarski", title = "Bibliografia prac Prof. dr Tadeusza Słowikowskiego opublikowanych w latach 1981 - 1988", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1989 / Numer 15", pages = "11 - 15" }
-
Młodzież a historia : refleksja dydaktyczna na kanwie wyników badań nauczania historii w szkołach średnich województwa krakowskiegos. 133 - 149CZYSTY TEKST
Janina Mazur, Młodzież a historia : refleksja dydaktyczna na kanwie wyników badań nauczania historii w szkołach średnich województwa krakowskiego, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1989 / Numer 15, s. 133 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Mazur", title = "Młodzież a historia : refleksja dydaktyczna na kanwie wyników badań nauczania historii w szkołach średnich województwa krakowskiego", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1989 / Numer 15", pages = "133 - 149" }
-
Naucznie historii najnowszej w opiniach nauczycielis. 151 - 181CZYSTY TEKST
Grażyna Marmon, Wacław Marmon, Naucznie historii najnowszej w opiniach nauczycieli, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1989 / Numer 15, s. 151 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Marmon, Wacław Marmon", title = "Naucznie historii najnowszej w opiniach nauczycieli", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1989 / Numer 15", pages = "151 - 181" }
-
Nowoczesność i tradycja w nauczaniu historiis. 17 - 36CZYSTY TEKST
Tadeusz Słowikowski, Nowoczesność i tradycja w nauczaniu historii, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1989 / Numer 15, s. 17 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Słowikowski", title = "Nowoczesność i tradycja w nauczaniu historii", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1989 / Numer 15", pages = "17 - 36" }
-
Formy organizacyjne pracy uczniów w nauczaniu-uczeniu się historii w teorii i praktyce szkolnejs. 183 - 205CZYSTY TEKST
Anna Kulczykowska-Ślusarczyk, Formy organizacyjne pracy uczniów w nauczaniu-uczeniu się historii w teorii i praktyce szkolnej, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1989 / Numer 15, s. 183 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kulczykowska-Ślusarczyk", title = "Formy organizacyjne pracy uczniów w nauczaniu-uczeniu się historii w teorii i praktyce szkolnej", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1989 / Numer 15", pages = "183 - 205" }
-
O doskonaleniu umiejętności planowania lekcji historiis. 207 - 237CZYSTY TEKST
Elżbieta Prajzner, Józef Ruchała, O doskonaleniu umiejętności planowania lekcji historii, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1989 / Numer 15, s. 207 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Prajzner, Józef Ruchała", title = "O doskonaleniu umiejętności planowania lekcji historii", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1989 / Numer 15", pages = "207 - 237" }
-
Niektóre problemy propedeutycznego kursu historii w czeskich szkołach podstawowychs. 37 - 47CZYSTY TEKST
Józef Ruchała, Jarmila Ružičkova, Niektóre problemy propedeutycznego kursu historii w czeskich szkołach podstawowych, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1989 / Numer 15, s. 37 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Ruchała, Jarmila Ružičkova", title = "Niektóre problemy propedeutycznego kursu historii w czeskich szkołach podstawowych", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1989 / Numer 15", pages = "37 - 47" }
-
Wprowadzenie małych dzieci do historiis. 49 - 59CZYSTY TEKST
Peter Carpenter, Czesław Majorek, Wprowadzenie małych dzieci do historii, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1989 / Numer 15, s. 49 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Carpenter, Czesław Majorek", title = "Wprowadzenie małych dzieci do historii", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1989 / Numer 15", pages = "49 - 59" }
-
Na tropach nowoczesności w nauczaniu historii : nadzieje i obawys. 61 - 76CZYSTY TEKST
Czesław Nowarski, Na tropach nowoczesności w nauczaniu historii : nadzieje i obawy, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1989 / Numer 15, s. 61 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Czesław Nowarski", title = "Na tropach nowoczesności w nauczaniu historii : nadzieje i obawy", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1989 / Numer 15", pages = "61 - 76" }
-
W kierunku optymalizacji metod nauczania historiis. 77 - 89CZYSTY TEKST
Józef Ruchała, W kierunku optymalizacji metod nauczania historii, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1989 / Numer 15, s. 77 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Ruchała", title = "W kierunku optymalizacji metod nauczania historii", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1989 / Numer 15", pages = "77 - 89" }
-
Wprowadzenies. 7 - 9CZYSTY TEKST
Czesław Majorek, Wprowadzenie, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1989 / Numer 15, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Czesław Majorek", title = "Wprowadzenie", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1989 / Numer 15", pages = "7 - 9" }
-
Kilka uwag na temat roli zbiorów muzealnych w procesie nauczania historii na przykładzie regionu tarnowskiegos. 91 - 103CZYSTY TEKST
Stanisław Wróbel, Kilka uwag na temat roli zbiorów muzealnych w procesie nauczania historii na przykładzie regionu tarnowskiego, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1989 / Numer 15, s. 91 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Wróbel", title = "Kilka uwag na temat roli zbiorów muzealnych w procesie nauczania historii na przykładzie regionu tarnowskiego", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1989 / Numer 15", pages = "91 - 103" }