-
Reformatorskie działania w edukacji wczesnoszkolnej uczniów z niepełnosprawnością – „druzgocące fakty dokonane” czy postęp?s. 7 - 20CZYSTY TEKST
Sławomira Sadowska, Reformatorskie działania w edukacji wczesnoszkolnej uczniów z niepełnosprawnością – „druzgocące fakty dokonane” czy postęp?, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 3(38), s. 7 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomira Sadowska", title = "Reformatorskie działania w edukacji wczesnoszkolnej uczniów z niepełnosprawnością – „druzgocące fakty dokonane” czy postęp?", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 3(38)", pages = "7 - 20" }
-
Rola wczesnej edukacji i opieki w ograniczaniu skutków ubóstwa wśród dziecis. 21 - 33CZYSTY TEKST
Elżbieta Subocz, Rola wczesnej edukacji i opieki w ograniczaniu skutków ubóstwa wśród dzieci, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 3(38), s. 21 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Subocz", title = "Rola wczesnej edukacji i opieki w ograniczaniu skutków ubóstwa wśród dzieci", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 3(38)", pages = "21 - 33" }
-
Osiągnięcia szkolne czwartoklasistów w oddziałach o różnym składzie wiekowyms. 34 - 49CZYSTY TEKST
Krzysztof Konarzewski, Osiągnięcia szkolne czwartoklasistów w oddziałach o różnym składzie wiekowym, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 3(38), s. 34 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Konarzewski", title = "Osiągnięcia szkolne czwartoklasistów w oddziałach o różnym składzie wiekowym", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 3(38)", pages = "34 - 49" }
-
Typologia nauczycielskiej refleksji dotyczącej pracy z uczniamis. 50 - 60CZYSTY TEKST
Joanna Szymczak, Typologia nauczycielskiej refleksji dotyczącej pracy z uczniami, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 3(38), s. 50 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Szymczak", title = "Typologia nauczycielskiej refleksji dotyczącej pracy z uczniami", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 3(38)", pages = "50 - 60" }
-
Inquiry on early childhood teachers preparation and retentions. 61 - 72CZYSTY TEKST
Inquiry on early childhood teachers preparation and retention, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 3(38), s. 61 - 72
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Inquiry on early childhood teachers preparation and retention", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 3(38)", pages = "61 - 72" }
-
Diagnoza i ochrona dziecka z traumą rozwojową w polskim systemie oświatowyms. 73 - 81CZYSTY TEKST
Joanna Helios, Wioletta Jedlecka, Diagnoza i ochrona dziecka z traumą rozwojową w polskim systemie oświatowym, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 3(38), s. 73 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Helios, Wioletta Jedlecka", title = "Diagnoza i ochrona dziecka z traumą rozwojową w polskim systemie oświatowym", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 3(38)", pages = "73 - 81" }
-
Matematyczna aktywność badawcza uczniów klas początkowych : między koncepcjami naukowymi i potocznymis. 82 - 101CZYSTY TEKST
Alina Kalinowska, Matematyczna aktywność badawcza uczniów klas początkowych : między koncepcjami naukowymi i potocznymi, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 3(38), s. 82 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Kalinowska", title = "Matematyczna aktywność badawcza uczniów klas początkowych : między koncepcjami naukowymi i potocznymi", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 3(38)", pages = "82 - 101" }
-
Medialne reprezentacje kultury literackiej, czyli wiedza o książce dla dzieci – (nie) tylko w Siecis. 102 - 115CZYSTY TEKST
Marta Krasuska-Betiuk, Medialne reprezentacje kultury literackiej, czyli wiedza o książce dla dzieci – (nie) tylko w Sieci, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 3(38), s. 102 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Krasuska-Betiuk", title = "Medialne reprezentacje kultury literackiej, czyli wiedza o książce dla dzieci – (nie) tylko w Sieci", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 3(38)", pages = "102 - 115" }
-
Namysł nad osobistymi przekonaniami na temat dziecka jako wyzwanie dla filozofii edukacyjnej nauczyciela (FEN)s. 116 - 123CZYSTY TEKST
Ewa Lemańska-Lewandowska, Namysł nad osobistymi przekonaniami na temat dziecka jako wyzwanie dla filozofii edukacyjnej nauczyciela (FEN), Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 3(38), s. 116 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Lemańska-Lewandowska", title = "Namysł nad osobistymi przekonaniami na temat dziecka jako wyzwanie dla filozofii edukacyjnej nauczyciela (FEN)", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 3(38)", pages = "116 - 123" }
-
Dyskurs podręcznikowy a dyskurs dziecięcy – odmienne postrzeganie rzeczywistościs. 124 - 136CZYSTY TEKST
Aleksandra Szyller, Dyskurs podręcznikowy a dyskurs dziecięcy – odmienne postrzeganie rzeczywistości, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 3(38), s. 124 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Szyller", title = "Dyskurs podręcznikowy a dyskurs dziecięcy – odmienne postrzeganie rzeczywistości", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 3(38)", pages = "124 - 136" }
-
Możliwości współczesnej recepcji utworów Stanisława Jachowicza, dydaktycznej literatury dziewiętnastowiecznejs. 137 - 144CZYSTY TEKST
Beata Telatyńska, Możliwości współczesnej recepcji utworów Stanisława Jachowicza, dydaktycznej literatury dziewiętnastowiecznej, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 3(38), s. 137 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Telatyńska", title = "Możliwości współczesnej recepcji utworów Stanisława Jachowicza, dydaktycznej literatury dziewiętnastowiecznej", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 3(38)", pages = "137 - 144" }
-
Warunki do zabawy na Przygodowym Placu Zabaw w Berkeley Marina w Kaliforniis. 145 - 154CZYSTY TEKST
Agnieszka Janik, Warunki do zabawy na Przygodowym Placu Zabaw w Berkeley Marina w Kalifornii, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 3(38), s. 145 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Janik", title = "Warunki do zabawy na Przygodowym Placu Zabaw w Berkeley Marina w Kalifornii", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 3(38)", pages = "145 - 154" }
-
Wokół etycznej problematyki jakościowych badań edukacyjnychs. 157 - 162CZYSTY TEKST
Hanna Kędzierska, Wiktor Sawczuk, Wokół etycznej problematyki jakościowych badań edukacyjnych, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 3(38), s. 157 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Kędzierska, Wiktor Sawczuk", title = "Wokół etycznej problematyki jakościowych badań edukacyjnych", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 3(38)", pages = "157 - 162" }
-
Autorzy/Authorss. 163CZYSTY TEKST
Autorzy/Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 3(38), s. 163
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy/Authors", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 3(38)", pages = "163" }
-
Informacje dla Autoróws. 165 - 166CZYSTY TEKST
Informacje dla Autorów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 3(38), s. 165 - 166
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje dla Autorów", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 3(38)", pages = "165 - 166" }
-
Information for Authorss. 167 - 168CZYSTY TEKST
Information for Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 3(38), s. 167 - 168
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Information for Authors", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 3(38)", pages = "167 - 168" }