-
Szkoła im. Marii Konopnickiej w Katowicachs. 35 - 41CZYSTY TEKST
Andrzej Ciepał, Szkoła im. Marii Konopnickiej w Katowicach , Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2000 / Tom 43 / Numer 4, s. 35 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Ciepał", title = "Szkoła im. Marii Konopnickiej w Katowicach ", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2000 / Tom 43 / Numer 4", pages = "35 - 41" }
-
O Ignacym Kozielewskims. 42 - 48CZYSTY TEKST
Stanisław Stanik, O Ignacym Kozielewskim , Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2000 / Tom 43 / Numer 4, s. 42 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Stanik", title = "O Ignacym Kozielewskim ", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2000 / Tom 43 / Numer 4", pages = "42 - 48" }
-
Pierre Buhler - mówi o naszej historii najnowszejs. 171 - 175CZYSTY TEKST
Pierre Buhler, Jerzy Eisler, Pierre Buhler - mówi o naszej historii najnowszej , Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2000 / Tom 43 / Numer 4, s. 171 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Pierre Buhler, Jerzy Eisler", title = "Pierre Buhler - mówi o naszej historii najnowszej ", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2000 / Tom 43 / Numer 4", pages = "171 - 175" }
-
Standardy wymagań egzaminacyjnych (nowa matura)s. 176 - 182CZYSTY TEKST
Maria Klawe-Mazurowa, Standardy wymagań egzaminacyjnych (nowa matura) , Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2000 / Tom 43 / Numer 4, s. 176 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Klawe-Mazurowa", title = "Standardy wymagań egzaminacyjnych (nowa matura) ", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2000 / Tom 43 / Numer 4", pages = "176 - 182" }
-
Aktywne metody nauczania historii w gimnazjums. 183 - 197CZYSTY TEKST
Stanisław Lenard, Aktywne metody nauczania historii w gimnazjum , Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2000 / Tom 43 / Numer 4, s. 183 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Lenard", title = "Aktywne metody nauczania historii w gimnazjum ", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2000 / Tom 43 / Numer 4", pages = "183 - 197" }
-
Podmiotowość ucznia w nauczaniu-uczeniu się historii, jej uwarunkowania i granices. 198 - 204CZYSTY TEKST
Jerzy Maternicki, Podmiotowość ucznia w nauczaniu-uczeniu się historii, jej uwarunkowania i granice , Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2000 / Tom 43 / Numer 4, s. 198 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Maternicki", title = "Podmiotowość ucznia w nauczaniu-uczeniu się historii, jej uwarunkowania i granice ", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2000 / Tom 43 / Numer 4", pages = "198 - 204" }
-
Wiedza o regionie wprowadzeniem do edukacji historycznejs. 205 - 212CZYSTY TEKST
Alojzy Zielecki, Wiedza o regionie wprowadzeniem do edukacji historycznej , Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2000 / Tom 43 / Numer 4, s. 205 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Alojzy Zielecki", title = "Wiedza o regionie wprowadzeniem do edukacji historycznej ", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2000 / Tom 43 / Numer 4", pages = "205 - 212" }
-
Wartości moralne starożytnych Egipcjan i Babilończyków : (scenariusz lekcji w kl. I gimnazjum)s. 213 - 216CZYSTY TEKST
Krystyna Dyba, Wartości moralne starożytnych Egipcjan i Babilończyków : (scenariusz lekcji w kl. I gimnazjum) , Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2000 / Tom 43 / Numer 4, s. 213 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Dyba", title = "Wartości moralne starożytnych Egipcjan i Babilończyków : (scenariusz lekcji w kl. I gimnazjum) ", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2000 / Tom 43 / Numer 4", pages = "213 - 216" }
-
Metoda grup roboczych i prezentacyjnych na lekcjach historiis. 216 - 220CZYSTY TEKST
Izabela Lewandowska, Metoda grup roboczych i prezentacyjnych na lekcjach historii , Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2000 / Tom 43 / Numer 4, s. 216 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Lewandowska", title = "Metoda grup roboczych i prezentacyjnych na lekcjach historii ", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2000 / Tom 43 / Numer 4", pages = "216 - 220" }
-
Syllabus i egzamin pilotażowy. Historias. 221 - 223CZYSTY TEKST
Teresa Chynczewska-Hennel, Edmund Maliński, Syllabus i egzamin pilotażowy. Historia , Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2000 / Tom 43 / Numer 4, s. 221 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Chynczewska-Hennel, Edmund Maliński", title = "Syllabus i egzamin pilotażowy. Historia ", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2000 / Tom 43 / Numer 4", pages = "221 - 223" }
-
Nowy atlas historycznys. 224 - 227CZYSTY TEKST
Beata Konopska, Dariusz Przybytek, Grzegorz Strauchold, Nowy atlas historyczny , Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2000 / Tom 43 / Numer 4, s. 224 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Konopska, Dariusz Przybytek, Grzegorz Strauchold", title = "Nowy atlas historyczny ", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2000 / Tom 43 / Numer 4", pages = "224 - 227" }
-
Książki, które warto znaćs. 227 - 230CZYSTY TEKST
Janusz Osica, Książki, które warto znać , Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 2000 / Tom 43 / Numer 4, s. 227 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Osica", title = "Książki, które warto znać ", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "2000 / Tom 43 / Numer 4", pages = "227 - 230" }